HOAX! Als je moet kotsen dan kots je altijd iets, want anders kots je niet.quote:Moeten kotsen terwijl er niets te kotsen valt
Ja niet dus, soms komt er dan nog wat water uit maar doorgaans hang je bij elk spasme maar een beetje boven de wc te hangen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:15 schreef Klautje het volgende:
[..]
HOAX! Als je moet kotsen dan kots je altijd iets, want anders kots je niet.
Daar heb je een punt, maar iets drinken alleen omdat er dan iets te kotsen valt, dat is ook weer zoiets (wat niet inhoud dat ik het niet toch doe!)quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:18 schreef tonja het volgende:
Water drinken TS, het komt er wel weer uit, maar geeft je iig een kort gevoel van opluchting.
Dat denk je dan wel, maar als je water naar binnen giet en dat uitkotst is minder moeilijk en minder pijnlijk dan "niks" uitkotsen..quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar iets drinken alleen omdat er dan iets te kotsen valt, dat is ook weer zoiets (wat niet inhoud dat ik het niet toch doe!)
No shitquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wou net zeggen, als je maag leeg is spuug je volgens mij gal .. dat is toch heel vies en gatsie en stinken en pljn enzo?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef Topspin het volgende:
Tis ook beter om te kotsen als er niets uitkomt dan 1 grote frites zuurvlees en 2 frikandellen speciaal uit te kotsen met grote brokken die in je keel blijven steken. Mooi was die studententijd hier![]()
Sowieso voedsel moeten kotsen, zelfs bij een griepje wanneer je slechts 2 beschuiten met kaas hebt gegeten is het een grote ramp om te braken.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef timmmmm het volgende:
Ben je al een week doodziek met verkouden en keelontsteking en wat al niet meer, nou ja dat kan ik nog hebben. Maar nu heb ik er ook buikgriep bij, dan ben je dus de hele tijd aan het kotsen. Nu eet ik dus niets meer, want dat gaat er meteen weer uit. Het is nu alleen zo erg gesteld dat ik blijf kotsen, terwijl er niets meer in me maag zit om uit te kotsen. dan heb je dus zo'n kutgevoel dat je wel moet, maar het niet kan
Klacht: Kotsen terwijl er niets meer te kotsen valt!
Pessimist, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:30 schreef Ladidadida het volgende:
Succes met voorzichtig eten TS, het is zo kut als je net weer denkt dat het wel gaat en je een minuut later weer boven de plee hangt
Buikgriep
Preciesquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pessimist, maar je hebt wel gelijklaaaangaam opbouwen, eerst een kopje thee, als dat gaat een kopje soep, enzovoorts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |