Omdat het overgrote deel van de bezoekers het nog gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef Blazar het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van de bezoekers het nog gebruiktDit is de enige keer dat ik het opstart.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
O wacht, anders lees ik ff niet goed
Ja, want tegenwoordig selecteer je als Hyves-mongool een paar kleurtjes en heb je ook een eigen lay-outquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef mighty_myte het volgende:
whahahaha, webdesign is zoooo 1999...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef mighty_myte het volgende:
Nee, als je het voor IE maakt, moet je schelden op alle andere browsers. Eigenlijk is alleen IE degene die constant moeilijk doet, met name IE6. Onderhand heb je 2 aparte stylesheets nodig 1 voor IE(6) en 1 voor de wel fatsoenlijke browsers.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef godigita het volgende:
Tja, IE neemt het niet zo nauw met de standaarden. Maar het is maar wat je als basis neemt. Als je van 0 af je pagina in IE test en zo door blijft bouwen, kun je daarna gaan schelden op FF omdat het er daarin niet uit ziet. Het leuke aan IE is ook nog eens, dat er een ontzettend versieverschil is, en dat dat het werkt in IE7, niet wil zeggen dat het ook werkt in IE6.![]()
Maar, idd, cross-browser coding is vermoeiend.
Dat dus!quote:
Je hebt gelijk, want het is of een fout in IE, óf een fout in zowel Opera, Firefox als Chrome. Tenminste, dat heb ik vaak. Ik denk dat ik het eens zonder tabellen ga proberen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als je het voor IE maakt, moet je schelden op alle andere browsers. Eigenlijk is alleen IE degene die constant moeilijk doet, met name IE6. Onderhand heb je 2 aparte stylesheets nodig 1 voor IE(6) en 1 voor de wel fatsoenlijke browsers.
"zooooo <insert jaartal>" roeperts zijn zooooo afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef mighty_myte het volgende:
Het was een voorbeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, als je het voor IE maakt, moet je schelden op alle andere browsers. Eigenlijk is alleen IE degene die constant moeilijk doet, met name IE6. Onderhand heb je 2 aparte stylesheets nodig 1 voor IE(6) en 1 voor de wel fatsoenlijke browsers.
Ja. En dat was gewoon keurige en gevalideerde xHTML.quote:
Slechte grappen kopieren is zooo voor je geboorte...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"zooooo <insert jaartal>" roeperts zijn zooooo afgelopen weekend.
Nee, je voorbeeld was niet correct omdat als je iets alleen in IE test, het vrijwel in alle andere browsers mis gaatquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef godigita het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld.In het vervolg zal ik alle mogelijk browsers noemen.
Nou ja, ik meende het eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Slechte grappen kopieren is zooo voor je geboorte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |