quote:Kees
Wát een domme zet om een uur af te pakken van de populairste (getuige alle bovenstaande reacties) DJ van 3fm. De radio die Giel maakt is die van een puberale durfal, dat is best leuk maar _niet_ 4 uur in de morgen, waarna Gerard Ekdom nog 2 armzalige uurtjes mag volmaken.
Niemand geeft werkelijk ook maar een fuck om horizontale of diagionale programmering, het is ultiem dom om kwaliteitsradio ondergeschikt te maken aan dat soort managementspeeltjes en je beste programma's (Arbeidsvitaminen, Leuk is anders) de dupe te laten worden van de blinde drang tot verandering.
3fm is verdomme geen 538-achtige diarree, het overgrote deel van het publiek *wil* dat ook niet, lazer in godsnaam de idiote zendercoördinator eruit die zulke onzaligheid desondanks ter meerdere eer en glorie van zijn eigen ego tóch door wil drukken!
Vanavond onlinequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:00 schreef Timo20 het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn (als het mogelijk is tenminste) de complete aflevering van Ekstra Weekend op te nemen (qua cam
)
Ik weet dat ik `m kan terug luisteren maar met beeld is het toch toffer![]()
De complete 3 uur??quote:
Nou nou, iets minder kan ook welquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
GODVERDOMME, geen 3FMWebcams voor mij.. want er zijn geen drivers voor die klote videocard van me.
Alloquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
'nAvond!
Heel tofquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor
Kost me minder werk dan de geknipte versie
Kid Rockquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, jammer. Beginnen met Klit Rock.
Terwijl dat toch duidelijk een orkaan uit 2007 is...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
In die 'orkanen uit 2005'-vraag hoorde ik "Alphabeat"...
Radiomaken is topsportquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:50 schreef Broekie het volgende:
Ik ga het eerste uur EkStra Weekend vanuit m'n bed kijken, ben veel te gaar.
't was inmiddels alweer de 5e keer en wederom roep ik het weer: aan één stuk door live uitzenden van 8:30 tot 15:30 is niet goed voor je...
Nee sorry, geen zin inquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, knip jij de items vanavond? Mijn PC trekt helemaal niks meer.
Vistaquote:Kut Vista.
Hij verveeld me nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na 267 keer heb ik deze wel gehoord.
Subtielquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]groeten aan je gerespecteerde collega wiens uur we terug willen
Bij mij is 'ie net een week afgelopen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
De VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE is begonnen![]()
![]()
.
Ik heb volgende week ook weer mn eerste college. Afgelopen week moest ik wel naar de universiteit, maar dat had meer met het afgelopen semester te maken dan het nieuwe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie net een week afgelopen...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is 'ie net een week afgelopen...
Hoe hou je dat vol echt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dit is voor mij de eerste vakantie sinds uhm... vorig jaar september
.
Hmja... nou... nauwelijksquote:
Oh Dublin lijkt me echt geweldig!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... nou... nauwelijks.
Hoewel... in januari drie dagen vrij gehad en naarDublin
geweest en in maart twee dagen vrij gehad en naar
Stockholm
geweest.
Bron: http://gerard41.hyves.nl/blog/15553727/Het_nieuwe_seizoen/ePaB/quote:Op mijn dooie akkertje naar de studio gereden, alwaar ik als een blinde in de kijkshop rondliep als een kip zonder kop die eruit zag alsof er net een tram was gereden over het houten been van zijn onzichtbare vriend.
Is ook geweldigquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh Dublin lijkt me echt geweldig!Ik hou van GB.
Dublin is Ierland. Geen GB.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh Dublin lijkt me echt geweldig!Ik hou van GB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |