Ik kan niet meer zonder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:05 schreef Bomil het volgende:
Als fokker heb je geen telefoon nodig, hup weg ermee
Als je gewoon bij het tweede telefoontje had gevraagd waarom het mis gaat had je dat al lang geweten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef Ridocar het volgende:
De mevrouw van de klantenservice wist me te vertellen dat er sinds een week een computerstoring is bij T-Mobile.
Klacht4: Dat mij zoiets pas nu bekend wordt gemaakt.
Vooral daar waar hij werkt is het bereik over het algemeen KUT is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Straks kan je weer gaan bellen omdat je nergens bereik hebt
Alsof ik daar expliciet naar zou vragen. De primaire reden dat ik contact opneem is het activeren van een simkaart, niet de vraag waar het mis is gegaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:00 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je gewoon bij het tweede telefoontje had gevraagd waarom het mis gaat had je dat al lang geweten.
Voorlopig werkt 'ie met een andere simkaart wel goed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Straks kan je weer gaan bellen omdat je nergens bereik hebt
Wazig. Als ik bij Tit... in de buurt kom en doorrij richting de kazerne dan valt het ontvangst bijna helemaal weg. Nokia E65.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Voorlopig werkt 'ie met een andere simkaart wel goed.
Zelfs als je je in een tunnel begeeft! Uitvalquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:34 schreef Ridocar het volgende:
klopt, op de N289 zelf kun je tijdens het rijden beter niet bellen, veel te veel gaten in het netwerk.
Vergeet niet dat die iphone ook gewoon issues heeft wat betreft het bereik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:34 schreef Ridocar het volgende:
klopt, op de N289 zelf kun je tijdens het rijden beter niet bellen, veel te veel gaten in het netwerk.
Ja is een erkent probleem bij de iphone, verkeerde drives (fsolol) voor de antenne.. Maar word aan gewerkt schijnt. Tevens heb ik ook gewoon bijna overal bereik, maar heb toch liever vodafone of kpn hiquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die iphone ook gewoon issues heeft wat betreft het bereik.
Ik heb met mijn 6300 nokia niet meer gaten dan ik had bij KPN.
KPN Hi neem ik princypieel niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja is een erkent probleem bij de iphone, verkeerde drives (fsolol) voor de antenne.. Maar word aan gewerkt schijnt. Tevens heb ik ook gewoon bijna overal bereik, maar heb toch liever vodafone of kpn hi
Ze zijn wel voordelig qua bellen en smsen. Goed netwerk ookquote:Op donderdag 11 september 2008 19:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
KPN Hi neem ik princypieel niet.
Irritante jeugdige gedoe.
Weet niet of ze het nogsteeds doen maar ze waren niet vies van vage "pimp" achtige kutreclame's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |