Het staat op de deur van mijn kamerquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
Maak een briefje wat je kan uitdelen aan iedereen.
Nou, bedankt dat je dat even meedeelt met ons. Vinden we erg prettig.quote:
Beter zoekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Maar is het niet lastig? Google heeft daar geen antwoord op.
3e linkje in google op 'is vasten lastig'quote:Is dat vasten lastig?
'Niet eten en drinken, dat valt op zich nogal mee. Zeker in deze periode van het jaar. Over enkele jaren, als de ramadan in volle augustus valt, zal het een stuk lastiger zijn', zegt Lamrabat, die de ramadan trouw opvolgt. 'Vooral aan verslavingen weerstaan, is moeilijk. Zij die roken, zien af. En ik heb 's morgens zo'n nood aan een goeie kop koffie. Ik ben sowieso een echte koffiedrinker. Ook dat mis ik tijdens de ramadan.'
''s Avonds na zonsondergang mogen we wel eten, maar dat is lang niet zo uitgebreid als veel mensen denken. Je maag kan het niet aan om dan veel te eten. Het begint met een traditioneel kommetje soep, anderhalf uur later is er het avondgebed en dan is er het eigenlijke avondmaal.'
Dat gaat iedereen weer vragen of je mee gaat lunchen en waarom jij geen koffie haaltquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef Fosfolipide het volgende:
dan zeg je toch gewoon dat je niet vast, klaar opgelost slotje
Omdat je hun haat en je hun koffie fakkin smerig vindt!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat gaat iedereen weer vragen of je mee gaat lunchen en waarom jij geen koffie haalt
Dat is de mening van 1 iemand. Fail.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beter zoeken
[..]
3e linkje in google op 'is vasten lastig'
Ik werk hier pas 3 weken. Je kunt ook te populair wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat je hun haat en je hun koffie fakkin smerig vindt!
Zeg dat je 3 weken de kat uit de boom gekeken hebt en dat je hun toch niet zo magquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik werk hier pas 3 weken. Je kunt ook te populair worden
Nee want daar eten ze toch nooit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar je als je op de noordpool gaat wonen heb je toch een probleem!
Daar gaat de zon niet meer onder vanaf 22 juni tot 6 maanden later.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee want daar eten ze toch nooit.
Kun je heel de dag lekker rendiervlees etenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar gaat de zon niet meer onder vanaf 22 juni tot 6 maanden later.
Lees het nog een keer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kun je heel de dag lekker rendiervlees eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |