Ja ik weet dat hij razend populair onder het puberende publiek is maar toch is dit de vraag die mij bezighoud, de vraag waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word, de vraag die mij van mijn werk (werk??) houd...
En toch denk ik bij mezelf:
"Die doordevil is zo slecht nog niet, hij heeft er vast een slechte verklaring voor"
Ik wil deze topic slechts afsluiten met de vraag:
DOORDEVIL, WAT BEN JIJ??
groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 22 November 1999).]
quote:
op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende:
Waaarom...Waarom...Waarom in de naam der goden is die doordevil zo'n...zo'n...onbeschrijflijke persoonlijkheid?
Zoals doordevil ons met zijn stukkies heeft laten zien heeft niemand een onbeschrijflijke persoonlijkheid. Sterker nog, zelfs mensen die geheel persoonlijkheidloos lijken kunnen in zijn stukjes treffend beschreven worden!!
!!
Om op je laatste vraag terug te komen, wie ben jij eigenlijk, heb je niet al eens onder een andere naam op dit forum gepost??
[edit] laat maar zitten dat antwoord, bvd2k of 1 van z'n maatjes ???
------------------
Elvis has left the building!
[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 22 November 1999).]
quote:
op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende:
<knip>
Ja ik weet dat hij razend populair onder het puberende publiek is maar toch is dit de vraag die mij bezighoud, de vraag waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word...
<knip>
Je heb toch wel een molton om je matras gedaan he.
fijn dat je dit even aan de kaak stelt.
Ik...barry...heb namelijk ook soortgelijke ongekende ""nachtmerries" gehad. Ik ben namelijk ongekend populair in mijn kringen en doordevil is voor mij een persoon om tegenop te kijken..
De vraag die ik mij bijna dagelijks stel is;
Doordevil, wat houdt jouw leven in?
ZOveel pagina's...je moet wel undercover-comedian zijn.
Heet je niet Youp ofzo?
nouja.. ik heb mijn gedachten op de voorgrond geplaatst
quote:Ik weet zeker dat ik vannacht 43 keer badend in het zweet wakker word na het bekijken van jouw homepage. Waarschijnlijk heeft Anouk ook van jouw page gedroomd toen ze iets murmelde als "smurgl mompel...niet leuk voor mannen ... vrouwen leuker...brrabl..blaat...oink"
op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende: (...)waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word(...)
Doordevil schrijft gewoon leuke stukjes. Ik vind ze met de dag beter worden.
Hm. Dat verklaart misschien waarom anderen ze minder vinden worden.
Daar kunnen geen 50 BB-moltons tegenop!
quote:Zeer scherp PB.
op 11-22-1999 om 09:32 PM schreef Pinball het volgende: Ghaven, moet (...)kijken
Jij kijkt verder dan mijn snavel lang is. Blijkbaar zijn deze heren lid van het zelfde genootschap.
Thanx Pinball
quote:
op 11-22-1999 om 09:42 PM schreef barry het volgende:
Wij hebben blijkbaar een en dezelfde passie...
Je bedoelt passief.....toch?
Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd maar dit is pure verveling/frustratie, jaloers op al die lof, begin zelf eens iets goeds te schrijven.
FF uit pure belangstelling, gebruik jij nou een moltonnetje of niet ???
Doordevil schrijft naar mijn mening leuke goede soms geniale stukjes. Soms een beetje hard of erg sarcastisch overkomend, maar door die humor moet je heen prikken en hij uit zich niet kwalijk en schopt niemand tegen de schenen.
Iedereen die dat niet vindt, die leest ze dan maar niet, zo moeilijk te ontwijken is het niet, je ziet gelijk welk Topic het is.
Maar ga dan alsjeblieft niet lopen zeiken.
En vindt je zijn stukjes wel leuk, nou dan dus gewoon lezen.
Eigenlijk raar dat er hier een discussie over moet onstaan, terwijl het allemaal zo simpel is. Lezen en genieten of het niet leuk vinden en links laten liggen.
Boh, herinner je je het kaartje van TARA nog?
Dan zeg ik nu tot je: Maak er geen probleem van.
Ik bedoel dus niet kunnen we allemaal vriendjes zijn, want dat hoeft niet voor mij ook niet. Iedereen heeft een recht op z'n eigen mening en stijl.
Kijk boh, zo simpel is het nou
Ox, om even op jou terug te komen:
Je denkt toch niet werkelijk dat ik elke dag weer naar dat soort...NONSENS ga zitten kijken!!na een keer heb ik het al wel weer gezien..en dan die mensen die hem zo adoreren........
groetjes
Daar vind je links naar interviews met Doordevil. Als je dat hebt gelezen kun je dit forum en het andere wat je inmiddels hebt geopend ook weer even sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |