abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3630700
Ik geloof dat Bush in Peru zei dat er geen aanval op Irak kwam toen hij daar was, zoiets las ik op teletext eerder deze week, maar misschien kan iemand daar meer over herrineren.
pi_3630789
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:30 schreef logisnack het volgende:

[..]

Ten tweede.
Als de VS zou aanvallen zouden ze het hele gebied in oorlog slepen.
Israel zal zeker weer raket aanvallen uit irak op zijn dak krijgen en dit keer hangt er misschien iets chemisch onder...

ja denk niet dat als Sadam ten onder gaat hij alleen wil gaan. Die gast wil zeker zo veel mogelijk met hem het graf in nemen. Daarom een gif pijl op die gast werkt snel en effectief
pi_3631377
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 23:11 schreef schatje het volgende:
Israel heeft al commentaar gegeven op het Saudisch vredesplan.Dat plan houdt in volledige terugtrekking uit de Palestijnse gebieden tot aan de grenzen van voor de Israelische-Arabische oorlog van 1967.Dat in ruil voor vrede en Arabische erkenning voor de Staat Israel.
Sharon heeft gezegd dat terugtrekking de Staat Israel in gevaar brengt.
Ze kunnen zich toch terugtrekken en daarna kan er een internationale vredesmacht komen of zoiets.

Israel kweekt dag in dag uit haat.Ze onderdrukken en vernederen het Palestijnse volk.Hun huizen worden gesloopt om het er vervolgens vol te bouwen met rotzooi dat kolonisten heet.Water en andere eerstelevensbehoefte's worden onthouden.Infrastructuur wordt doelbewust door de zionisten vernietigd.Israel wil simpelweg niet dat de Palestijnen zich ontwikkelen.De voedingsbodem van haat is dan zo gecreeerd door de zionisten.Ze moeten inzien dat als zij deze weg blijven volgen er geen vrede kan komen.

Ik had het niet beter kunnen brengen...
Ars longa, vita brevis
  woensdag 27 maart 2002 @ 02:32:53 #229
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_3631402
[knip]

[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 27-03-2002 09:59]

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 27 maart 2002 @ 19:55:00 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_3638728
Suicide blast at Israeli hotel
At least 15 people are reported to have been killed in a suicide bombing in a crowded hotel lobby in the northern coastal resort of Netanya.
Another 80 people are said by the Israeli police to have been injured at the Park Hotel in King David Street.
The blast happened on Wednesday evening at a time when Israelis are starting the week-long Passover holiday.
Eyewitnesses say a man wearing an explosive belt walked into the lobby and detonated the bomb.
Netanya is a popular coastal resort, where many Israeli families gather to celebrate Passover.
Some 10,000 police were on high alert for the holiday, but were not specifically deployed in Netanya.
Earlier on Wednesday, Israeli soldiers shot dead two Palestinians who they said were trying to infiltrate Israel from the Gaza strip.
http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/middle_east/newsid_1897000/1897522.stm
pi_3641686
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 19:55 schreef schatje het volgende:
Suicide blast at Israeli hotel
At least 15 people are reported to have been killed in a suicide bombing in a crowded hotel lobby in the northern coastal resort of Netanya.
Another 80 people are said by the Israeli police to have been injured at the Park Hotel in King David Street.
The blast happened on Wednesday evening at a time when Israelis are starting the week-long Passover holiday.
Eyewitnesses say a man wearing an explosive belt walked into the lobby and detonated the bomb.
Netanya is a popular coastal resort, where many Israeli families gather to celebrate Passover.
Some 10,000 police were on high alert for the holiday, but were not specifically deployed in Netanya.
Earlier on Wednesday, Israeli soldiers shot dead two Palestinians who they said were trying to infiltrate Israel from the Gaza strip.
http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/middle_east/newsid_1897000/1897522.stm

Wie doet dat nou dan weer?
Tijdens de vredes besprekingen nota bene.
Israel heeft al 3 keer niks terug gedaan nu.
Ik hoop dat ze het nog effe volhouden, dan kunnen ze laten zien dat zij niet de aanvallende partij zijn.
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:13:07 #232
16715 Mylene
*schatje*
pi_3641702
HAMAS heeft de aanslag opgeeist!!
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:17:04 #233
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_3641759
Zolang de arabische landen geen eenheid kunnen tonen, zal er nooit vrede komen.

De top in Beiroet is een lachertje. Een serieus vredesplan gaat ten onder aan onderling gekissebis.

En tegelijkertijd weer een aanslag.

Wil men wel vrede?

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:19:38 #234
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_3641794
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:17 schreef Juan Zueco het volgende:
Zolang de arabische landen geen eenheid kunnen tonen, zal er nooit vrede komen.

De top in Beiroet is een lachertje. Een serieus vredesplan gaat ten onder aan onderling gekissebis.

En tegelijkertijd weer een aanslag.

Wil men wel vrede?

J.

Ik ben bang van niet.
[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
pi_3641807
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:11 schreef logisnack het volgende:

[..]

Wie doet dat nou dan weer?
Tijdens de vredes besprekingen nota bene.
Israel heeft al 3 keer niks terug gedaan nu.
Ik hoop dat ze het nog effe volhouden, dan kunnen ze laten zien dat zij niet de aanvallende partij zijn.

weet niet of je dagelijks het buitenlandse nieuws leest maar Israel heeft ook niet stil gezeten de afgelopen dagen. Net als Hamas.

Ach ja gaat weer verdomd lekker... Toch weer triest dat er tijdens het paas feest zo veel mensen moeten sterven.

woensdag 27 maart 2002 @ 23:25:04 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3641872
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:20 schreef Chadi het volgende:

Ach ja gaat weer verdomd lekker... Toch weer triest dat er tijdens het paas feest zo veel mensen moeten sterven.

Morgen Pesach, Joods Paasfeest dus, ik hou mijn hart vast.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_3641881
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:19 schreef clarify het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet.

Onzin anders hadden ze geen verzoenende taal gesproken richting Israelische volk en wat winnen ze bij een oorlog???? NIKS. kost ze alleen handen vol geld en de omgeving blijft onder ontwikkeld.
pi_3641939
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Onzin anders hadden ze geen verzoenende taal gesproken richting Israelische volk.

Kan ook kletspraat zijn om aardiger te lijken.
Ondertussen doen ze allemaal niks liever dan elke Jood vermoorden.
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:33:16 #239
10752 clarify
pi_3641984
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Onzin anders hadden ze geen verzoenende taal gesproken richting Israelische volk en wat winnen ze bij een oorlog???? NIKS. kost ze alleen handen vol geld en de omgeving blijft onder ontwikkeld.

Waarom komt er dan aanslag op aanslag? Niks verzoening, niks goede wil, alleen maar aanslagen. Ik snap werkelijk niet dat de Palestijnen niet beseffen dat dit alleen maar tot nog meer geweld leidt.
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:33:16 #240
10752 clarify
pi_3641985
ook dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door clarify op 27-03-2002 23:35]

pi_3641996
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:30 schreef logisnack het volgende:

[..]

Kan ook kletspraat zijn om aardiger te lijken.
Ondertussen doen ze allemaal niks liever dan elke Jood vermoorden.

Dat is dus echte onzin. Arabische volk is die oorlog zat en wil heel graag vrede met Israel omdat ze inzien dat dat de enige weg is . maar ja er zijn altijd mensen die er anders over denken.
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:34:35 #242
10752 clarify
pi_3642001
dubbel
pi_3642012
Dit kwam ik op een nieuwsgroep tegen.
Duidelijk dat deze persoon niets liever doet dan Joden doden.
quote:
svan <(gemaskt)@hotmail.com> wrote in message
(ip ardres stond hier)@zwoll1.home.nl...

> why do they damage all the houses of the palistinian.
> break down those house of them in the earea where thy don't belong.
> HITLER forgot 99.99% of the jewish people

Het ergste vind ik nog dat deze gast bij mij in de buurt woont.
In het stukje van zijn ip van @home wat ik heb leten staan zie je @zwol1.home.nl
Dit hod in zwolle hier in Nederland.
Het anti-semitisme word met de dag erger

[edit]
Titel van die post in newsgroup was: "Kill the Israel people"

pi_3642056
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:35 schreef logisnack het volgende:
Dit kwam ik op een nieuwsgroep tegen.
Duidelijk dat deze persoon niets liever doet dan Joden doden.
[..]

Het ergste vind ik nog dat deze gast bij mij in de buurt woont.
In het stukje van zijn ip van @home wat ik heb leten staan zie je @zwol1.home.nl
Dit hod in zwolle hier in Nederland.
Het anti-semitisme word met de dag erger

[edit]

.
Titel van die post in newsgroup was: "Kill the Israel people"

Zielige figuur .. die zijn er gelukkig nog TE veel. Mensen altijd beoordelen op hun geloof
  woensdag 27 maart 2002 @ 23:39:58 #245
10752 clarify
pi_3642073
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 23:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is dus echte onzin. Arabische volk is die oorlog zat en wil heel graag vrede met Israel omdat ze inzien dat dat de enige weg is . maar ja er zijn altijd mensen die er anders over denken.

Het volk zal dat best wel willen, het zijn steeds de leiders die er een dubbele agenda op na houden.
pi_3642508
De Palestijnen als underdog plegen verzet door middel van die vreselijke zelfmoordaanslagen.Verzet is het gevolg van bezetting/onderdrukking/vernedering door de hebberige zionisten.Nogmaals wat Hamas andere terreurorganisatie's betreffen.Die zouden nooit zo'n fanatieke aanhang hebben als Israel de perfecte voedingsbodem voor hun bestaan niet elke dag weer creeert.
Het verzet tijdens de tweede wereldoorlog was ook terrorisme tegen de Duitsers.Wij waren immers ook bezet gebied.
Maar goed, men moet het woord van God zeker niet in de mond nemen als het over Israel gaat.Voor mij is ware gezicht van Israel duidelijk.Een racistische apartheidsstaat die als doel heeft Palestijns gebied te zuiveren.Volgens de zionisten kunnen de Palestijnen makkelijk elders terecht in de Arabische wereld, het liefst in Jordanie natuurlijk.En dat willen de "Arabieren" niet!!
En Israel gaat ondertussen door met het terroriseren van het Palestijnse volk.En de haat wordt alleen maar groter.
pi_3642619
Deel 5 ????
pi_3642635
De hele wereld wordt er schijtziek van maar Arafat blijft zijn moordenaars op pad sturen..

De familie van zo'n 'martelaar' krijgt 15000 US dollar en een gratis bedevaart naar Mekka.

Innemen die hele zandbak en zuiveren gvd

pi_3642663
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 00:33 schreef Koos Voos het volgende:
De hele wereld wordt er schijtziek van maar Arafat blijft zijn moordenaars op pad sturen..

De familie van zo'n 'martelaar' krijgt 15000 US dollar en een gratis bedevaart naar Mekka.

Innemen die hele zandbak en zuiveren gvd

Arafat heeft hier niks mee te maken en heeft bijna geen invloed op Hamas.

[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 28-03-2002 00:36]

pi_3642671
Het valt me een beetje van je op Schatje, dat je de hele tijd het zelfde aanhaalt over het creeeren van een goede voedingdbodem voor haat en terrorisme.
Hieronder alle stukjes waar jij dat in hebt aangehaalt in dit topic.
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 00:15 schreef schatje het volgende:
Nogmaals wat Hamas andere terreurorganisatie's betreffen.Die zouden nooit zo'n fanatieke aanhang hebben als Israel de perfecte voedingsbodem voor hun bestaan niet elke dag weer creeert.
[stukje tekst]
En Israel gaat ondertussen door met het terroriseren van het Palestijnse volk.En de haat wordt alleen maar groter.
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 23:11 schreef schatje het volgende:

Israel kweekt dag in dag uit haat.Ze onderdrukken en vernederen het Palestijnse volk.Hun huizen worden gesloopt om het er vervolgens vol te bouwen met rotzooi dat kolonisten heet.Water en andere eerstelevensbehoefte's worden onthouden.Infrastructuur wordt doelbewust door de zionisten vernietigd.Israel wil simpelweg niet dat de Palestijnen zich ontwikkelen.De voedingsbodem van haat is dan zo gecreeerd door de zionisten.Ze moeten inzien dat als zij deze weg blijven volgen er geen vrede kan komen.

quote:
Op maandag 25 maart 2002 10:11 schreef schatje het volgende:

Dan hoef ik niet te lezen wat ik lezen wil omdat het dan puur feiten zijn.En die bronnen bevestigen mij hoe Israel minderheden behandelt en daardoor haat kweekt.

quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 11:52 schreef schatje het volgende:

Israel heeft als doel om de bezette gebieden te zuiveren onder het motto dat het gewoon Arabieren zijn die net zo goed ergens anders kunnen wonen, het liefst in Jordanie.Het landje inpikken zoals in Zembla te zien was een mooi voorbeeld hoe de zionisten werken.En dat willen de Palestijnen niet.Israel creeert de perfecte voedingsbodem voor haat.

quote:
Op donderdag 21 maart 2002 20:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Hamas en andere terreur organisatie's zouden nooit zoveel fanatieke aanhang hebben als Israel de perfecte voedingsbodem voor hun bestaan niet elke dag weer creeert.Zij teren op de haat en armoede.Jongeren die hun huizen hebben zien platwalsen en familie heeft verloren. Onderdrukking, vernedering meemaken wat leidt tot haat tegen wat zij zien als de agressors, Israel.En zij worden opgevangen door o.a. Hamas.

We weten nu zo langzamerhand wel dat jij dat vind en ik vind het best leuk om posts van je te lezen ofzo, maar om nou in elke post van jou precies te zelfde text tegen te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')