Wel hoor.. Met mijn hand.quote:
zeg je; 'ja een roerstaafje, ja...'quote:
Ik bedoel dat hij moet laten merken dat hij als man het vies vindt dat een andere man een penis in zijn aars ontvangt. Grow up, sommige mannen vinden dat nu eenmaal fijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een echte vent woont zijn slet elke avond anaal uit, dus waar heb je het over?
[..]
Dus belgen beledigen is okay, maar homo's niet?
stiekem homo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Emimich het volgende:
Jezus Christus zeg, dit topic is echt het hoogtepunt van alle slechte grappen. Ja, van heel FOK dus!
Wie vult 'em aan?quote:anusacrobaat
chocoprins
kringspiermusketiers
Bruinwerkers
bilspleetatleten
ridders van de bruine dreef
poepduwer
darmdouwer
billenbaffer
billenkletser
flikker
homo
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:26 schreef DroogDok het volgende:
Overeenkomsten tussen een kanarie en een homo?
Stront aan de stok en zaad in de bek.
rugridderquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:26 schreef DroogDok het volgende:
Overeenkomsten tussen een kanarie en een homo?
Stront aan de stok en zaad in de bek.
darmcoureurquote:
Knal het ff op het grootste forum van NL.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef PDOA het volgende:
Nou, dat viel mee. Toen de baas er over begon heb Ik me gewoon van de domme gehouden en gezegd dat ik het over de koffie had, en dat die billenbaffer er zelf andere dingen bij denkt. Toen kreeg ik te horen dat hij de laatste tijd nogal lichtgeraakt is omdat hij in de scheiding ligt met zijn mede-billenkletser, en daarmee was de kous af. Dus niks aan de hand en volgende keer weer keihard verder met flauwe grappen maken!
Je bent niet mans genoeg om je daden toe te gevenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef PDOA het volgende:
Nou, dat viel mee. Toen de baas er over begon heb Ik me gewoon van de domme gehouden en gezegd dat ik het over de koffie had, en dat die billenbaffer er zelf andere dingen bij denkt. Toen kreeg ik te horen dat hij de laatste tijd nogal lichtgeraakt is omdat hij in de scheiding ligt met zijn mede-billenkletser, en daarmee was de kous af. Dus niks aan de hand en volgende keer weer keihard verder met flauwe grappen maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |