abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62319069
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat is een constatering, geen vraag (want geen vraagteken).
Ik heb hem dan helemaal gemist. Nou ja!
Morgen ga ik het nog een keer kijken. Ik wil hem zien.
Go hard or go home
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:19:19 #127
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62323015
Hehe ik weet het eindelijk! Ik heb me al een miljoen keer afgevraagd waar ik die jongen met die enorme blauwe ogen (ik geloof dat hij Bas heet ofzo), die tijdens de moderne dans zijn shirt kapot scheurde van kende. Maar hij was dus de 'big spender' tijdens het liedje van dat kleine vrouwtje, Inge of Ingrid ofzo, bij Op zoek naar Evita....

Ik weet niet of hij bij meerdere mensen bekend voorkwam, maar dat is m dus
Dr zitten trouwens (vind ik) best wat dansers bij die al 'wat' gedaan hebben...namelijk die Uri (donkere jongen met half lange dreads) en Giovanni van Dancing Queen, en ik geloof dat iemand anders ook al een meisje herkende van Op zoek naar Evita. Ik geef ze groot gelijk om aan zo'n programma mee te doen, het is toch een enorme kans denk ik zo
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_62324755
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef -Peach het volgende:
Dr zitten trouwens (vind ik) best wat dansers bij die al 'wat' gedaan hebben...namelijk die Uri (donkere jongen met half lange dreads) en Giovanni van Dancing Queen, en ik geloof dat iemand anders ook al een meisje herkende van Op zoek naar Evita. Ik geef ze groot gelijk om aan zo'n programma mee te doen, het is toch een enorme kans denk ik zo
Op zich is dat vrij logisch. Het danswereldje is best klein. Vrijwel iedereen die de finale haalt zal als hobby of gewoon als beroep al rollen hebben gehad in musicals, bandjes, showprogramma's enzo. Dit is alleen hun kans om echt door te breken.

Zo ook met veel van die popstar programma's. Lijkt me dat de meeste zangers/zangeressen al in bandjes en koren zingen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 12:39:23 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_62324948
Zelfs bij SYTYCD USA is het steeds een groot spinneweb met connecties tussen de kandidaten en vaak zelfs de juryleden. Dus als dat al bij een land zo groot als de VS het geval is, kun je je indenken dat het hier helemaal een grote 'inside-crowd' is voor een groot deel.
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:13:32 #130
202348 Susi
Temple of Love
pi_62325579
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef -Peach het volgende:
Hehe ik weet het eindelijk! Ik heb me al een miljoen keer afgevraagd waar ik die jongen met die enorme blauwe ogen (ik geloof dat hij Bas heet ofzo), die tijdens de moderne dans zijn shirt kapot scheurde van kende. Maar hij was dus de 'big spender' tijdens het liedje van dat kleine vrouwtje, Inge of Ingrid ofzo, bij Op zoek naar Evita....

Suzan ?

Iig heeft die Uri echt een heel mooie uitstraling Ik ben fan !
pi_62328812
Ik vind het echt schandalig dat die toffe Noorse dame eruit is . Ik was helemaal fan van haar.
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:23:22 #132
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62329193
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:13 schreef Susi het volgende:

[..]

Suzan ?

Iig heeft die Uri echt een heel mooie uitstraling Ik ben fan !
Aah ja Suzan. Inge, hoe kom ik erbij
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_62332526
Deze jongen vind ik goed:

Hopelijk gaat hij door naar de live shows

[ Bericht 15% gewijzigd door Poison-Ivy op 13-10-2008 14:10:41 ]
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:20:35 #134
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_62405990
Is dat zusje van Hind er ook al uitgestemd?
Ik heb haar na haar auditie niet meer gezien eigenlijk...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_62412950
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Rebbedebje het volgende:
Is dat zusje van Hind er ook al uitgestemd?
Ik heb haar na haar auditie niet meer gezien eigenlijk...
Ja, inderdaad. Heb het idee dat ze nooit aan de bootcamp is gestart. Volgens mij zit ze er niet meer bij in ieder geval.
pi_62443878
Wow, Timor is écht goed, damn. .
Weet iemand op welk nummer hij danste?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_62448716
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Heb het idee dat ze nooit aan de bootcamp is gestart. Volgens mij zit ze er niet meer bij in ieder geval.
Ze is volgens mij niet de enige. Die Sabina(? iig die waarvan het zusje niet doorging) die heb ik ook niet meer gezien, terwijl ze het best goed deed bij de audities.
pi_62448787
Ben blij dat die Anne May of hoe ze ook precies heet eruit is.
Die was zo vol van haar zelf
pi_62450207
Heb het halverwege maar uitgezet. Zelden zo'n slechte cameraopstellingen gezien
Wil je goede dansers zien, zit je opgescheept in een of andere kelder met houten vloeren en alleen maar closeup's van het gezicht en het bovenlichaam van de danser.
Of van de zijkant...
Of van voeten die schijnbaar een coole move doen die je niet kunt zien omdat je de rest van het lijf niet ziet.
Of van een spagaatsprong waarvan de benen zelf net buiten beeld verdwijnen.

