Ja, bovendien: afgeven op kliekjes en goedkope incrowdmaniertjes, en een beetje door on-line personalities heenprikken, dat was toch altijd een beetje ons dingetje. We invented that shit. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die daar lol aan beleven, maar vooruit maar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:35 schreef Gellius het volgende:
Ik zie onder mijn ogen ene anti-kliekjes-kliekje ontstaan.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:04 schreef JAM het volgende:
Nu ja, ik ga eens even een potje voetballen.
KP. Ik moet nog vaak aan je denken, maar alleen maar omdat ik meer Bach wil.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:35 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ja, bovendien: afgeven op kliekjes en goedkope incrowdmaniertjes, en een beetje door on-line personalities heenprikken, dat was toch altijd een beetje ons dingetje. We invented that shit. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die daar lol aan beleven, maar vooruit maar.
Nee, ik bedoelde beeer. Overigens deel ik soortgelijke herinneringen als jij aan die vervlogen tijden, maar ik ben blij dat het niet meer bestaat. Het werd wat ongezond naar het einde toe, met als nare climax die meeting in een voor mij erg beroerd weekend. Toen realiseerde ik me ook dat de #filo-kliek in de weg stond van andere dingen waar ik veel meer behoefte aan had. Maar goed, it was fun while it lasted.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:49 schreef Koekepan het volgende:
En een dubbele post. Bedoelde je trouwens RedGuy met dat kleine kereltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |