Ik ben een van de beleefdste mensen die er zijn, maar ik erger me rot aan het gedrag van sommige idioten in het openbaar...
als ik tegen een dame spreek of zo, doen ze soms alsof ik er op uit ben om haar meteen op de plek te naaien of zo pfff, en dan doen ze heel echt STOM met tussenbeidekomen, of ons verstoren of doen alsof zij al de dames altijd zelf bij zich hebben en zo...
kijk, dit zijn geen mannetjes, maar waardeloze kindersukkels,
ik heb wel zelf met dames rondgelopen, en ik weet dat als er iemand mijn dame lastigv alt, of ons gezelligheid in de weg probeert te staan, dan ben ik helemaal niet beschroomd om hem te lijf te lopen...
ik denk niet dat de meeste mensen met mij in een handgemeen willen, pakt echt vreselijk voor hun uit,,,
maar ja stoer blijven doen en zo, zolang je weet dat je er weg mee kan komen zonder bepaalde grenzen te overschrijden....
belachelijk gedrag.... wordt eens volwassene, anders leef je slechter als beesten,
want die hebben zelf beetje eergevoel...
en ik ben ook niet bang om tegen een dame te spreken als ze al met een mannetjes-lul ergens is,
want ik zie niet de logica van in om dat jammerlijk gedrag te respecteren
lijkt me alsof een mannetje zichzelf niks waard acht zonder zo'n dame bij zich te hebben,
en dus doe ik dat ook, wil echt niet ergens gezien worden zonder mijn vriendin meer....bah