hij stinkt uit zijn bek, wat niet gewaardeerd wordt door omstandersquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:05 schreef zkr623 het volgende:
kan je verder uitleggen? wat bedoel je met van de maatschappij?
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Haha, TS deepthroat zijn tandenborstel!!!!1!
als je niet buiten komt is dat inderdaad niet nodigquote:
Als je vrouw bent... ik heb medelijden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:59 schreef Helgi het volgende:
Heb ik ook hoor.Ik heb het zelfs soms als ik mijn achterste tanden poets.
Ik kan er niet tegen als er dingen te ver mijn keel in gaan.
Wannabee gaylord, gewoon wel stiekem iedere dag je speciaal dikke 'tandenborstel' in je muil stoppen, je kunt ook haartjes aan een dildo lijmen.. lijkt me in jouw geval wel het beste!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:06 schreef Toewan het volgende:
Ja, ik heb precies hetzelfde. Ik ga er nog net niet van kotsen, dit zal vrees ik geen gewenning zijn.Gelukkig is een tongschraper het enige dat zo ver mijn mond in gaat, maar dat doe ik wel bijna elke dag.
donder eens op uit mijn topic met je kutgrappen kutnoobquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:13 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Wannabee gaylord, gewoon wel stiekem iedere dag je speciaal dikke 'tandenborstel' in je muil stoppen, je kunt ook haartjes aan een dildo lijmen.. lijkt me in jouw geval wel het beste!
Maak dan eens eerst een fatsoenlijke klacht aan, anders heb ik toch ook geen keuze dan mensen die hier last van hebben lichtjes te dissen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
donder eens op uit mijn topic met je kutgrappen kutnoob
Bwehe, blijf jij maar met je stinkende bek rondlopen. Maar dank je voor de tip dat ik ook een dildo met haartjes kan gebruiken mocht ik geen tandenborstel met tongschraper kunnen betalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:13 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Wannabee gaylord, gewoon wel stiekem iedere dag je speciaal dikke 'tandenborstel' in je muil stoppen, je kunt ook haartjes aan een dildo lijmen.. lijkt me in jouw geval wel het beste!
ik ben blij dat ik je heb kunnen vermakenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:16 schreef TI_2008 het volgende:
Hahaha priceless ook, die wanhopige vragen onderin de OP![]()
een kindermond blijkbaar snellerquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik je heb kunnen vermakeneen kinderhand is snel gevuld blijkbaar
quote:
quote:
Dr staat toch blijkbaar, opletten simpele palletstapelaar!1!111!!!1!EINZ!11quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef JelZo het volgende:
[..]
Zo! Jij bent wel van de kindertjes hé?
ik kokhals al als dat haakje 2 cm mn mond in gaatquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef rinzzz het volgende:
wat doet de tandarts dan allemaal bij jou?
Serieus? In dat geval zou ik mijn tong niet schrapen nee...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik kokhals al als dat haakje 2 cm mn mond in gaat
Beetje zout erop, en dan wil t dus welquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Serieus? In dat geval zou ik mijn tong niet schrapen nee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |