Nee, ik ben geen bruikwerker en bovendien zit ik nog op mijn werk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:27 schreef Elcadarn het volgende:
Je hebt hem daarna toch wel gebatst he ts!
Waarom moet hij zo'n grap maken dan? Weet niet of de persoon in kwestie daadwerkelijk aan anale seks doet maar zo ja who caresquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
vanwege een (zeer grappige) grap!![]()
jouw fixatie
Die opmerking is daarentegen wel grappigquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef Waaghals het volgende:
belg hier was ook beledigd toen ik hem gastarbeider noemde
zo noemde ik een isrealier gasarbeider. En de joodse stagaire bij het KNMI een gassalietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef Waaghals het volgende:
vreemd, dat las ik niet terug'quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:31 schreef Fascination het volgende:
Maar nee TS moet weer even laten blijken dat hij als echte man anale seks vies vindt.
Een echte vent woont zijn slet elke avond anaal uit, dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet hij zo'n grap maken dan? Weet niet of de persoon in kwestie daadwerkelijk aan anale seks doet maar zo ja who cares? Maar nee TS moet weer even laten blijken dat hij als echte man anale seks vies vindt.
sadness...
Dus belgen beledigen is okay, maar homo's niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die opmerking is daarentegen wel grappig.
Dat zeggen we hier tegen Friesen en leen-belgen Limbo'squote:Op vrijdag 5 september 2008 15:32 schreef Waaghals het volgende:
die belgen hebben het toch niet doorquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus belgen beledigen is okay, maar homo's niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |