parenclubquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dames en eventueel heren.
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik wil mijn vrouwtje verassen door wat leuks te gaan doen zaterdag. budget ong. 200 euro.
ideeen?
dan is mn parenclub idee nog beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Elcadarn het volgende:
leuke gigolo in huren voor haar en zelf lekker de kroeg in ! win-win situatie
van 200 eruo?quote:
mja is wel een goed idee ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
parenclub
wat zijn haar hobby's?
vrouwen vallen meestal ook wel voor een verwendagje
sauna, massage, beautybehandelingen enzo
ik kan ook in de kroeg neukenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is mn parenclub idee nog beter
dan kan hij ook neuken
was nog vergeten dat het PP wasquote:van 200 eruo?
per persoon.. dus 400 totaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Renesite het volgende:
is er iets leuks in het theater? Dan ga je dr eerst vertellen dat ze mooie avondkledij mag uitzoeken op jouw kosten! Je gaat naar huis, frist je wat op, de taxi belt aan en je rijdt door naar een goed restaurant. Mocht er budget over zijn dan kan je naar voor later op de avond een mooi stuk in een theater boeken aansluitend.
200 p.p. of inclusief jezelf
kan maar dan moet ik er wel een hotel nachtje aan vast plakkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Waar moet het plaatsvinden? A'dam?
en toen was het budget opquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef Renesite het volgende:
is er iets leuks in het theater? Dan ga je dr eerst vertellen dat ze mooie avondkledij mag uitzoeken op jouw kosten! Je gaat naar huis, frist je wat op, de taxi belt aan en je rijdt door naar een goed restaurant. Mocht er budget over zijn dan kan je naar voor later op de avond een mooi stuk in een theater boeken aansluitend.
200 p.p. of inclusief jezelf
Waar ik altijd blij van wordt is een daggie naar zo'n Spa. Er is een hele mooie ergens in NL die oosters lijkt...heerlijk vind ik dat altijd. Wel duur, maar wel geweldig!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dames en eventueel heren.
Ik heb jullie hulp nodig.
Ik wil mijn vrouwtje verassen door wat leuks te gaan doen zaterdag. budget ong. 200 euro.PP
ideeen?
Dank jequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar ik altijd blij van wordt is een daggie naar zo'n Spa. Er is een hele mooie ergens in NL die oosters lijkt...heerlijk vind ik dat altijd. Wel duur, maar wel geweldig!!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dank je
Zie je dat ik gelijk heb
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Had jij dat ook al genoemd ?Goeie smaak hebben wij he
wok restaurant is dat toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
20x door de mcdrive rijden ?
maar bij de japanner eten, met zon kok voor je neus die alles bereid is erg leuk
Denk dat hij zo'n tent bedoelt waar je aan de kookplaat zit en de kok trucjes met zn messen doet ..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |