Met je ogen dicht zou je het de dag nadien wel gemerkt hebben. Van Carolus kun je fikse katers hebben, van 'n gewoon witbiertje nietquote:Op maandag 10 november 2008 18:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Golden Carolus (met een C ja) vind ik ook best lekker, maar als ik het met m'n ogen dicht zou proeven zou ik zo geloven dat ik aan het witbier zit.
Moet je eens een hele avond Hoegaarden drinken.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:36 schreef misteriks het volgende:
[..]
Met je ogen dicht zou je het de dag nadien wel gemerkt hebben. Van Carolus kun je fikse katers hebben, van 'n gewoon witbiertje niet
Een van mijn favorietenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:19 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik drink de laatste tijd graag Palm Royale , de smaak van speciaalbier , en toch een redelijke doordrinker.
[ afbeelding ]
alleen de recensie al...quote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef Reza-impreza het volgende:
Alleen in Marokko verkrijgbaar , 5,2 % Flag Speciale
[ afbeelding ]
quote:Our verdict: “6″ (on a scale of 1-10), Good
This beer was thought to have a very weird smell, with the urine of several types of animals being mentioned. I thought it tasted bitter. It also had a bit more body than the first two beers. I didn’t like it. But the beer drinkers preferred the taste, in spite of not liking the smell.
Flag Speciale had a slightly smaller bottle, and was 7,25 dirhams (.70 Euros, or $1.20).
Nou, die heb ik in Narbonne ook gewoon gedronken hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef Reza-impreza het volgende:
Alleen in Marokko verkrijgbaar , 5,2 % Flag Speciale
[ afbeelding ]
die smaak is nogal divers hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 08:19 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik drink de laatste tijd graag Palm Royale , de smaak van speciaalbier , en toch een redelijke doordrinker.
[ afbeelding ]
mmm , ik kom daar langs over een tijdje , dank voor de tipquote:Op woensdag 12 november 2008 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, die heb ik in Narbonne ook gewoon gedronken hoor
welke gouden carolus?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:36 schreef misteriks het volgende:
[..]
Met je ogen dicht zou je het de dag nadien wel gemerkt hebben. Van Carolus kun je fikse katers hebben, van 'n gewoon witbiertje niet
Je kennis schiet ernstig tekort.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
welke gouden carolus?
cuvee van de keizer
ambrio
christmas
classic
easter beer
tripel
?
die is er weer, dit jaar echter zwaarder nm 8,5 % , andere jaren was deze lichterquote:Op woensdag 12 november 2008 20:54 schreef ursel het volgende:
Iemand een idee wanneer de WinterVrunden er weer benne..
of bedoeld hij de caracole?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kennis schiet ernstig tekort.
Je vergeet de Hopsinjoor
Oe... nou, dan wordt het niet achter elkaar weg tikken dus..quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:57 schreef original_andalucia het volgende:
[..]
die is er weer, dit jaar echter zwaarder nm 8,5 % , andere jaren was deze lichter
gewoon ff naar Gulpen rijdenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe... nou, dan wordt het niet achter elkaar weg tikken dus..
Gauw maar op zoek gaan...
Ja, doen we ff vanuit Den Haag..quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:47 schreef original_andalucia het volgende:
[..]
gewoon ff naar Gulpen rijden
Lelijke mensen met frans gebrabbelquote:Op zondag 16 november 2008 03:00 schreef Jimbo het volgende:
voor iedereen die echt rare / gave / speciale biertjes willen drinken
ga eens naar Delerium ( http://www.deliriumcafe.be/ )
zit in belgie en heeft over de 2000 !!! verschuillende biertjes m ben dr een tijdje geleden geweest, erg "plezant" daaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |