gaat over openbare ruimtes, ik doelde specifiek op een bus situatie bij deze laatste, maar ook bijv.quote:
quote:ik denk niet dat de meeste mensen met mij in een handgemeen willen, pakt echt vreselijk voor hun uit,,,
maar ja stoer blijven doen en zo
Die edit maakt het een stuk duidelijkerquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:27 schreef zkr623 het volgende:
[EDIT] was ook niet gezopen op de tijd van het voorval
quote:Op vrijdag 5 september 2008 06:39 schreef zkr623 het volgende:
ik denk niet dat de meeste mensen met mij in een handgemeen willen, pakt echt vreselijk voor hun uit,,,
quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:09 schreef Johnnn het volgende:
Gozer, waar héb je het over...?!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:09 schreef Johnnn het volgende:
Gozer, waar héb je het over...?!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 06:39 schreef zkr623 het volgende:
als ik tegen een dame spreek of zo, doen ze soms alsof ik er op uit ben om haar meteen op de plek te naaien of zo pfff, en dan doen ze heel echt STOM met tussenbeidekomen, of ons verstoren of doen alsof zij al de dames altijd zelf bij zich hebben en zo...
Zoek de contradictiequote:ik heb wel zelf met dames rondgelopen, en ik weet dat als er iemand mijn dame lastigv alt, of ons gezelligheid in de weg probeert te staan, dan ben ik helemaal niet beschroomd om hem te lijf te lopen...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:32 schreef Silven het volgende:
Godver wat een vreselijk slecht geschreven stukje tekst. Kutkneus.
Of de Nederlandse vertaling..?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:55 schreef makkie88 het volgende:
omg, heb je samenvatting?
Dat dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Opscheppen over dat je altijd wint met vechten.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BWHAHAHAHHAHAHAAquote:Op vrijdag 5 september 2008 06:39 schreef zkr623 het volgende:
I
ik denk niet dat de meeste mensen met mij in een handgemeen willen, pakt echt vreselijk voor hun uit,,,
maar ja stoer blijven doen en zo,
wft, jij denkt dus dat een autist zomaar op vreemde vrouwen afstaptquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:59 schreef TI_2008 het volgende:
omg hier hebben we een echte autist aan het werk!
het kan zijn dat het bier van gister nog zijn werk doet, maar ik begrijp echt geen sotemieter van het hele verhaal en gezien de reacties denken er meer zo over.
Je hebt meerdere vormen van autisme he.. Neefje van mijn ex die zat al achter de chicks aan op zijn 12de.. Werd regelmatig betrapt tijdens het batsen van medebewoonsters van zijn instellingquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:50 schreef Logician het volgende:
[..]
wft, jij denkt dus dat een autist zomaar op vreemde vrouwen afstapt![]()
Nee dit hele topic is een HOAX!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:50 schreef Logician het volgende:
[..]
wft, jij denkt dus dat een autist zomaar op vreemde vrouwen afstapt![]()
Man, hoe kunnen we nou bij het onderwerp blijven? Niemand weet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:27 schreef zkr623 het volgende:
ik ben niet eens dronken mensen, dus blijf bij het onderwerp ipv de aandacht af te leiden...
Hoe schrijf je dan als je wél gezopen hebt! Alsjeblieft, laat het ons weten!quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:27 schreef zkr623 het volgende:
ik ben niet eens dronken mensen, dus blijf bij het onderwerp ipv de aandacht af te leiden...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:05 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hoe schrijf je dan als je wél gezopen hebt! Alsjeblieft, laat het ons weten!
Zo zeg, tough guy. D'r is weinig triester dan een kerel die op internet gaat lopen verkondigen wat voor'n killer hij wel niet is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 06:39 schreef zkr623 het volgende:
dan ben je gewoon een nietsnut!quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:27 schreef zkr623 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:59 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee dit hele topic is een HOAX!!
Als je toch zo beroerd schrijft, kan het niet zo zijn dat je normaal kunt functioneren in de maatschappij! Dan moet je echt wel een stoornis hebben. En dan heb ik het dus niet over de ontelbare grammatica- en spellingsfouten, maar ook gewoon over de niet te volgen opbouw!
Niemand snapt hier iets van, het probleem is namelijk dat TS niet weet hoe hij moet schrijven.quote:
Ik denk eerder dat TS er zelf ook niets van snapt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Niemand snapt hier iets van, het probleem is namelijk dat TS niet weet hoe hij moet schrijven.
Eigenlijk zegt hij:quote:ik denk niet dat de meeste mensen met mij in een handgemeen willen, pakt echt vreselijk voor hun uit,,,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |