quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:15 schreef CraZaay het volgende:
Bezig met CodeIgniter een app te bouwen a la iGoogle. Tenminste, de app zorgt voor user acties, tabs, etc. De gadgets/widgets zelf worden gerenderd door Shindig. De app is volledig RESTful en maakt daarnaast extensief gebruik van AJAX (met controllers die snippets JS serveren die vervolgens worden uitgevoerd) en externe RESTful resources (door de opdrachtgever gebouwde Single Sign On app).
heheh, zo heb ik voor 9292ov.nl een knop gemaakt die automatisch het adres van mijn ouders invultquote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:27 schreef CraZaay het volgende:
Met Shindig aan het kloten (en dan met name de hooks om je eigen OpenSocial implementatie erachter te hangen) en wat met Greasemonkey aan het kloten (op enter rammen in Rabo Internetbankieren ipv op de submitknop te moeten klikken, yay!).
Dat was niet heel erg moeilijk ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 11:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heheh, zo heb ik voor 9292ov.nl een knop gemaakt die automatisch het adres van mijn ouders invult
Vandaag ga ik denk ik eens proberen of het lukt een simpel e-mail scriptje te maken in PHP.
RemoteAmp :-)quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:23 schreef webbyplus het volgende:
Waarschijnlijk bestaat zoiets dergelijks al lang, maar vind het gewoon leuk om iets te maken.
De MP3-speler/webpublicatie maak ik net Delphi(Pascal). De website met PHP.
Het wiel opnieuw uitvinden is dan ook vaak erg leuk...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:23 schreef webbyplus het volgende:
Waarschijnlijk bestaat zoiets dergelijks al lang, maar vind het gewoon leuk om iets te maken.
Net iets anders als wat ik aan het maken ben, maar ook een leuk idee... Met remoteamp kun je via je pda muziek kiezen.quote:
Dat wel, maar elk feature moet je er daarna wel zelf aan toevoegen, terwijl die open source wielen (soms dan) keihard voorbij rijdenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:29 schreef mcDavid het volgende:
En zelf uitgevonden wielen voldoen toch altijd nét even beter aan je eisen!
Mooi!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef soylent het volgende:
Al moet ik toegeven dat ik voor kantoor ook een mp3spelertje heb geklust. Deze speelt de muziek echter af op de FreeBSD machine door middel van een shellscript dat mpg123 runt. De front-end is PHP met MySQL. Daarnaast loopt elk uur een cronjob die de muziekdir scant voor nieuwe tracks, de ID3-velden inleest en in de zoekdatabase stopt.
Een beetje een uit de hand gelopen avondproject...
[ afbeelding ]
...Om vervolgens tegen een boom te knallen, als één of andere moslim een veiligheidslekje ontdektquote:Op woensdag 10 september 2008 @ 20:53 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat wel, maar elk feature moet je er daarna wel zelf aan toevoegen, terwijl die open source wielen (soms dan) keihard voorbij rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |