Heuj, jij bent toch de moeder wiens kind zoveel op de jonge Olsen twins lijkt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:12 schreef snakelady het volgende:
klopt.
quote:
Ik zou je graag terug willen uitschelden voor kutuser, maar de mogelijkheid voor jou om dat te zijn is er niet eens.quote:Geregistreerd op: zaterdag 7 juni 2008 @ 19:03
Aantal posts: 341 (gemiddeld 4 per dag)
haha, ja dat klopt, hoor ik regelmatig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heuj, jij bent toch de moeder wiens kind zoveel op de jonge Olsen twins lijkt?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Ik zou je graag terug willen uitschelden voor kutuser, maar de mogelijkheid voor jou om dat te zijn is er niet eens.
Jailbait.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Kutklonen = Olsen Twins?
[ afbeelding ]
mwuahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:22 schreef afcajos het volgende:
I fucked the olsentwins before they were famous
dat móet een photoshop zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Kutklonen = Olsen Twins?
[ afbeelding ]
nee, ze zijn ondertussen 22 hoor.quote:
kudtkloon dat je der bentquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Nou is Fok! heerlijk tijdverdrijf in die paar uurtjes/minuutjes dat ik even niks te doen heb of ergens op moet wachten. Van lekkere baggeren in KLB tot heerlijke discussies in WGR waar je nog iets aan hebt. Hartstikke kei leuk vet cool tof kicken natuurlijk, ware het niet dat dit pleziertje vergald wordt door een X aantal kutusers en diens klonen. Deze bepaalde kutusers hebben er een sport van gemaakt om...
...in elk topic waar je post het met opzet oneens met iedereen zijn.
...elk leuk topic te vergallen met kutposts.
...wanneer ze met de mond vol tanden gezet worden zich gaan gedragen als een willekeurige capuchon op Amsterdam CS.
...zogenaamd beter dan alles en iedereen te zijn. Schep jij op over je splinternieuwe Ferrari, dan hebben deze kutusers een Bugatti Veyron. Vermeld je dat je een 42" LCD TV hebt aangeschaft, dan hebben deze kutusers een 42²" Plasmascherm. Verdien jij 3000 per maand, dan verdienen deze kutusers het dubbele én hebben ze veel betere secundaire arbeidsvoorwaarden dan jezelf. Vertel je trots dat je een olifantenlul van 30 cm hebt, dan hebben deze kutusers dat ook, maar dan in de omtrek.
Samenvatting: Kutusers, sterf.
Ik noem de beestjes niet bij hun naam, dat mogen jullie doen.![]()
Nee. We leven nog steeds in een democratie. De mening van enkele moderators weerspiegelt niet die van heel Fok!.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb 125notes dus ik hoor bij de doelgroep die de TS bedoeld dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |