quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:02 schreef speenvarken het volgende:haha grapje, ik reed hem helemaal niet aan! Da's zonde van mn asobak!
Maar het blijft irritant, het oneigenlijke gebruik van een zebrapad! Zijn hier geen regels voor?
2 vragen:
Wat voor auto rij je? Daar ben ik na het lezen van dit topic ineens erg in geinteresseerd. Misschien pic voor de duidelijkheid?
Waar heb jij in godsnaam je rijbewijs gehaald, met de nadruk op het theorie-gedeelte. Je moet gewoon fucking remmen voor mensen die lopend willen oversteken.
Nb. Toch kan ik wel enigzins in je klacht komen, als je bedoelt dat ze dus echt aan komen fietsen over de stoep.. jij geen idee hebt welke kant ze op zullen gaan en derhalve niet zoveel rekening met hen houdt. Dan racen ze ineens richting het zebrapad en jumpen ze aan het eind van de stoep nog van de fiets af om vervolgens als 'rechthebbende' voetganger over het zebrapad te lopen.
Tja dan mag je van mij aan 1000 stukken worden gereden! Ik vind dat je als fietser / wandelaar wel rekening moet houden met het aandachtsveld van de automobilist.