Mijn kater ook....quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef BK_102 het volgende:
Mijn cavia heeft ook haaruitval op dit moment![]()
Op welke leeftijd begon het?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:07 schreef Argento het volgende:
Ik ken het beeld dat TS schetst uit eerste hand. En nu ben ik helemaal kaal. Behalve aan de zijkanten!
quote:
Whaha, ontzettende verwijfde kerel dat je er een bent!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Al die tips zijn acceptabel, maar kammen?
Dat is funest voor je haar.Je moet het alleen na het wassen kammen om de klitzooi er uit te halen. Als dat klaar is dan wegblijven met de borstel.
moet haast wel, als je een klitzooi in je haar hebtquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Whaha, ontzettende verwijfde kerel dat je er een bent!
Dat was dappere, doch jammerlijke, poging tot een goede grap. Je had gewoon 'Fo sjo nigga' moeten zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet haast wel, als je een klitzooi in je haar hebt
idd, ik moet niet steeds weer proberen TS zijn topics te kapenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat was dappere, doch jammerlijke, poging tot een goede grap. Je had gewoon 'Fo sjo nigga' moeten zeggen.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik moet niet steeds weer proberen TS zijn topics te kapen
Beweer jij hier nou met droge ogen dat onze DJ een topic heeft gemaakt dat niet verzonnen is?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:07 schreef Argento het volgende:
Ik ken het beeld dat TS schetst uit eerste hand. En nu ben ik helemaal kaal. Behalve aan de zijkanten!
Fo sjo nigga.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Whaha, ontzettende verwijfde kerel dat je er een bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |