Oh, valt mee dus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo'n soort bal, alleen dan over Djokovic heen i.p.v. erlangs
Hij heeft ook elke servicegame problemen. Murray komt elke game minimaal tot deuce tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar slechte stats van Nadal trouwens![]()
4 winners, 10 UF in de eerste set.
5 bp's al voor murray in set 2.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft ook elke servicegame problemen. Murray komt elke game minimaal tot deuce tot nu toe.
Dan gaat Nadal deze set winnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
5 bp's al voor murray in set 2.
http://www.noticiasyapuestas.com/search/label/Andy%20Roddickquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef jojomen4 het volgende:
Is de pot van Rafa nog ergens online te zien?
BvD.
Dan zal die eerst een BP moeten krijgen op de service van Murray, volgens mij kwam 'ie tot nu toe 1 keer tot deuce.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan gaat Nadal deze set winnen.
Komt er straks wel eentje, en dan is het meteen raak gok ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zal die eerst een BP moeten krijgen op de service van Murray, volgens mij kwam 'ie tot nu toe 1 keer tot deuce.
22.30 zag ik net rechtsboven staan bij Eurosport. Maar dat zal ook afhangen van de vrouwenfinale vanavond, als die niet gespeeld kan worden vandaag, zullen die tijden nog wel veranderen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe laat begint de finale morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |