Bij ons reed er toendertijd wel eentje op zo'n 'pizzascooter'quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geef dit topic 5 minuten met zo'n bagger OP.
Ontopic: Ws. zit je zelf op een pauperniveau te studeren. VMBO ? Ik had nooit zulke gedrochten in mijn klas die scooter reden... Das iets voor de benedenlaag.
Wat voor mislukte Mod ben jij dan? Je flikkert het het op slot of laat een topic zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geef dit topic 5 minuten met zo'n bagger OP.
Hij wil kijken wat het wordt qua reacties. Niet alleen de OP maakt een topic tot een bagger topic he.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor mislukte Mod ben jij dan? Je flikkert het het op slot of laat een topic zijn gang gaan.
Ok dat snap ik maar dat ga je toch niet posten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij wil kijken wat het wordt qua reacties. Niet alleen de OP maakt een topic tot een bagger topic he.
Nieteens VMBO. En ook geen MBOquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ontopic: Ws. zit je zelf op een pauperniveau te studeren. VMBO ? Ik had nooit zulke gedrochten in mijn klas die scooter reden... Das iets voor de benedenlaag.
Goede klachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:03 schreef Megumi het volgende:
Subklacht 4 mensen die wijven met een F spellen.
Nee daarom doe ik het.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:07 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ok dat snap ik maar dat ga je toch niet posten?
Dan is het helemaal verschrikkelijk met je gesteld! Beter stop je er nu mee, dat is een verlichting voor de maatschappij!quote:
Wacht maar tot je der kop zietquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:10 schreef TI_2008 het volgende:
Nou dit wordt drie keer niets
TS, naai die bitch hard achterlangs dat is goed voor haar zelfvertrouwen en misschien mag jij dan nog wel eens een ritje op haar opgeleukte scootertje maken
Ik ga ook iedereen blamen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:12 schreef Rbnn het volgende:
Oja, en nu word ik geblamed om mijn generatie,
Ah, je was me voorquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:11 schreef Devz het volgende:
Maar ondertussen ben je wel stiekem verliefd op haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |