Eerst zag ik zo'n mannetje die poster verwisselen maar ik kon er geeneen meekrijgen ( .. "alles moest weer ingeleverd worden" ).
Dus, heeft iemand tips hoe ik die poster die er hangt achter het plasticglas vandaan kan halen zonder veel schade aan te richten (zowel aan de poster als aan het bushokje etc)?
meestal geven ze eens in de zoveel tijd die dingen weg..
althans.. publex doet dat..
uitvergroten en uitprinten
Maar gewoon via het bedrijf of netjes aan zo vent vragen en ze doen het meestal wel, krijg je er nog zo`n mooie handige kartonnnen koker erbij om het te vervoeren. Of gewoon een vriend laten vragen die nog al makkelijk is om met met mensen te lullen.
quote:Een baksteen.
Op dinsdag 19 maart 2002 16:59 schreef Tiim het volgende:
Het zit namelijk zo,.
ik heb mn oog laten vallen op de (oh zo bekende) bacardi-vleermuis poster, die hier bij het bushokje hangt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Eerst zag ik zo'n mannetje die poster verwisselen maar ik kon er geeneen meekrijgen ( .. "alles moest weer ingeleverd worden" ).
Dus, heeft iemand tips hoe ik die poster die er hangt achter het plasticglas vandaan kan halen zonder veel schade aan te richten (zowel aan de poster als aan het bushokje etc)?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door VrolijkeFortunist op 19-03-2002 17:19]
Een tegel? Sja, tis maar wat je wilt, ook een tegel door de poster dan maar
Wees creatief heren!
Succes ermee
De Baco.
Geen schade aan de abri
Geen schade aan de poster
Geen schade aan de poster-ophang-sukkel (voor zo'n baantje heb je geen hersens nodig dus beschadigen zit er niet in)
quote:026-4445445
Het zit namelijk zo,.
ik heb mn oog laten vallen op de (oh zo bekende) bacardi-vleermuis poster, die hier bij het bushokje hangt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Eerst zag ik zo'n mannetje die poster verwisselen maar ik kon er geeneen meekrijgen ( .. "alles moest weer ingeleverd worden" ).
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In arnhem
Gwoon bellen en je kan ze ophalen
quote:Euhh hier in R'dam is er geen glas maar plastic, dan heb je nog nix met een baksteen?
Op dinsdag 19 maart 2002 17:18 schreef VrolijkeFortunist het volgende:[..]
Een baksteen.
edit: ow zonder schade... vergeet die baksteen.
Hmz, m'n vriendin heeft dat teken zelf op d'r muur gezet
quote:Hey dat klinkt interesting,! Dat ga ik eens checken..
Op dinsdag 19 maart 2002 17:16 schreef niels1975a het volgende:
Deurkruk nemen (wel de goede kant gebruiken) en daar zit dan een ijzer stukje met een vierkante uitsparing....(andere kant van de deurkruk heeft dus een vierkanten stang)
Onderop de abri reclame zuilen (niet te zien als je staat) zitten twee gaten waar je deurkruk precies inpast. Een kwartslag dariien en u kunt de abri van onderaf openen. Schaniertjes zitten aan de bovenkant, dus rustig (kan vastzitten en dus scheuren) de poster van zijn beschermer ontdoen en op naar huis en ophangen! Wel de Abri weer netjes sluiten, he!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Veel plezier met je nieuwe posterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens, op Utrecht CS (spoor 1/2) zag ik zo'n mannetje een paar tikken met zn handen geven tegen zo'n abri en toen klapte die dat ding gewoon in 1x open
quote:Hoezo vooroordeel??
Op dinsdag 19 maart 2002 17:28 schreef GekkeGerrit het volgende:Geen schade aan de poster-ophang-sukkel (voor zo'n baantje heb je geen hersens nodig dus beschadigen zit er niet in)
quote:doen ze in hengelo ook bij bushokjes. onderaan schoppen en dan schijnen ze zo los te kunnen.
Op dinsdag 19 maart 2002 17:57 schreef Tiim het volgende:[..]
Hey dat klinkt interesting,! Dat ga ik eens checken..
Trouwens, op Utrecht CS (spoor 1/2) zag ik zo'n mannetje een paar tikken met zn handen geven tegen zo'n abri en toen klapte die dat ding gewoon in 1x open
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zag het niet echt goed wat er precies gebeurde maar het is wel vaag dat het ook kan ZONDER gereedschap bij bepaalde versies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Vraag het Tara!
Dus, heeft iemand tips hoe ik die poster die er hangt achter het plasticglas vandaan kan halen zonder veel schade aan te richten
Die posters die eruit komen, kan je GRATIS van de "posterman" meekrijgen!
Mocht je in de buurt van een Abri (bushokje) wonen, let dan gewoon ff op de tijd dat ze langskomen (elke week zeker 1x, verschild op maandag/dinsdag maar altijd op 1van deze 2 dagen) Of hang netjes een "post-it" op de poster-raam bij de poster met je adres erop, dat ze m ff af komen gooien.
Vraag anders ff een kaartje (adres) van het centrale magazijn waar ze vandaan komen, en wip daar een keertje langs om fatsoenlijk naar zo'n poster te vragen (100% ZEKER dat je die 1tje meekrijgt!)
Mocht je intresse hebben in een "bushokje-poster" en in die handelingen geen zin hebt, laat dan ff via dit Topic weten dat je zo'n poster wilt hebben (ken iemand die daar werkt) dan wil ik je die wel opsturen, alleen zijn de verzendkosten voor jezelf (toendertijd 10gld. tja sorry).
Maar gwoon ff aan die kerels vragen gaat anders altijd hóór.
Mocht je zo'n ruit toch "eigenwijs" willen slopen, weet dan dat zo'n ruit 1500,- piek kost, en als ze je snappen je dan kan betalen voor de omliggende "kapotte"ruiten ook nog eens.... Hoop gezeik en een hoop bombarie, want ze komen gelijk bij je aan de deur als er in dezelfde maand nog zo'n ruit kapot gaat om ff te checken of je er iets mee te maken hebt....
Doe dus niet zo DOM en KINDERACHTIG vraag het gwoon ff.....
Gegroet....
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 16:59 schreef Tiim het volgende:Eerst zag ik zo'n mannetje die poster verwisselen maar ik kon er geeneen meekrijgen ( .. "alles moest weer ingeleverd worden" ).
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:02 schreef G-Plek het volgende:
Slopen heeft geen zin een het gaat nergens over!!!Die posters die eruit komen, kan je GRATIS van de "posterman" meekrijgen!
[...] Of hang netjes een "post-it" op de poster-raam bij de poster met je adres erop, dat ze m ff af komen gooien.
[..]
Maar gwoon ff aan die kerels vragen gaat anders altijd hóór.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:08 schreef Poepoog het volgende:[..]
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Vraag anders ff een kaartje (adres) van het centrale magazijn waar ze vandaan komen, en wip daar een keertje langs om fatsoenlijk naar zo'n poster te vragen (100% ZEKER dat je die 1tje meekrijgt!)
quote:Ja idd. DAT staat er ook in. Maar hij heeft het dus al gevraagd zoals je misschien kon lezen
Op zaterdag 1 maart 2003 10:15 schreef G-Plek het volgende:[..]
[..]
quote:Staat ut erbij dat ie een kaartje met adresgegevens van het Centrale magazijn heeft gevragen....?? NOPE.....
Op zaterdag 1 maart 2003 10:16 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ja idd. DAT staat er ook in. Maar hij heeft het dus al gevraagd zoals je misschien kon lezen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En een post-it met je adresgegevens????Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maargoed..... what eva
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop