abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61415515
-
In mijn appartement is het hart van de toiletafvoer 33 cm van de muur.
Nu wil ik het bestaande toilet dat 30 jaar oud is vervangen door een duoblok.
Helaas zijn bij de Gamma alleen duoblok toiletten te koop met een vloeruitlaat die 20 cm van de muur is. Dat betekent dat mijn toilet veel te ver naar voren komt te staan.

Wie weet of er ook (betaalbare) duoblok toiletten zijn met een vloeropening van aanzienlijk meer dan 20 cm van de muur?

-
pi_61432129
Doe eens een fototje
pi_61433425
Daar kun je een verloop voor kopen die je in de vloer weg kunt werken. Kan even geen plaatje vinden, maar ziet er zo uit:
u===n

Edit: plaatje

zondag 7 september 2008 @ 05:07:06 #4
226396 JelZo
Freelance freelancer
pi_61442167
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:18 schreef KlusPeet het volgende:
-
In mijn appartement is het hart van de toiletafvoer 33 cm van de muur.
Nu wil ik het bestaande toilet dat 30 jaar oud is vervangen door een duoblok.
Helaas zijn bij de Gamma alleen duoblok toiletten te koop met een vloeruitlaat die 20 cm van de muur is. Dat betekent dat mijn toilet veel te ver naar voren komt te staan.

Wie weet of er ook (betaalbare) duoblok toiletten zijn met een vloeropening van aanzienlijk meer dan 20 cm van de muur?

-
Dat wordt hakken. Hier bij de Hornbach hebben we nog Sphinx duoblokken met een hartsafstand van 245mm. Hier red je het helaas ook niet mee, dus dat word hakken!
Fotograaf / Webdesigner / Verpleegkundige / Loodgieter
  zondag 7 september 2008 @ 10:52:42 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61443591
quote:
Op zondag 7 september 2008 05:07 schreef JelZo het volgende:

[..]

Dat wordt hakken. Hier bij de Hornbach hebben we nog Sphinx duoblokken met een hartsafstand van 245mm. Hier red je het helaas ook niet mee, dus dat word hakken!
Dat wordt helemaal niet hakken , voor dat soort dingen moet je natuurlijk noot naar een bouwmarkt gaan. (Bouwmarkten zij sowieso kut )
De enigste oplossing is de Laufen Pro duoblok , die gaat tot 35 cm
Zie dit PDFje

Geen dank , graag gedaan

Slotje
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 7 september 2008 @ 10:54:10 #6
138448 PeZu
Suspended animation
pi_61443616
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef bbtb77 het volgende:
Daar kun je een verloop voor kopen die je in de vloer weg kunt werken. Kan even geen plaatje vinden, maar ziet er zo uit:
u===n

Edit: plaatje

[ afbeelding ]
beter gebruik je niet zo'n verloop , verstoppingen zijn nml een groter risico met zo'n verloop
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')