Ts was er vroeg bij.quote:En neuken mag ook niet heb ik gehoord.
Ergens heb ik het idee dat er op de Noordpool verdomd weinig moslims wonen....ik zou niet weten waarom, het is een gevoel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar je als je op de noordpool gaat wonen heb je toch een probleem!
Ook rendieren zal je bar weinig treffen op de Noordpool, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kun je heel de dag lekker rendiervlees eten
Ik vraag me af hoe dan gaat als je "real-life-doll" niet moslim is, mag het dan wel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
Mag je met vasten niet neuken ? WTF
Zijn geld is op.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef Waaghals het volgende:
waarom vast je?
Die laatste vraag is wel weer leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
- Word je niet strontchagrijnig van de hele dag niet eten en drinken?
- Heeft het invloed op je functioneren tijdens de dagelijkse bezigheden?
- Ken je veel mensen die tijdens de ramadan verhuizen naar een zo voordelig mogelijk gebied op de wereld qua aantal zonuren?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
Eng hè, als mensen interesse in je tonen.
Dezequote:
Misschien dat sommige mensen al genoeg aandacht krijgen? Jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat een falers bij elkaar zijn jullie toch ook
Echt heul engquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:38 schreef Ladidadida het volgende:
Dat wordt het pas echt afzien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:26 schreef Biogarde het volgende:
Geloof dat het in 2011/2012 midden in Juli valt. Succes.
Ik word er ook altijd bang van en ga dan in een hoek zittenquote:
Ik kruip altijd onder mn bureau, en hoop dan dat ze snel weer weg gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd bang van en ga dan in een hoek zitten
NEGERZOENEEEEEEEEEEEEEN!![]()
Ooh, ik dacht alquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:38 schreef Fosfolipide het volgende:
nee, ik had een lekkere post gemaakt met close ups van vreten inclusief een negerzoen maar iemand delete die post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |