abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3541558
Het zit namelijk zo,.
ik heb mn oog laten vallen op de (oh zo bekende) bacardi-vleermuis poster, die hier bij het bushokje hangt.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eerst zag ik zo'n mannetje die poster verwisselen maar ik kon er geeneen meekrijgen ( .. "alles moest weer ingeleverd worden" ).

Dus, heeft iemand tips hoe ik die poster die er hangt achter het plasticglas vandaan kan halen zonder veel schade aan te richten (zowel aan de poster als aan het bushokje etc)?

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_3541590
Netjes een verzoek indienen bij het bedrijf lijkt me de korste weg!
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 17:00:58 #3
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_3541596
gewoon publex (of in ieder geval het bedrijf dat de posters beheerd) en vragen of je er een mag hebben..

meestal geven ze eens in de zoveel tijd die dingen weg..

althans.. publex doet dat..

dinsdag 19 maart 2002 @ 17:01:35 #4
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_3541604
www.megaposter.nl

Gen enkele schade

Teonanacatl

...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
  dinsdag 19 maart 2002 @ 17:05:37 #5
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_3541670
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

uitvergroten en uitprinten

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_3541776
Een goed bushokje uitkiezen, op zondagnacht er naar toe gaan met (auto, scooter is handig). Grote tegel pakken ingooien poster eruit rukken en wegrijden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar gewoon via het bedrijf of netjes aan zo vent vragen en ze doen het meestal wel, krijg je er nog zo`n mooie handige kartonnnen koker erbij om het te vervoeren. Of gewoon een vriend laten vragen die nog al makkelijk is om met met mensen te lullen.

dinsdag 19 maart 2002 @ 17:16:31 #7
7477 niels1975a
Niels the Wheels
pi_3541841
Deurkruk nemen (wel de goede kant gebruiken) en daar zit dan een ijzer stukje met een vierkante uitsparing....(andere kant van de deurkruk heeft dus een vierkanten stang)
Onderop de abri reclame zuilen (niet te zien als je staat) zitten twee gaten waar je deurkruk precies inpast. Een kwartslag dariien en u kunt de abri van onderaf openen. Schaniertjes zitten aan de bovenkant, dus rustig (kan vastzitten en dus scheuren) de poster van zijn beschermer ontdoen en op naar huis en ophangen! Wel de Abri weer netjes sluiten, he!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Veel plezier met je nieuwe poster
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[b]Nooit meer gras..... Alles moet asfalt![/b]
pi_3541881
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 16:59 schreef Tiim het volgende:
Het zit namelijk zo,.
ik heb mn oog laten vallen op de (oh zo bekende) bacardi-vleermuis poster, die hier bij het bushokje hangt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eerst zag ik zo'n mannetje die poster verwisselen maar ik kon er geeneen meekrijgen ( .. "alles moest weer ingeleverd worden" ).

Dus, heeft iemand tips hoe ik die poster die er hangt achter het plasticglas vandaan kan halen zonder veel schade aan te richten (zowel aan de poster als aan het bushokje etc)?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Een baksteen.
edit: ow zonder schade... vergeet die baksteen.

[Dit bericht is gewijzigd door VrolijkeFortunist op 19-03-2002 17:19]

pi_3541884
Goh, laat ik nou 2 van die mooie posters hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, waarvan er eentje mooi in mijn woonkamer hangt.

Een tegel? Sja, tis maar wat je wilt, ook een tegel door de poster dan maar

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Wees creatief heren!

Succes ermee

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De Baco.

dinsdag 19 maart 2002 @ 17:22:46 #10
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3541935
Een liftsleutel doet ook wonderen.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3541982
Gewoon netjes besteld bij megaposter.nl

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_3542026
Gewoon achter die gast die de posters ophangt aanrijden, zodra hij een steegje inloopt sla je zijn hersens in en jat je de poster.

Geen schade aan de abri
Geen schade aan de poster
Geen schade aan de poster-ophang-sukkel (voor zo'n baantje heb je geen hersens nodig dus beschadigen zit er niet in)

dinsdag 19 maart 2002 @ 17:48:38 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_3542330
quote:
Het zit namelijk zo,.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

026-4445445

In arnhem

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Gwoon bellen en je kan ze ophalen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_3542346
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 17:18 schreef VrolijkeFortunist het volgende:

[..]

Een baksteen.
edit: ow zonder schade... vergeet die baksteen.

Euhh hier in R'dam is er geen glas maar plastic, dan heb je nog nix met een baksteen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hmz, m'n vriendin heeft dat teken zelf op d'r muur gezet

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_3542448
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 17:16 schreef niels1975a het volgende:
Deurkruk nemen (wel de goede kant gebruiken) en daar zit dan een ijzer stukje met een vierkante uitsparing....(andere kant van de deurkruk heeft dus een vierkanten stang)
Onderop de abri reclame zuilen (niet te zien als je staat) zitten twee gaten waar je deurkruk precies inpast. Een kwartslag dariien en u kunt de abri van onderaf openen. Schaniertjes zitten aan de bovenkant, dus rustig (kan vastzitten en dus scheuren) de poster van zijn beschermer ontdoen en op naar huis en ophangen! Wel de Abri weer netjes sluiten, he!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Veel plezier met je nieuwe poster
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hey dat klinkt interesting,! Dat ga ik eens checken..

Trouwens, op Utrecht CS (spoor 1/2) zag ik zo'n mannetje een paar tikken met zn handen geven tegen zo'n abri en toen klapte die dat ding gewoon in 1x open

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik zag het niet echt goed wat er precies gebeurde maar het is wel vaag dat het ook kan ZONDER gereedschap bij bepaalde versies..

pi_3542785
hij kan waarschijnlijk gewoon heel hard slaan, of heeft een of andere genetische mutaties waardoor hij over superkrachten beschikt hehehe
nee denk dat ie eerst gereedschap heeft gebruikt en dat het venster nog klemde ofzo en dat ie daarom het venster kon los tikken.
pi_3542821
Op het station in de Abri's, zit op dit moment een Chick van G-STAR!!!! Die zou ik wel willen hebben!!!!!!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_3544082
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 17:28 schreef GekkeGerrit het volgende:

Geen schade aan de poster-ophang-sukkel (voor zo'n baantje heb je geen hersens nodig dus beschadigen zit er niet in)

Hoezo vooroordeel??
Misschien is het wel iemand die het gewoon leuk vindt om bij de weg te werken???
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zolang er was is, is er leven.
pi_3547045
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 17:57 schreef Tiim het volgende:

[..]

Hey dat klinkt interesting,! Dat ga ik eens checken..

Trouwens, op Utrecht CS (spoor 1/2) zag ik zo'n mannetje een paar tikken met zn handen geven tegen zo'n abri en toen klapte die dat ding gewoon in 1x open

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik zag het niet echt goed wat er precies gebeurde maar het is wel vaag dat het ook kan ZONDER gereedschap bij bepaalde versies..

doen ze in hengelo ook bij bushokjes. onderaan schoppen en dan schijnen ze zo los te kunnen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Redactie Frontpage dinsdag 19 maart 2002 @ 23:20:38 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3547192
quote:
Dus, heeft iemand tips hoe ik die poster die er hangt achter het plasticglas vandaan kan halen zonder veel schade aan te richten
Vraag het Tara!
Hoe haal je een poster uit een bushokje?
pi_8789934
Slopen heeft geen zin een het gaat nergens over!!!

Die posters die eruit komen, kan je GRATIS van de "posterman" meekrijgen!
Mocht je in de buurt van een Abri (bushokje) wonen, let dan gewoon ff op de tijd dat ze langskomen (elke week zeker 1x, verschild op maandag/dinsdag maar altijd op 1van deze 2 dagen) Of hang netjes een "post-it" op de poster-raam bij de poster met je adres erop, dat ze m ff af komen gooien.
Vraag anders ff een kaartje (adres) van het centrale magazijn waar ze vandaan komen, en wip daar een keertje langs om fatsoenlijk naar zo'n poster te vragen (100% ZEKER dat je die 1tje meekrijgt!)
Mocht je intresse hebben in een "bushokje-poster" en in die handelingen geen zin hebt, laat dan ff via dit Topic weten dat je zo'n poster wilt hebben (ken iemand die daar werkt) dan wil ik je die wel opsturen, alleen zijn de verzendkosten voor jezelf (toendertijd 10gld. tja sorry).
Maar gwoon ff aan die kerels vragen gaat anders altijd hóór.
Mocht je zo'n ruit toch "eigenwijs" willen slopen, weet dan dat zo'n ruit 1500,- piek kost, en als ze je snappen je dan kan betalen voor de omliggende "kapotte"ruiten ook nog eens.... Hoop gezeik en een hoop bombarie, want ze komen gelijk bij je aan de deur als er in dezelfde maand nog zo'n ruit kapot gaat om ff te checken of je er iets mee te maken hebt....
Doe dus niet zo DOM en KINDERACHTIG vraag het gwoon ff.....

Gegroet....

pi_8789976
quote:

quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:02 schreef G-Plek het volgende:
Slopen heeft geen zin een het gaat nergens over!!!

Die posters die eruit komen, kan je GRATIS van de "posterman" meekrijgen!
[...] Of hang netjes een "post-it" op de poster-raam bij de poster met je adres erop, dat ze m ff af komen gooien.
[..]
Maar gwoon ff aan die kerels vragen gaat anders altijd hóór.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_8790010
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:08 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

quote:
Vraag anders ff een kaartje (adres) van het centrale magazijn waar ze vandaan komen, en wip daar een keertje langs om fatsoenlijk naar zo'n poster te vragen (100% ZEKER dat je die 1tje meekrijgt!)
pi_8790021
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:15 schreef G-Plek het volgende:

[..]
[..]

Ja idd. DAT staat er ook in. Maar hij heeft het dus al gevraagd zoals je misschien kon lezen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En een post-it met je adresgegevens????
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_8790037
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja idd. DAT staat er ook in. Maar hij heeft het dus al gevraagd zoals je misschien kon lezen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En een post-it met je adresgegevens????
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Staat ut erbij dat ie een kaartje met adresgegevens van het Centrale magazijn heeft gevragen....?? NOPE.....
Een Post-it met je eigen adres gegevens erop, zodat je daarop kan aangeven dat je intresse hebt in zo'n poster...

Maargoed..... what eva

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop