het lijkt er wel een beetje op dat TS moeiteloos in dat profiel zou passen :pquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef Gummibeer79 het volgende:
Gezocht: gedemotiveerde schoonmaker die na een jaar smeekt om met pensioen te gaan.
Wees nou 's eerlijk... Zou jij hierop solliciteren?
met bedrijven bedoel je klanten ??quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:37 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Soms zijn vacatures juist bedoeld om bedrijven aan te trekken in plaats van sollicitanten.
Ik weet bijvoorbeeld dat heel veel beveiligingsbedrijven advertenties om personeel zetten in kranten terwijl ze die helemaal niet nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:42 schreef zkr623 het volgende:
[..]
met bedrijven bedoel je klanten ??
want bij dat schoonmaakzaakje, zou het dan om lezers kunnen gaan die ook de krant lezen,
en dus daar hun impressie van het bedrijf krijgen?
En met die over enthousiaste randstad type miepjes erbij is het feest helemaal compleet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:46 schreef JanJanJan het volgende:
Er werken hier [vul aantal in] enthousiaste medewerkers.
Ja hoor, iedereen is enthousiast, niemand klaagt niemand wil weg. Uhuh...
"Ben jij die jonge en dynamische interieurmanager met affiniteit voor hygiene die wij zoeken?"quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef Gummibeer79 het volgende:
Gezocht: gedemotiveerde schoonmaker die na een jaar smeekt om met pensioen te gaan.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
"Ben jij die jonge en dynamische interieurmanager met affiniteit voor hygiene die wij zoeken?"
Zo ben jij toch ook mod geworden ? Of ging dat ook zo van: "ik vind het leuk om andere mensen dwars te zitten en heb een morbide aanleg tot mensen zieken. En mijn ambitie is om dicatator te worden !quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik zo verschrikkelijk vond bij het solliciteren waren vragen als deze:
Waarom zou je hier willen werken ? Ja om het geld natuurlijk, er moet brood op de plank komen.
Wat was je eerste indruk van het bedrijf ? Veel paupers met stropdassen om.
Maarja, je kan nooit zeggen wat je denkt. Dus in principe likt iedereen zich een bedrijf binnen.
dat dus. Ik word voor 8 uur betaald, zie dus ook geen enkele reden om langer te blijven.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef JanJanJan het volgende:
geen 9 tot 5 mentaliteit, ook zo'n dooddoener![]()
Heb ik niet
Ik begin om half 9 want ik wil wel pauze ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En ik begrijp niet dat ze dat erin zetten.
Wat is het probleem als ik mijn werk af heb en ik ga om 5 uur weg? Ze stoppen toch ook met betalen?
Is tegenwoordig eigenlijk met alles, dat mensen zich belangrijker maken dan ze zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
"Ben jij die jonge en dynamische interieurmanager met affiniteit voor hygiene die wij zoeken?"
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef Gizmo112 het volgende:
een kennis van mij (diergeneeskunde ofzoiets) is afgewezen voor werk in de zeehondencreche in Pieterburen omdat ze "geen ervaring had met zeehonden"....
Nee, die kom je ook echt tegen in de gemiddelde dierenkliniek
Haha, volgens mij sta je dan ook met een bek vol tanden. Ik heb paar jaar terug gesolliciteerd bij een lokaal dierenpark als verzorgster voor een handjevol pinguins dat daar woont. Ging echt alleen om de hokken schoonmaken en leuk visjes gooien/voeren. Leuk bijbaantje leek me. Ik mocht niet, want ik studeerde rechten en ze hadden liever een mbo-er. Zet dat dan in je vacature! Ik vond het stom.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:49 schreef Gizmo112 het volgende:
een kennis van mij (diergeneeskunde ofzoiets) is afgewezen voor werk in de zeehondencreche in Pieterburen omdat ze "geen ervaring had met zeehonden"....
Nee, die kom je ook echt tegen in de gemiddelde dierenkliniek
tis 5 uur, ik gaquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat dus. Ik word voor 8 uur betaald, zie dus ook geen enkele reden om langer te blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |