abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61395491
Ik heb een PC samengesteld bij een webshop, aardige deal vind ik. Allemaal losse onderdelen bij elkaar. Het hele gebeuren is tegelijkertijd in twee pakketten de deur uit gegaan bij hun. Een grote doos met alle computer onderdelen en eentje met de monitor. De grote doos is gisteren binnengekomen, maar die andere:

Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-09-2008 Zwolle , intern transport pakketten

Klacht: hoe vaak moet dat fucking ding gesorteerd worden, en hoe kan het dat twee paketten die DIRECT na elkaar zijn verstuurd (t&t nummer is zelfs n+1) niet tegelijkertijd worden afgeleverd?
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:49:59 #2
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_61395868
Zeik niet zo en breng eens een beetje geduld op.. Komt wel eens voor dat hij 2 dagen in het sorteerproces zit. Kan bijvoorbeeld zijn dat hij 3 september pas laat binnen is gekomen en 4 september dan ook nog in het proces bevindt ofzo.. Komt ie vandaag als het goed is in de distributie route van de chauffeur.. Maar komop 1 dagje en dan al zeiken. Hollander!
pi_61395960
Ik kreeg 2 jaar geleden mijn PC pas na 3 weken

lag niet alleen aan TNT
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:55:23 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_61396025
Maar, je kunt nu toch alvast schroeven en installeren met je huidige monitor?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:56:20 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_61396052
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef MuRKie het volgende:
Zeik niet zo en breng eens een beetje geduld op.. Komt wel eens voor dat hij 2 dagen in het sorteerproces zit. Kan bijvoorbeeld zijn dat hij 3 september pas laat binnen is gekomen en 4 september dan ook nog in het proces bevindt ofzo.. Komt ie vandaag als het goed is in de distributie route van de chauffeur.. Maar komop 1 dagje en dan al zeiken. Hollander!
Tis alleen wel frappant te noemen dat die twee tegelijk zijn ingeleverd en alsnog gesplitst worden.

Duidelijker aangeven dat die twee bij elkaar horen kan een hoop schelen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:26:51 #6
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_61396996
Terechte klacht
pi_61397377
Ik heb zo vaak iets besteld, en dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt. . Ik snap gewoon echt niet dat twee paketten die precies na elkaar zijn afgeleverd op verschillende dagen worden afgeleverd op het zélfde adres. .
pi_61441171
Ik heb al zo'n drie keer iets niet gekregen met de post terwijl het Wel op de post is gedaan door de betreffende personen. En dat waren natuurlijk geen dombo's die mijn postcode niet konden schrijven.

Moraal: wees blij dat het uberhaupt binnenkomt.
pi_61441211
Dat kan gewoon gebeuren hoor, als je weet hoe het hele proces loopt vanaf diegene die het aanbied tot diegene die het ontvangt dan vind je het waarschijnlijk nog een hele prestatie dat je je pakket zo snel hebt (in de meeste gevallen dan he )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')