abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61394578
Dat zie ik steeds vaker gebeuren. Fietsers die geen zin hebben om te wachten met oversteken en dus van hun fiets afspringen en met de fiets in de hand via het zebrapad oversteken, waardoor ik als automobilist vol in de remmen moet. Gisteren dacht zo'n fietser mij dat weer te flikken, maar ik reed lekker door. Ik raakte hem zelfs, haha, maar ben niet gestopt. Ze bekijken het maar!
you can waste a whole lifetime, trying to be,
what you think is expected of you, but you'll never be free
pi_61394746
haha grapje, ik reed hem helemaal niet aan! Da's zonde van mn asobak!

Maar het blijft irritant, het oneigenlijke gebruik van een zebrapad! Zijn hier geen regels voor?
you can waste a whole lifetime, trying to be,
what you think is expected of you, but you'll never be free
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:02:57 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61394772
Als auto moet je gewoon stoppen voor voetgangers op een zebrapad. Dat ze even daarvoor op de fiets zaten heb je geen fuck mee te maken.

Sowieso valt het me vaak op dat automobilisten zebrapaden negeren. Maar dan wel foeteren als ze zelf een keer geen voorrang krijgen natuurlijk
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:04:17 #4
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61394800
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:02 schreef speenvarken het volgende:

Maar het blijft irritant, het oneigenlijke gebruik van een zebrapad! Zijn hier geen regels voor?
Wat zeur je nou man, met een fiets aan de hand ben je gewoon een voetganger.
İ Bafnek
pi_61394831
Als het nou nog ging om fietsers die fietsend voorrang verwachtten......

Zebrapaden die gebruikt worden zoals ze bedoeld zijn
pi_61394910
Het eeuwig durende spelletje klagen van fietsers versus automobilisten.

Neem toch eens allemaal een pilletje tegen stress, geen mekaar de ruimte, rij rustig, geef richting aan, doe je lichten aan, etc etc etc.

Dan kan Danny gelijk de helft van KLB sluiten
pi_61394976
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:02 schreef speenvarken het volgende:

2 vragen:

Wat voor auto rij je? Daar ben ik na het lezen van dit topic ineens erg in geinteresseerd. Misschien pic voor de duidelijkheid?

Waar heb jij in godsnaam je rijbewijs gehaald, met de nadruk op het theorie-gedeelte. Je moet gewoon fucking remmen voor mensen die lopend willen oversteken.

Nb. Toch kan ik wel enigzins in je klacht komen, als je bedoelt dat ze dus echt aan komen fietsen over de stoep.. jij geen idee hebt welke kant ze op zullen gaan en derhalve niet zoveel rekening met hen houdt. Dan racen ze ineens richting het zebrapad en jumpen ze aan het eind van de stoep nog van de fiets af om vervolgens als 'rechthebbende' voetganger over het zebrapad te lopen.

Tja dan mag je van mij aan 1000 stukken worden gereden! Ik vind dat je als fietser / wandelaar wel rekening moet houden met het aandachtsveld van de automobilist.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:22:29 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61395204
Opgeschoond. Wel of niet terecht, ga geen topic verkloten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:23:27 #9
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_61395225
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:12 schreef TI_2008 het volgende:

Nb. Toch kan ik wel enigzins in je klacht komen, als je bedoelt dat ze dus echt aan komen fietsen over de stoep.. jij geen idee hebt welke kant ze op zullen gaan en derhalve niet zoveel rekening met hen houdt. Dan racen ze ineens richting het zebrapad en jumpen ze aan het eind van de stoep nog van de fiets af om vervolgens als 'rechthebbende' voetganger over het zebrapad te lopen.

Tja dan mag je van mij aan 1000 stukken worden gereden! Ik vind dat je als fietser / wandelaar wel rekening moet houden met het aandachtsveld van de automobilist.
Ik dacht zelf, dat hij dit bedoelde. Ik zie dat vaak genoeg. En dan kijken ze raar op als je doorrijdt.
Horrible Cunt!
pi_61395308
Beetje in dezelfde categorie: fietsers die OP de fiets bij het zebrapad wachten, en dan automobilisten boos aankijken als ze niet stoppen -> triest

Ben dus zowel fietser als automobilist, en kan me beide kanten voorstellen van dit verhaal. Vandaag mijn eerdere opmerking: beetje wederzijds respect en begrip, aan de regels houden, en rustig blijven
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:27:23 #11
23755 brienen
een resize is slecht voor je
pi_61395336
De fietser heeft toch nog het stuur van z'n fiets in de hand?
Dan is hij toch gewoon een bestuurder van de fiets en geen voetganger
pi_61395414
Als je met een fiets in de hand aan het lopen bent niet
pi_61395526
Mijn fiets doet jouw motorkap meer zeer dan zichzelf als hij er met een redelijk vaartje op komt. De fiets overleefd het wel (zeer hard amminilium (ja, dat is bewust fout geschreven)), ben ik van overtuigd. Dus rij gewoon door als ik een voetganger ben met een fiets bij zich. Reken er niet op dat ik de rekening van het uitdeuken betaal, reken er wel op dat ik wat extra kracht er bij zet.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:36:35 #14
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61395550
Gister nog gedaan, alhoewel ik fietste over het zebrapad.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')