Maar dat kan ook gruwelijk mis gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef Bomil het volgende:
Ja heb ik ook altijd!
Ik doe het nu met een schaar duurt alleen 20 minuten.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik dacht dat ik te flauw zou zijn door zo'n plaatje te posten.
FOK!.
Heb je je pisbuis ook geschoren, ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:07 schreef Dayuum het volgende:
Nee maar het doet wel zeer bij het plassen en het bloed nog steeds
Oh lol, jij had er ook een gepostquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:07 schreef zquing het volgende:
ik vond 't al gek dat ik de eerste was
ja: niet...quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:08 schreef Gkhn het volgende:
Ben je motorisch gestoord?
Een echte man weet hoe hij zijn ballen moet scheren
Echte mannen stinken tegen de wind in?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef Dayuum het volgende:
Als ik het niet doe dan gaan ze echt jeuken na 3+ dagen niet douchen en ik douche meestal 1x per week
Je scheert je ballen dus vaker dan dat je doucht?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:14 schreef Dayuum het volgende:
Als ik het niet doe dan gaan ze echt jeuken na 3+ dagen niet douchen en ik douche meestal 1x per week
Hehequote:Op zaterdag 6 september 2008 00:42 schreef santax het volgende:
[..]
Neen, maar zijn hartslag komt gevaarlijk dicht bij zijn IQ inmiddels.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
GOEIE GENADE, DAAR SCHAMPTE HIJ TOCH ZOMAAR EVEN DE BAL! ALS HIJ SCHERPER WAS GEWEEST HAD HIJ MISSCHIEN HET KARWEI AF KUNNEN MAKEN VIA DE PAAL HOHOHO. DIE DEKSELSE DAYUUM, OVER HET ALGEMEEN EEN SOLIDE KLASBAK, MAAR VANDAAG MENSEN IS HET NOG GEEN ZEKERHEIDJE
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:42 schreef santax het volgende:
[..]
Neen, maar zijn hartslag komt gevaarlijk dicht bij zijn IQ inmiddels.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 05:50 schreef Poit- het volgende:
Scheren is kut, je kan het beter zo af en toe bijknippen. Meeste chicks vinden dat geiler dan een kale zak...
Een behaarde zak? Echt nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 05:50 schreef Poit- het volgende:
Scheren is kut, je kan het beter zo af en toe bijknippen. Meeste chicks vinden dat geiler dan een kale zak...
Weinig ervaring jijquote:Op zaterdag 6 september 2008 05:50 schreef Poit- het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Weinig ervaring jij
Scheren, dan de eerste week ziet het er wat kaaltjes uit, derna ziet het er perfect uit.. Na 2 weken zou ik zelfs me eigen pik willen zijn zo mooi..
Hallo Heequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Weinig ervaring jij
Scheren, dan de eerste week ziet het er wat kaaltjes uit, derna ziet het er perfect uit.. Na 2 weken zou ik zelfs me eigen pik willen zijn zo mooi..
Jij wilt wel met je kop het vochtige holletje in?quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Weinig ervaring jij
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij wilt wel met je kop het vochtige holletje in?
Succesquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Weinig ervaring jij
[..]
Weinig ervaring jij
[..]
Weinig ervaring jij
Heldquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
GOEIE GENADE, DAAR SCHAMPTE HIJ TOCH ZOMAAR EVEN DE BAL! ALS HIJ SCHERPER WAS GEWEEST HAD HIJ MISSCHIEN HET KARWEI AF KUNNEN MAKEN VIA DE PAAL HOHOHO. DIE DEKSELSE DAYUUM, OVER HET ALGEMEEN EEN SOLIDE KLASBAK, MAAR VANDAAG MENSEN IS HET NOG GEEN ZEKERHEIDJE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |