smaken verschillen dus...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef heavenstar het volgende:
mja...Senseo is idd lekker spul maar om nou zoveel verschillende soorten ervan uit te brengen...
Senseo moet het natuurlijk van de naamsbekendheid hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef quirina het volgende:
Ik koop dan nog liever een goed espresso apparaat.
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan je beter meteen op zo'n pad gaan kauwen
Eeen rendering is een proefmodel?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een foto van het product anno 2008...
[ afbeelding ]
Een rendering die ik heb gemaakt een jaar geleden... volgens mij waren ze het wel eens met mijn rendering
nee, een rendering is een 3d-ontwerp op de computerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Eeen rendering is een proefmodel?
Hoe kom je daar nu bij. De eerste senseo had een introductieprijs van 139 gulden.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
200 euro was die normale Senseo eerst ook ofzo. Nu koop je ze bij het kruidvat voor 50 euro.
Over een tijdje zal deze ook wel flink dalen
Eigenlijk betekend het in deze niets meer dan gegevens laten omrekenen door een computerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, een rendering is een 3d-ontwerp op de computer
Spelletjes doen is eigenlijk niets meer dan pixels wijzigenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eigenlijk betekend het in deze niets meer dan gegevens laten omrekenen door een computer
Leugensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Spelletjes doen is eigenlijk niets meer dan pixels wijzigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |