abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61490512
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
Verheven pubers trekken geen aandacht met filosofische beschouwingen om een blik op borsten te kunnen werpen.
. Echt wel.
pi_61490590
De voornamen? Huuu.
pi_61490592
Jullie noemen elkaar ook zeker 'jij' en 'jou'.
pi_61491045
Ja, hoi. Pope.
pi_61493110
De radiator wordt donderdag verhangen, trouwens. .
pi_61497383
Enfin, ik ben even met de tweede aspirantstagair het gebouw in hoor, keuvelen jullie rustig verder.
pi_61501261
Ok.
pi_61501464
Daar kan ik op rekenen dus? Mooi.
pi_61508671
Ik kan wel zeggen: het is me een dooie boel hier. Is iedereen nu zo geschrokken van het discours?
pi_61508880
Ik niet hoor. Ik ben dol op discours. Maar de boog kan niet altijd gespannen zijn .
pi_61509575
Wil je wel geloven dat ik al maanden met onbeluisterde raster-noton dingesen op mijn mp3 speler rondloop? Span je boog nog eens en geef me onweerstaanbare argumenten om ernaar te luisteren. Mijn gang van huis naar werk duurt op de kop af negen minuten, geef ik even mee.
pi_61512861
Here goes: R-N albums zijn vaak zo briljant, omdat ze het adagium 'less is more' tot het ultieme doorvoeren en tegelijkertijd tóch een spanningsboog weten vast te houden. Als voorbeeld haal ik maar weer eens Ryoji Ikeda aan. Hij is een meester in het uitbouwen van ritmepatronen en geleidelijk aan creëren van innerlijke samenhang. Vaak beginnen zijn albums met willekeurige frequentiepatronen, die geleidelijk ook verschuiven totdat ze samenhang gaan vertonen. Dit proces van steeds grotere wordende samenhang bouwt op naar een climax waarin de luisteraar, de auditieve uitputting nabij, volledig overgeleverd wordt aan het geluid.

Ik vind het bewonderenswaardig hoe iemand met zo'n conceptuele, abstracte expressievorm de luisteraar volledig in de ban kan krijgen. Als het geluid dan gecompleteerd wordt door op grote videoschermen de manipulaties van het geluid te laten zien in grafieken dan is de totaalervaring compleet. Ryoji Ikeda kan als geen ander je binnenste laten resoneren, zowel letterlijk als figuurlijk. En als daar ook maar een echo van een echo van te horen is in de negen minuten van je huis naar werk dan is het dat dubbel en dwars waard.
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:36:52 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61513397
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef zodiakk het volgende:
Here goes: R-N albums zijn vaak zo briljant, omdat ze het adagium 'less is more' tot het ultieme doorvoeren en tegelijkertijd tóch een spanningsboog weten vast te houden. Als voorbeeld haal ik maar weer eens Ryoji Ikeda aan. Hij is een meester in het uitbouwen van ritmepatronen en geleidelijk aan creëren van innerlijke samenhang. Vaak beginnen zijn albums met willekeurige frequentiepatronen, die geleidelijk ook verschuiven totdat ze samenhang gaan vertonen. Dit proces van steeds grotere wordende samenhang bouwt op naar een climax waarin de luisteraar, de auditieve uitputting nabij, volledig overgeleverd wordt aan het geluid.

Ik vind het bewonderenswaardig hoe iemand met zo'n conceptuele, abstracte expressievorm de luisteraar volledig in de ban kan krijgen. Als het geluid dan gecompleteerd wordt door op grote videoschermen de manipulaties van het geluid te laten zien in grafieken dan is de totaalervaring compleet. Ryoji Ikeda kan als geen ander je binnenste laten resoneren, zowel letterlijk als figuurlijk. En als daar ook maar een echo van een echo van te horen is in de negen minuten van je huis naar werk dan is het dat dubbel en dwars waard.
Toen ik veertien was -en onder de puistjes zat- maakten mijn vrienden en ik met onze Amigas ook van die blieb-blieb muziek. Toen kregen we een vriendinnen en werk en zijn we daarmee gestopt.
The End Times are wild
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:55:55 #164
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_61513820
...dat de Liefde ook met een stempel gediend kan worden. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:58:46 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61513884
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:55 schreef JAM het volgende:
...dat de Liefde ook met een stempel gediend kan worden. .
Ja, en nogmaals gefeliciteerd. Maar hoe is het nu tot stand gekomen? Via België?
The End Times are wild
pi_61513958
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Gellius het volgende:
Enfin, ik ben even met de tweede aspirantstagair het gebouw in hoor, keuvelen jullie rustig verder.
Werk jij op het Meertens instittuut?
I´m back.
pi_61515640
Kan iemand uitleggen wat er aan de hand is met die fucking stempel?
pi_61516311
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Werk jij op het Meertens instittuut?
Inderdaad Ryan. Ik werk op het Meertens instituut, het enige instituut ter wereld waar ze stagiairs aannemen.
  woensdag 10 september 2008 @ 09:49:37 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61517493
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:43 schreef Gellius het volgende:

[..]

Inderdaad Ryan. Ik werk op het Meertens instituut, het enige instituut ter wereld waar ze stagiairs aannemen.
Hihi.
The love you take is equal to the love you make.
pi_61517530
Weer een nieuwe morgen vol met zorgen.
anonieme razernist
pi_61520607
Dat is nog niks. Ik zit hier met een morgen vol kommer èn kwel.
pi_61521301
Maar gelukkig is het al weer middag. De zon mag overigens wel wat minder schijnen nu.
anonieme razernist
pi_61521357
Ik heb de zon nog niet gezien sinds vanmorgen. Zo maar eens even kijken en een middagommetje maken.
  woensdag 10 september 2008 @ 15:44:10 #174
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_61525548
België inderdaad. Nog twee weekjes, dan ga ik die kant uit, nog twee maandjes, dan komt zij ook die kant uit.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_61529705
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:38 schreef Gellius het volgende:
Ik kan wel zeggen: het is me een dooie boel hier. Is iedereen nu zo geschrokken van het discours?
Het ging over borsten, gymnasiumjongetjes, Heidegger en airmiles. Dat zou voor een aantal mensen hier moeten voelen als een warm bad.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_61529758
Oh en ik heb vernomen dat JAM mij vrijdag komt laten zien in welke donkere hoekjes van het gebouw híj als gymnasiumjongetje trauma's heeft opgelopen. . Ik kijk er erg naar uit. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_61530055
Verdomme! . Daar zou ik zelfs overwegen entree voor te betalen.
pi_61533039
!
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_61533110
V...vlens! .
pi_61533156
Gellius! .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: