Niet voor 5 maanden nee, voor 5 kwartalen. 5 kwartalen in 2008, that is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef Beurlap het volgende:
ik denk niet dat ze je voor 5 maanden gaan laten betalen hoor. meer een kronkel in jouw hoofd.
Klopt, dat was een paar jaar geleden idd. Toen moest er een gouden handdruk betaald worden aan een vertrekkend directie-lid. Op dat moment heb ik KPN ook vervloekt, maar toen was er geen alternatief. Nu met Ziggo wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat deed @home ook al... Best arrogant dat ze verwachten dat je per kwartaal betaald i.p.v. per maand!
KPN heeft dat ook een keer geflikt met de vaste telefoonabonnementen: dat is voor veel mensen in principe een renteloze lening die ze KPN verstrekken, tot ze dood gaan...
Qua kosten blijft 2008 gewoon 4 kwartalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet voor 5 maanden nee, voor 5 kwartalen. 5 kwartalen in 2008, that is.
We betalen in december 2008 voor het 1e kwartaal van 2009, dus die kosten vallen voor mij gewoon in 2008. We betalen dus voor 5 kwartalen in 2008.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Qua kosten blijft 2008 gewoon 4 kwartalen.
Maar er is een wezenlijk verschil tussen kosten en uitgaven. Voor de kosten maakt dit allemaal niks uit. De uitgaven zijn gewoon op een ander tijdstip.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
We betalen in december 2008 voor het 1e kwartaal van 2009, dus die kosten vallen voor mij gewoon in 2008. We betalen dus voor 5 kwartalen in 2008.
Nu pasquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder..
Waarschijnlijk omdat het een kankernaam is en zelfs de gehuurde stemmen er zo over denken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom spreken ze dat Ziggo (ik spreek het uit met een G !) in de reclame uit met een K ?Als ze dat willen, waarom schrijven ze het dan niet gewoon zo? Of moet het weer "hip" zijn in een of andere vage taal?
Misschien hadden ze gewoon Sicko moeten schrijven...
Dat doe je in de supermarkt toch ook?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:44 schreef Bastoenie het volgende:
plus het feit dat je dan vooraf betaald voor iets wat je nog helemaal niet geleverd hebt gekregen :/
Nee, in de supermarkt zijn de goederen de jouwe zodra je ze betaald hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:05 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat doe je in de supermarkt toch ook?
Erna ja, niet ervoor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, in de supermarkt zijn de goederen de jouwe zodra je ze betaald hebt.
Ik bekijk het vanuit mijn oogpunt he? Ik heb in 2008 5 keer de kosten en de uitgaven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar er is een wezenlijk verschil tussen kosten en uitgaven. Voor de kosten maakt dit allemaal niks uit. De uitgaven zijn gewoon op een ander tijdstip.
Je hebt in 2008 5 keer de uitgaven, dat is helemaal waar. De kosten moet je toerekenen aan de periode waarin ze vallen, per maand blijft dat, ongeacht het moment van betalen, gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit mijn oogpunt he? Ik heb in 2008 5 keer de kosten en de uitgaven.
Op het moment van betalen, niet erna, niet ervoor.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Qua kosten blijft 2008 gewoon 4 kwartalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |