abonnement Unibet Coolblue
pi_86977344
Opnieuw een brok in mn keel _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_86979976
Weinig actie, maar hele goede aflevering! Vind Nate zo zielig..
pi_86986775
Wat een aflevering/serie. _O_ Was bang dat dit seizoen wel eens tegen zou kunnen gaan vallen, maar zat daarin gelukkig erg verkeerd. *O*
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 29 september 2010 @ 19:19:48 #154
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_86991883
Pleures wat een aflevering _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_86998175
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef NotYou het volgende:
Wat een aflevering/serie. _O_ Was bang dat dit seizoen wel eens tegen zou kunnen gaan vallen, maar zat daarin gelukkig erg verkeerd. *O*
Inderdaad gelukkig weer een goed seizoen wat we tegemoet gaan zo te zien _O_
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_87264099
*schop*
En de bitch is back! Grappige quote van Gemma: "You remind me of my mother. I hated her. And she's dead." *priceless hoofdknikje* _O_
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:52:16 #157
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_87356593
Las gisteren ergens dat FX een vierde seizoen heeft aangekocht. We kunnen volgend jaar dus verder kijken!
pi_87357748
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:52 schreef Chevalric het volgende:
Las gisteren ergens dat FX een vierde seizoen heeft aangekocht. We kunnen volgend jaar dus verder kijken!
Als ze de cast en het niveau vasthouden ben ik voorrr!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:47:01 #159
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_87622563
Probeer niet te veel te lezen omdat ik bang ben voor spoilers. Heb vandaag de laatste aflevering gekeken van seizoen 1. ERG veelbelovend en een behoorlijke cliffhanger. Benieuwd wat Jax nu met de club wilt gaan doen en hoe Clay en Gemma hem daarin gaan dwarsbomen.

Kom wel weer terug in het topic aan het einde van seizoen 2.... ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:28:13 #161
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_87623544
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef TheVotary het volgende:
Ik ben weer helemaal 'hooked'.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:08:37 #162
184465 Migue
Sensuele man
pi_87623852
Ik vind seizoen drie nog niet zo goed als de eerste twee. Weinig stoere mannen actie, erg veel huiliehuilie. Ik mis ook de interessante gastacteurs zoals Henry Rollins, Drea de Matteo en Mitch Pileggi. Hal Holbrook is dan wel weer enorm boeiend altijd, maar zijn rol vond ik zo betekenisloos... Titus Welliver is natuurlijk wel een dikke plus, acteren kan hij wel.
Toch nog altijd een erg leuke serie om te volgen met een enorm coole cast.
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:11:36 #163
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_87623871
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:08 schreef Migue het volgende:
Ik vind seizoen drie nog niet zo goed als de eerste twee. Weinig stoere mannen actie, erg veel huiliehuilie. Ik mis ook de interessante gastacteurs zoals Henry Rollins, Drea de Matteo en Mitch Pileggi. Hal Holbrook is dan wel weer enorm boeiend altijd, maar zijn rol vond ik zo betekenisloos... Titus Welliver is natuurlijk wel een dikke plus, acteren kan hij wel.
Toch nog altijd een erg leuke serie om te volgen met een enorm coole cast.
De verhaallijn zijn echter beter dan gewoon goed. Dat maakt de serie zo goed. Ze stoppen niet na 2 afleveringen en lopen gewoon seizoenenlang door :)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_87625012
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:11 schreef Paxlie het volgende:

[..]

De verhaallijn zijn echter beter dan gewoon goed. Dat maakt de serie zo goed. Ze stoppen niet na 2 afleveringen en lopen gewoon seizoenenlang door :)
Ik moet zeggen dat ik seizoen 3 een beetje naar de clue toe vind zeiken. De hele tijd Jax die knikkend met een ernstig gezicht dingen zegt als "We're looking for my son" en in plaats van de pan uit te flippen een beetje rondneukt en verder niet veel boeiends doet. Interessantste lijn op dit moment is gewoon Gemma vs. Stahl.
Daarnaast de patchover van dat Latino-chapter, dat leek ergens heen te gaan maar is nu ook met een kuskroel afgesloten geloof ik. Mis de humor ook een beetje. In seizoen 1 en 2 had je nog dingen rond Tig die weer iets zieks uitvrat en dat Clay dan vroeg: "What did your mother do to you?". Da's een stuk scherper dan Chucky die joelend voorbijrent met zijn vingertjes.

Ik blijf wel kijken maar het is wel wachten tot de kanonnen eindelijk naar binnen gerold worden...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_87625758
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:08 schreef Migue het volgende:
Ik vind seizoen drie nog niet zo goed als de eerste twee. Weinig stoere mannen actie, erg veel huiliehuilie. Ik mis ook de interessante gastacteurs zoals Henry Rollins, Drea de Matteo en Mitch Pileggi. Hal Holbrook is dan wel weer enorm boeiend altijd, maar zijn rol vond ik zo betekenisloos... Titus Welliver is natuurlijk wel een dikke plus, acteren kan hij wel.
Toch nog altijd een erg leuke serie om te volgen met een enorm coole cast.
Helemaal mee eens. Dit seizoen komt niet in de buurt van seizoen 1 en 2.

Vorig jaar had je die verhaallijn met de dood van de vrouw van Opie die het hele seizoen een dramatische spanning gaf, net zoals die verkrachting van Gemma. Daarnaast had je met Zobelle echt een toffe bad guy, waarvan je het gevoel had dat hij zeker de evenknie was van de Sons.

Dit seizoen, tja. De belangrijkste verhaallijn lijkt die met Abel te zijn, maar om eerlijk te zijn interesseert dat kind me maar heel weinig. Dan heb je nog een paar van die figuren die in Ierland wonen die we niet kennen maar we ons wel voor moeten interesseren. Die hele verhaallijn ook met die vader van Gemma, dat sloeg echt nergens op, ze hadden blijkbaar gewoon niets voor dat karakter te doen in de eerste helft van het seizoen, en dus bedachten ze maar even een losse verhaallijn. We hebben al zes afleveringen gehad, maar ik heb het gevoel alsof het seizoen nog maar net begonnen is. Ik denk dat als ze naar Ierland gaan dat het dan wel eindelijk zal los komen, maar tot nu toe is dit het minste seizoen.
pi_87859886
Okay, de patchover-rel gaat toch nog ergens naartoe. Was weer een betere aflevering. Alle afl tot nu toe leken toe te werken naar het vertrek van de MC, dus ik verwacht volgende week echt hoei en hosanna mkay :(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:09:13 #167
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87865436
Grote vette rellen tussen the Sons & The IRA.. lijkt me echt sick!
pi_87924556
Net aflevering 1 van seizoen 2 gezien. Die verkrachtingsscene met Gemma...

WAT EEN BEGIN VAN HET SEIZOEN... 8)7

Denk dat ik binnen een week alles ga kijken tot S03E08 waar de serie nu is...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:04:48 #169
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88128208
Hmmm Jax gaat dus met zijn half zusje neuken :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:00:16 #170
184465 Migue
Sensuele man
pi_88130413
Ik vond het een tenenkrommend slechte aflevering. Die scene met de politiecontrolepost was echt schandalig slecht. Dat hele 'Ierland' straalt ook California uit, niet te doen. Vooral die vegetatie, dorre boel. Dat ze maar snel opschieten en deze verhaallijn afwerken zodat we weer snel terug kunnen naar echte mannen actie. Darby moet ook maar weer terug de series in met een goede verhaallijn om zijn petty crime voort te zetten, daar is hij goed in. De Kenny Johnson-Tig-verhaallijn is erg interessant, benieuwd wat daar uit gaat komen.
pi_88204791
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 01:00 schreef Migue het volgende:
Ik vond het een tenenkrommend slechte aflevering. Die scene met de politiecontrolepost was echt schandalig slecht. Dat hele 'Ierland' straalt ook California uit, niet te doen.
Hoe kom je erbij, ze hebben toch alles een groen-tint gegeven, dus ze zijn toch in Ierland? :')

Ik haat bijna alles aan dit seizoen. Ik snap eigenlijk nauwelijks wat er daar in Ierland aan de hand is. Ja, er lijkt een strijd te zijn tussen Jimmy en die priester, nou en, waarom is dat interessant voor een serie over een motorbende uit de VS? Die ene gast neemt dus die baby mee naar Ierland, wordt daarom gedood door die priester, waarna die priester zelf die baby steelt? Blijkbaar wil hij nu die baby als een afpersingsmiddel gebruiken om Jax die Jimmy te laten doden, maar waarom zie je dan op het einde van de aflevering een paar ouders die baby adopteren?

Dan Jax die zijn zusje wil neuken, en die debiele verhaallijn met Gemma (ze is dus ontsnapt voor de politie om mee te gaan naar Ierland, waar ze natuurlijk nul hulp kan bieden, behalve wat geforceerd spannende situaties zoals met die politie die ze op het begin arresteert). Ik denk dat het beter was geweest als ze dit seizoen in de eerste of tweede aflevering naar Ierland waren gegaan, zodat ze na een aflevering of 4 terug in de VS zaten en het verhaal echt kon beginnen. Nu proberen ze van de gestolen baby en de strijd binnen de IRA het grote plot van dit seizoen te maken, maar beide zijn niet interessant.
pi_88207565
Een groot deel van de "snap-er-geen-fuck-van-factor" komt ook omdat ik geen reet versta van wat die Ieren uitkramen :P
Kan normaal prima Engelstalig spul volgen maar de scenes tussen Ieren komen bij mij allemaal over als volgt :@ :

Ier 1: Toidyroidy oi ar ee
Ier 2: Aye. Gorwath fray oi.
Ier 1: Samcroo is cummin
Ier 2: Barmy priest. Wibireddyfurrem!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88213740
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Een groot deel van de "snap-er-geen-fuck-van-factor" komt ook omdat ik geen reet versta van wat die Ieren uitkramen :P
Kan normaal prima Engelstalig spul volgen maar de scenes tussen Ieren komen bij mij allemaal over als volgt :@ :

Ier 1: Toidyroidy oi ar ee
Ier 2: Aye. Gorwath fray oi.
Ier 1: Samcroo is cummin
Ier 2: Barmy priest. Wibireddyfurrem!
Dit is ook de enige serie waar ik ondertiteling bij nodig heb :P Clay kan ik meestal ook niet verstaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door s0ul1991 op 01-11-2010 20:03:32 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:54:06 #174
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_88241854
Serieus? Ik versta het allemaal prima, alleen die ene dude met dat langere haar mag wel wat beter articuleren..
pi_88272119
RTL7 gaat SoA vanaf 21 november uitzenden :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')