quote:(`'•.¸(` '• sO •'´)¸.•'´)
«´¨`.¸.*Nicee*. ¸.´¨`»
(¸. •'´(¸.Shot.¸)`'•.¸ )
quote:About ✖ '3eer alnaas ✖
← Photostream
Hello ,,
Thanxs For Add Me ,, = ر
i Dont uknow What Can i Say About Me ,, x D
i'm .. !
Cool , lovely , cute =$ , friendly ,, = )
i love making New Friends ,, = ر
i'm Spoort ,,
i Heat AnyBody Say To Me { Booya } =@
i'm 40% Evil ( 6 ) , and 60% Angel ( a )
il.Do7h , Q6r ,,.
I'm Female and Taken.
Stel je voor idd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:55 schreef slindenau het volgende:
Een dienst met de fonetische uitspraak "flikker" neem ik sowieso niet serieus.
Dat de uitspraak van dit woord in ons land nou toevallig klinkt als een synoniem voor een schwul persoon maakt mij geen flickr (quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:55 schreef slindenau het volgende:
Een dienst met de fonetische uitspraak "flikker" neem ik sowieso niet serieus.
Dat kan je met een beetje research voorkomenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Dat de uitspraak van dit woord in ons land nou toevallig klinkt als een synoniem voor een schwul persoon maakt mij geen flickr () uit.
Alleen boeit het gewoon niemand.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat kan je met een beetje research voorkomen.
Je gaat alle talen in de wereld bestuderen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat kan je met een beetje research voorkomen.
Nee, alleen de belangrijkequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef Light het volgende:
[..]
Je gaat alle talen in de wereld bestuderen?
Her schwul.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Dat de uitspraak van dit woord in ons land nou toevallig klinkt als een synoniem voor een schwul persoon maakt mij geen flickr () uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |