abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222529
Waaarom...Waarom...Waarom in de naam der goden is die doordevil zo'n...zo'n...onbeschrijflijke persoonlijkheid?

Ja ik weet dat hij razend populair onder het puberende publiek is maar toch is dit de vraag die mij bezighoud, de vraag waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word, de vraag die mij van mijn werk (werk??) houd...

En toch denk ik bij mezelf:
"Die doordevil is zo slecht nog niet, hij heeft er vast een slechte verklaring voor"

Ik wil deze topic slechts afsluiten met de vraag:
DOORDEVIL, WAT BEN JIJ??

groetjes

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
pi_222530
doordevil was in zijn begin tijden
(lees een week of 3 geleden) heel goed.
Hij kreeg zelfs aanbiedingen van VOO om op te zitten en pootjes te geven....
Echter zoals alle roem is ook die van DOORDEVIL vergankelijk...
Doordevil (en ik zeg het met oprechte en eerbiedige spijt) heeft zijn tijd gehad.
Doordevil had een stuk of 20 pittige ONE-LINERS die hij zeer subtiel en op sublieme wijze in zijn relaas vertolkte echter Dhr doordevil verzuimde nieuwe te vinden. Vandaar dat zijn dagelijks column niet meer is dan een ietwat narrige sarcistische (maar helaas tseeds minder humor-bevattende ) kijk op de uitzending van die dag
Dus
KOMAAN DOOR-DEVIL
KOMAAN DOOR-DEVIL
gebruik deze kritiek...
leef je uit, maar vooral....
wordt weer de oude DOORDEVIL
zoals wij hem allemaal graag zien

[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 22 November 1999).]

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  maandag 22 november 1999 @ 20:56:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_222531
quote:
op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende:
Waaarom...Waarom...Waarom in de naam der goden is die doordevil zo'n...zo'n...onbeschrijflijke persoonlijkheid?

Zoals doordevil ons met zijn stukkies heeft laten zien heeft niemand een onbeschrijflijke persoonlijkheid. Sterker nog, zelfs mensen die geheel persoonlijkheidloos lijken kunnen in zijn stukjes treffend beschreven worden!! !!

Om op je laatste vraag terug te komen, wie ben jij eigenlijk, heb je niet al eens onder een andere naam op dit forum gepost??

[edit] laat maar zitten dat antwoord, bvd2k of 1 van z'n maatjes ???

------------------
Elvis has left the building!

[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 22 November 1999).]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 22 november 1999 @ 21:12:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_222532
quote:
op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende:
<knip>
Ja ik weet dat hij razend populair onder het puberende publiek is maar toch is dit de vraag die mij bezighoud, de vraag waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word...
<knip>

Je heb toch wel een molton om je matras gedaan he.

maandag 22 november 1999 @ 21:15:00 #5
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222533
Ik ben ook wel benieuwed wie Doordevil is en wat hij doet irl. Ik persoonlijk ben dol op z'n stukjes. Nu bijvoorbeeld, zit ik maar rusteloos te wachten tot het eindelijk verschijnt. Ik geniet ervan: kom op Doordevil laat ons weer wat moois lezen!!!
pi_222534
Bôh,

fijn dat je dit even aan de kaak stelt.
Ik...barry...heb namelijk ook soortgelijke ongekende ""nachtmerries" gehad. Ik ben namelijk ongekend populair in mijn kringen en doordevil is voor mij een persoon om tegenop te kijken..
De vraag die ik mij bijna dagelijks stel is;
Doordevil, wat houdt jouw leven in?

ZOveel pagina's...je moet wel undercover-comedian zijn.

Heet je niet Youp ofzo?

nouja.. ik heb mijn gedachten op de voorgrond geplaatst

maandag 22 november 1999 @ 21:26:00 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_222535
quote:
op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende: (...)waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word(...)
Ik weet zeker dat ik vannacht 43 keer badend in het zweet wakker word na het bekijken van jouw homepage. Waarschijnlijk heeft Anouk ook van jouw page gedroomd toen ze iets murmelde als "smurgl mompel...niet leuk voor mannen ... vrouwen leuker...brrabl..blaat...oink"

Doordevil schrijft gewoon leuke stukjes. Ik vind ze met de dag beter worden.

Hm. Dat verklaart misschien waarom anderen ze minder vinden worden.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 22 november 1999 @ 21:32:00 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_222536
Ghaven, moet je ff op de hp van barry kijken, die is misschien nog wel erger.

Daar kunnen geen 50 BB-moltons tegenop!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 22 november 1999 @ 21:36:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_222537
quote:
op 11-22-1999 om 09:32 PM schreef Pinball het volgende: Ghaven, moet (...)kijken
Zeer scherp PB.

Jij kijkt verder dan mijn snavel lang is. Blijkbaar zijn deze heren lid van het zelfde genootschap.

Thanx Pinball

Haalt gelijk bij rechter.
pi_222538
Wij hebben blijkbaar een en dezelfde passie...
pi_222539
Het riekt hier naar samenzwering en onraad!
Zwart-Wit.....Wit-Zwart
  maandag 22 november 1999 @ 21:56:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_222540
quote:
op 11-22-1999 om 09:42 PM schreef barry het volgende:
Wij hebben blijkbaar een en dezelfde passie...

Je bedoelt passief.....toch?

maandag 22 november 1999 @ 22:35:00 #13
1464 ART
FOK!member
pi_222541
Ik heb het al eens eerder geschreven, maar blijf het vinden (ook na die van vanavond):
Doordevil schrijft zeer rake karikaturen. Hij gaat op eenzelfde manier met gebeurtenissen aan de haal als Jan Mulder: uitvergroten, extrapoleren, overdrijven, het zit er allemaal in en accentueert het groteske dat vanaf het begin al in BB zit.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_222542
Zeg BOH je hoeft geen post te plaatsen en je hoeft geen verhaaltjes van Door Devil te lezen als je ze niet leuk vindt. Wat heeft het voor zin om die stukjes te lezen als je er alleen maar op af kan geven en er niet van kan slapen?
Hou het dan gewoon bij Donald Duck voor het slapen gaan.

Kritiek is natuurlijk nooit verkeerd maar dit is pure verveling/frustratie, jaloers op al die lof, begin zelf eens iets goeds te schrijven.

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
  dinsdag 23 november 1999 @ 23:01:00 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_222543
Ik weet ook niet wat het is dat er aan die stukjes blijft boeien maar leuk blijven ze.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 24 november 1999 @ 01:53:00 #16
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_222544
Het is bewonderenswaardig wat Doordevil doet, iedere dag een lange column... Wellicht zou hij echter zijn vergezochte aparte typeringen beter wat kunnen doseren, anders gaat de brille ervan af. En om nu iedere keer alleen maar Maurice en Willem door het slijk te halen...
  woensdag 24 november 1999 @ 01:57:00 #17
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_222545
[quote]op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende:
maar toch is dit de vraag die mij bezighoud, de vraag waarmee ik ,badend in het zweet, wakker word,

FF uit pure belangstelling, gebruik jij nou een moltonnetje of niet ???

pi_222546
BoH,
je zou 't niet slecht doen als politicus, advocaat en dergelijke,
je topic opening is klassiek in zijn voorbeeld van 'stemming-makerij' en reacties uitlokken.
Nou - kijk eens, een hele thread, en dan zelf steeds op de achtergrond blijven.... petje af hoor Misschien kan Willem je nog wat bijleren, let eens goed op hoe hij 't doet. (goed bedoeld advies).
Verder alle complimenten.
pi_222547
Even kort maar krachtig:

Doordevil schrijft naar mijn mening leuke goede soms geniale stukjes. Soms een beetje hard of erg sarcastisch overkomend, maar door die humor moet je heen prikken en hij uit zich niet kwalijk en schopt niemand tegen de schenen.

Iedereen die dat niet vindt, die leest ze dan maar niet, zo moeilijk te ontwijken is het niet, je ziet gelijk welk Topic het is.
Maar ga dan alsjeblieft niet lopen zeiken.

En vindt je zijn stukjes wel leuk, nou dan dus gewoon lezen.

Eigenlijk raar dat er hier een discussie over moet onstaan, terwijl het allemaal zo simpel is. Lezen en genieten of het niet leuk vinden en links laten liggen.

Boh, herinner je je het kaartje van TARA nog?
Dan zeg ik nu tot je: Maak er geen probleem van.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_222548
De toonzetting van dit topic is natuurlijk zo manipulatief als maar kan. Niettemin is het kernpunt ervan wel legitiem. Wat is het precies in dit forum dat maakt dat sommige mensen direct heilig worden verklaard. Als ik de stukjes van Doordevil lees, het concrete onderwerp hier dan denk ik de ene keer.. nou ik heb ze wel eens beter gezien en de andere keer lig ik van het lachen onder m'n bureau. Met andere woorden, de stukjes van Doordevil verschillen net zoals die van anderen in kwaliteit van dag tot dag. Dat maakt Doordevil geen verwerpelijk persoon, net zomin als een goed stukje 'm geen heilige maakt. Kennelijk is het feit dat de communicatie éénrichtingsverkeer is in een forum als dit of een programma als BB een reden voor mensen om over anderen alleen nog maar in absolute termen van goed en slecht te denken. Dat lijkt mij persoonlijk nogal stom, in het dagelijks leven ga je mensen toch ook niet elke dag persoonlijk een veer in hun reet steken? Of ze elke dag vertellen dat ze je doen denken aan een emmer snot? In mijn echte wereld, zit ik daar een beetje tussenin, lijkt me ook normaal gedrag, dat de discussies hier leuk kan houden zonder steeds in flames te vervallen.

Ik bedoel dus niet kunnen we allemaal vriendjes zijn, want dat hoeft niet voor mij ook niet. Iedereen heeft een recht op z'n eigen mening en stijl.

pi_222549
Zonder hem een veer in zijn kont te steken
hizz heeft ABSOLUUT gelijk.
pi_222550
[quote]op 11-22-1999 om 08:42 PM schreef BÔH het volgende:
Vraag:
Antwoord:
Ja ik weet dat hij razend populair onder het puberende publiek

Kijk boh, zo simpel is het nou

Ik ben online
pi_222551
denkje wel hawkind!!

Ox, om even op jou terug te komen:

Je denkt toch niet werkelijk dat ik elke dag weer naar dat soort...NONSENS ga zitten kijken!!na een keer heb ik het al wel weer gezien..en dan die mensen die hem zo adoreren........

groetjes

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
  woensdag 24 november 1999 @ 15:52:00 #24
1660 amappa
is BB a young one?
pi_222552
BOH, als je meer wilt weten over Doordevil kijk dan gewoon even op: http://home.wanadoo.nl/arnodevries/nico/

Daar vind je links naar interviews met Doordevil. Als je dat hebt gelezen kun je dit forum en het andere wat je inmiddels hebt geopend ook weer even sluiten.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')