abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61538554
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:14 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hmm vreemd, dat kon wél op het moment dat ik het contract met ze aanging.
[..]

Ik wil het contract ook ontbinden per 1 oktober, maar ook dáár ondervind ik problemen met meneer Ziggo.
[..]

Nogmaals, leuk maar compleet irrelevant. Ik heb niet gevraagd om Ziggo. Ik heb niet gevraagd om nieuwe voorwaarden. Toch krijg ik ze.
[..]

Even voor jouw informatie: ik heb vandaag vanaf vanochtend 9 uur tot aan vanavond uurtje of 8 heel erg mn best gedaan om de fijne klantenservice van Ziggo me te laten uitleggen hóe ik vanaf 1 oktober het contract kan opzeggen. Echt behulpzaam waren ze niet, buiten het feit dat ik elke keer kwartieren lang in de wacht sta. Uiteindelijk heb ik in overleg met Ziggo een formulier op internet ingevuld en een brief erbij gevoegd, maar nog steeds konden ze me niet verzekeren dat ik per 1 oktober afgesloten ben. Dus ik heb enórm hard geprobeerd om de boel voor elkaar te krijgen. .
[..]

Die ruimte was er dus niet, maar ik heb het nu op een andere manier geprobeerd. Ik wacht met spanning af op de reactie van Ziggo. .
[..]

Daar sta je vrij in. Net zoals ik er vrij in sta om actie te ondernemen als mijn gevoel is dat ik besodemietert word.
Veranderingen kun je niet tegenhouden. Als klant van een bedrijf kun je niet voorkomen dat het bedrijf wordt overgenomen door iemand anders, net zoals je ook als werknemer niet kunt voorkomen dat je werkgever wordt overgenomen door een ander bedrijf.
Jij lijkt te verwachten dat een contract met een bedrijf voor altijd vast is en op geen enkele manier kan en mag veranderen. En dat is redelijk naief.

Zoals al diverse malen gezegd, ik vind de verandering van Ziggo niet onredelijk, het is netjes dat ze je aanbieden om het contract op korte termijn te ontbinden. Het is dan wel een beetje raar dat dat niet zo makkelijk gaat als ze voordoen, maar ook dat is op te lossen.

Zonde van je tijd dat je je daar al de hele dag mee bezig houd. Had gewoon opgezegd via brief en afgewacht wat er ging gebeuren ipv te eisen dat je zekerheid krijgt over de einddatum.
pi_61538579
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:38 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Appels, peren.
Als 1 persoon een dienst verlenen aan een werkgever is wel wat anders dan een bedrijf dat dezelfde dienst aan een paar 1.000 mensen levert.
Het is een enorm gechargeerd voorbeeld ja, maar wel treffend. .
quote:
Naast dat 3 maanden later betalen sowieso geen redelijke aanpassing is, zou ik ook niet accepteren van Ziggo.
Euhm... ik zou nu in december moeten gaan betalen voor maart hoor, dat is toch écht 3 maanden later. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61538703
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef Misstique het volgende:

[..]

Het is een enorm gechargeerd voorbeeld ja, maar wel treffend. .
[..]

Euhm... ik zou nu in december moeten gaan betalen voor maart hoor, dat is toch écht 3 maanden later. .
Je betaalde toch al per kwartaal?
En daar heb je zelf voor gekozen, want je kunt bij Ziggo ook per maand betalen.
pi_61538876
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:43 schreef Houtworm het volgende:
Jij lijkt te verwachten dat een contract met een bedrijf voor altijd vast is en op geen enkele manier kan en mag veranderen. En dat is redelijk naief.
Dat zeg ik niet. Een contract kan wel degelijk veranderen na wederzijds overleg, ik vind echter dat dat niet een eenzijdige actie mag zijn.
quote:
Zoals al diverse malen gezegd, ik vind de verandering van Ziggo niet onredelijk, het is netjes dat ze je aanbieden om het contract op korte termijn te ontbinden. Het is dan wel een beetje raar dat dat niet zo makkelijk gaat als ze voordoen, maar ook dat is op te lossen.
Ow ja? Ik heb nog geen behoorlijke oplossing van ze gekregen hoor. De laatste dame die ik sprak van de klantenservice zei letterlijk: op hoop van zege! Dat boezemt me niet echt vertrouwen in voor een correcte afhandeling van deze zaak.
quote:
Zonde van je tijd dat je je daar al de hele dag mee bezig houd. Had gewoon opgezegd via brief en afgewacht wat er ging gebeuren ipv te eisen dat je zekerheid krijgt over de einddatum.
Afwachten? Tot ik de rekening voor het laatste kwartaal op de mat krijg? Nee hoor, ik heb er iig voor gezorgd dat ik op alle fronten heb laten weten dat ik dat niet accepteer.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61539088
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:53 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Een contract kan wel degelijk veranderen na wederzijds overleg, ik vind echter dat dat niet een eenzijdige actie mag zijn.
[..]

Ow ja? Ik heb nog geen behoorlijke oplossing van ze gekregen hoor. De laatste dame die ik sprak van de klantenservice zei letterlijk: op hoop van zege! Dat boezemt me niet echt vertrouwen in voor een correcte afhandeling van deze zaak.
[..]

Afwachten? Tot ik de rekening voor het laatste kwartaal op de mat krijg? Nee hoor, ik heb er iig voor gezorgd dat ik op alle fronten heb laten weten dat ik dat niet accepteer.
Je denkt toch niet dat een bedrijf in staat is om met al zijn klanten te gaan overleggen over de bedrijfsvoering?

Wat wil je dan dat ze zegt? "ja hoor komt voor elkaar" en als het dan niet lukt dat je dan weer over de zeik bent. Verstandig dat ze jou niet garanderen of het wel of niet lukt. Ook dat vind ik naief van jou dat je denkt dat ze daar garanties over gaan geven. Laatste jaren het nieuws niet bijgehouden over de slechte service van kabelbedrijven?

Je hebt jezelf een heleboel gezeik en ergernis op de hals gehaald krijg ik het idee.
pi_61539275
Het is dus verstandig dat ze het beeld bevestigen van die slechte service? .
Een slechte service die ze alleen maar kunnen hebben omdat ze een monopoliepositie hebben. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61539415
Ik heb geen brief gekregen van Ziggo, geldt dus niet voor TV/Radio - Internet abonnement?

Ik ben namelijk niet van plan 3 maanden van te voren te gaan betalen voor hun diensten. Één maand vind ik al teveel, ik betaal liever zodra ik zeker weet dat de dienst geleverd is naar behoren.

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij hun ...
World Wrestling Entertainment
pi_61539488
Ik heb een brief gekregen vanwege mn kabelabonnement bij Ziggo.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61539505
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:06 schreef Misstique het volgende:
Het is dus verstandig dat ze het beeld bevestigen van die slechte service? .
Een slechte service die ze alleen maar kunnen hebben omdat ze een monopoliepositie hebben. .
Irritant, mensen die uit de context reageren.
Ik weet niet wat je wilt horen, maar verwacht geen medelijden van mij. Ik blijf erbij dat Ziggo het netjes aanpakt en dat jij jezelf in de problemen werkt. Moet je zelf weten, maar verwacht niet dat iedereen mee gaat schelden op Ziggo omdat jij er niet tevreden mee bent.
pi_61549594
Nou TS, je vindt dat Ziggo het contract eenzijdig negatief heeft veranderd. Ben je dan ook negatief over het feit dat je per maand kan opzeggen? Of ga je liever terug naar een jaarcontract? Hm? TS?

Evenveel betalen, daarover zeiken, maar je krijgt wel een jaarcontract. Je wordt met je neus in de boter geduwd maar je denkt dat het teer is. Beetje raar.
pi_61549844
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:56 schreef Koewam het volgende:
Nou TS, je vindt dat Ziggo het contract eenzijdig negatief heeft veranderd. Ben je dan ook negatief over het feit dat je per maand kan opzeggen? Of ga je liever terug naar een jaarcontract? Hm? TS?

Evenveel betalen, daarover zeiken, maar je krijgt wel een jaarcontract. Je wordt met je neus in de boter geduwd maar je denkt dat het teer is. Beetje raar.
Schitterend hoe iedereen op de bres springt voor die arme grote monopolist die ik zomaar aan de kant schuif, omdat ik het niet eens ben met een verandering in óns contract. Mooi ook hoe er allemaal irrelevante zaken worden bijgehaald. Wat boeit mij het nou of ik dan per maand kan opzeggen of wat voor andere schitterende randvoorwaarden Ziggo allemaal stelt? Het enige wat ik niet wil is dat het contract dat ik met Ziggo heb zomaar gewijzigd wordt zonder mijn toestemming. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. .

Ow en FYI Koewam; ik heb nu een andere aanbieder gevonden waar ik ook gewoon per maand kan opzeggen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61549853
Ik geloof er geen fuck van dat ze je dit jaar 5 keer laten betalen, en volgend jaar 4 keer.. en de jaren daarop ook 4 keer. Er zal een moment komen dat het recht wordt getrokken namelijk.. als je het opzegt, heb je nog 3 maanden tegoed. En dan is het weer recht.

Het kan simpelweg niet zo zijn..
  donderdag 11 september 2008 @ 14:23:37 #163
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61550292
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:53 schreef Misstique het volgende:
Dat zeg ik niet. Een contract kan wel degelijk veranderen na wederzijds overleg, ik vind echter dat dat niet een eenzijdige actie mag zijn.
Misschien de volgende keer dan beter de algemene voorwaarden lezen, alvorens je met een bedrijf in zee gaat.
quote:
Artikel 19 - wijziging voorwaarden en diensten

1. Ziggo kan de Algemene Voorwaarden, de Diensten en de (hoogte van de) vergoedingen wijzigen.
Ziggo maakt zulke wijzigingen minimaal vier weken voor de invoering daarvan op genoegzame wijze bekend.

2. Als een wijziging objectief in het nadeel van de klant is, dan heeft de klant het recht om het abonnement kosteloos op te zeggen met ingang van de wijzigingsdatum. Deze opzegging vindt schriftelijk via de klantenservice plaats en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum worden gedaan.
Algemene Voorwaarden Ziggo
Maar dit geldt voor alle grote bedrijven hoor. Zou van de zotte zijn als dit niet mogelijk zou zijn. Waar je wel een goed punt hebt is dat de brief te laat is aangekomen, waardoor de informatie in de brief niet langer klopt met de werkelijkheid.

Verder vind ik nog steeds dat je zeurt. Ja, ze maken gebruik van een boekhoudkundige truc om éénmalig een kwartaal extra te ontvangen. Maar daar staat tegenover dat ze wel verplicht zijn om al hun klanten een kwartaal extra dienst te leveren.

Volgens mij doen ze dit gewoon om de betalingswijze van de drie vroegere bedrijven op één lijn te krijgen. En anders maakt het me nog niks uit, je gaat er niet financieel op achteruit en je kunt nog steeds opzeggen zonder dat je er nu opeens langer aan vast zit.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 11 september 2008 @ 14:25:14 #164
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61550334
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef Misstique het volgende:
Ow en FYI Koewam; ik heb nu een andere aanbieder gevonden waar ik ook gewoon per maand kan opzeggen. .
En ik durf je nu al te vertellen dat bij die aanbieder dezelfde Algemene Voorwaarden gelden. Zeker weten dat je met hun wel in zee wenst te gaan? Ze zouden zomaar het contract gaan wijzigen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 11 september 2008 @ 14:26:26 #165
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61550362
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof er geen fuck van dat ze je dit jaar 5 keer laten betalen, en volgend jaar 4 keer.. en de jaren daarop ook 4 keer. Er zal een moment komen dat het recht wordt getrokken namelijk.. als je het opzegt, heb je nog 3 maanden tegoed. En dan is het weer recht.

Het kan simpelweg niet zo zijn..
Jawel, je betaald éénmalig 5x en alle andere jaren 4x. Maar Ziggo verplicht zichzelf dus wel om al hun klanten nu structureel een kwartaal extra diensten te leveren.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_61555418
Ik heb analoge TV via Ziggo en betaal per maand. Ik heb geen brief ontvangen. Ik neem dus aan dat het niet geld voor mensen met analoge TV.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_61566237
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef Misstique het volgende:

[..]

Schitterend hoe iedereen op de bres springt voor die arme grote monopolist die ik zomaar aan de kant schuif, omdat ik het niet eens ben met een verandering in óns contract. Mooi ook hoe er allemaal irrelevante zaken worden bijgehaald. Wat boeit mij het nou of ik dan per maand kan opzeggen of wat voor andere schitterende randvoorwaarden Ziggo allemaal stelt? Het enige wat ik niet wil is dat het contract dat ik met Ziggo heb zomaar gewijzigd wordt zonder mijn toestemming. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. .

Ow en FYI Koewam; ik heb nu een andere aanbieder gevonden waar ik ook gewoon per maand kan opzeggen. .
Denk je nou nog steeds dat Ziggo of een ander groot bedrijf eerst al zijn klanten toestemming gaat vragen om wat simpele dingen in een contract aan te passen?

Alhoewel, grof gezegd hebben ze dat ook gedaan. Als je het geen goed plan vond, kon je je contract asap opzeggen.
pi_61566481
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef Misstique het volgende:

[..]

Schitterend hoe iedereen op de bres springt voor die arme grote monopolist die ik zomaar aan de kant schuif, omdat ik het niet eens ben met een verandering in óns contract. Mooi ook hoe er allemaal irrelevante zaken worden bijgehaald. Wat boeit mij het nou of ik dan per maand kan opzeggen of wat voor andere schitterende randvoorwaarden Ziggo allemaal stelt? Het enige wat ik niet wil is dat het contract dat ik met Ziggo heb zomaar gewijzigd wordt zonder mijn toestemming. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. .

Ow en FYI Koewam; ik heb nu een andere aanbieder gevonden waar ik ook gewoon per maand kan opzeggen. .
Jammer dat dat per maand opzeggen meestal tegenvalt sukkel
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:27:50 #169
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_61569851
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.
Voor mij de reden om daat weg te gaan nadat Multikabel opging in Ziggo en ik een dergelijk verzoek kreeg.
Krekker is de bom!
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:34:06 #170
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_61571255
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:49 schreef dewanand het volgende:
hoorde eens dat kosten van mobiel bellen in werkelijkheid slechts 1 cent zijn, dus als je 15 cent pmin betaald dan maken zij lekker 1400 procent bruto winst op je gesprekken. allemaal oplichters en daarom bel ik bijna nooit mobiel.

dewanand
Jij denkt dat die "gratis" telefoons bij telefoonabonnementen liefdadigheid van de provider zijn? Je krigjt niets voor niets en al helemaal geen mobieltjes van een slordige 400 euro... Dat zit dus gewoon in je abo.

Sorry voor het offtopic , ik betaal het Ziggo kabelabo gewoon per maand, kan gewoon hoor...
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')