abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61408610
wtf ?

allerlei gehandicapten die moeten sporten en waarvoor iedereen een categorie is bedacht, zodat iedere stumperd een medaille krijgt.

Ik dacht dat ze toch normaal moesten behandeld moeten worden?

Wat is het volgende ? Aparte Olympische Spelen voor tienermoeders ?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_61408662
Misschien iets voor TS!
pi_61408741
Edit: Hier snapt niemand een hol van. Pas je tikgedrag aan of neem een opfriscursus. Maar ik val in de herhaling zo.

[ Bericht 74% gewijzigd door de_boswachter op 05-09-2008 18:30:06 ]
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_61408742
De geruchten gaan dat de Paralympics in 2012 in Sittard gehouden worden. Hometown van de Paralympics.

Zoals Griekenland in 2004 bij de OS hometown was.
U MAD?
pi_61408746
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef postmortum het volgende:
allerlei gehandicapten die moeten sporten en waarvoor iedereen een categorie is bedacht, zodat iedere stumperd een medaille krijgt.

Ik dacht dat ze toch normaal moesten behandeld moeten worden?
Het hele feit dat er aparte paralympics bestaan (die dus geen onderdeel zijn van de reguliere Spelen) geeft al aan dat ze niet normaal behandeld worden. Enige betekenis heeft een daar behaalde medaille dus sowieso niet. Kan je inderdaad net zo goed iedereen er eentje geven.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61408797
Olympisch Leedvermaak noem ik het.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61408819
laat die mensen
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')