Die regie zou ontslagen moeten worden
Als ze dat straks tijdens de liveshows ook gaan doen (lees: alleen maar closeups en draaiende en spinnende camera's)... Een dansshow komt het best tot zijn recht met een vaste camera en 2 dansers groot in beeld.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_62450409
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
precies
AFC AJAX
pi_62452354
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Hear hear. Mooi ook die opmerking dat ze vond dat ze zeker tot de top behoorde, vlak voordat ze er uit vloog. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:55:34 #142
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_62453338
Het was weer mooi!
Ik heb het een paar weken niet kunnen zien en moet zeggen dat ik maar weinig dansers nog herkende. Kan me herinneren dat er in -volgens mij- de eerste show zo'n engelse jongens zat die ook hééél goed was. Waar is die gebleven?

Gisteren op YouTube ook een paar stukjes van de Amerikaanse versie zitten kijken. Wauw!

Het leuke is dat dit, in vergelijking met Idols, niet van die bergen mensen zijn die zo nodig beroemd willen worden met een jury die zo nodig zijn punt wil maken. Dit zijn bijna allemaal echt mensen die bezeten zijn van de dans. Heerlijk.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:06:44 #143
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62453574
Ik heb ook veel meer het idee dat men er iets voor moet doen, dan "gewoon" maar een liedje zingen. Je ziet ze echt zweten en kracht geven. Hun hele ziel en zaligheid leggen ze in hun lichaam een bewegingen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_62457013
Ik vind het ook een fijn programma. Niet te veel gericht op de jury, niet te veel achtergrond info over de dansers. Wel heel jammer dat ze van sommige dansers die het in de audities geweldig deden, niet hebben laten zien waar en waarom ze zijn gestrand.

Martin uit Manchester is volgens iemand op het forum zelf opgestapt, en zou nu in een clip van Elizee dansen:
http://interactief.rtl.nl/forum/So%20you%20think%20you%20can%20Dance/?msg=1594576&rootmsg=1573953&rootpg=0

En verder ook Mouna (zus van Hind) heb ik niet uitgeschakeld zien worden, of zien opstappen.

En verder is Timor geweldig. Maar ja, wie vindt dat niet? Gedoodverfde winnaar.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:49:26 #145
204278 kitchenbreak
Kitchenbreak bord break jammer
pi_62459258
was mijn topic toevallig:D

Ik heb op het forum van SYTYCD gelezen dat Mr. Manchester eruit is gestapt omdat het programma toch meer variatie vereist. Kan ik heel goed begrijpen maar toch erg jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door kitchenbreak op 17-10-2008 13:57:07 ]
pi_62475651
Ik kan me best verheugen op de live shows

Mijn top-favorieten zijn: Timor & Ivar (die met dat rode haar)
Ivar omdat hij oprecht overkomt en gewoon erg verrast met zijn dansen, hij heeft wel wat
Timor, ja, gewoon een kijkplezier, gave stijl die me aanspreekt en een leuke uitstraling Mijn topfavoriet!
En die donkere jongen, de 'zon', hij straalt echt plezier uit

Met Boris heb ik helemaal niks. Hij kan vast goed dansen maar ik ben geen fan van zijn uitstraling.
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 03:49:48 #147
58921 Day
You can fly!
pi_62477590
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan me best verheugen op de live shows

Mijn top-favorieten zijn: Timor & Ivar (die met dat rode haar)
Ivar omdat hij oprecht overkomt en gewoon erg verrast met zijn dansen, hij heeft wel wat
Timor, ja, gewoon een kijkplezier, gave stijl die me aanspreekt en een leuke uitstraling Mijn topfavoriet!
En die donkere jongen, de 'zon', hij straalt echt plezier uit

Met Boris heb ik helemaal niks. Hij kan vast goed dansen maar ik ben geen fan van zijn uitstraling.
Kan me wel vinden in je favorieten. Die Ivar heeft echt iets speciaals. Zal wel uitstraling zijn, want ik heb verder niets met latin/ballroom dansen. En die TImor heeft behalve een waanzinnige dansstijl ook een ontzettend mooi bovenlijf.

Ben wel benieuwd hoe Boris het gaat doen, eigenlijk. Ken hem uit de musical Fame, waarin hij het erg goed deed, zowel qua dansen als acteren.

Ik kijk echt uit naar de liveshows!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_62519454
quote:
Dames:
Annemiek
Anuschka
Dapheny
Eline
Giotta
Julia
Mariëlle
Natascha
Sigourney

Heren:
Alessandro
Boris
Bram
Ceraldo
Giannini
Giorgio
Ivan
Timor
Uri
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:22:28 #149
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_62541230
Volgens mij zag ik die Uri in de videoclip van Within Temptation met Armin van Buuren...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:47:51 #150
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_62546717
Ik ben trouwens erg benieuwd wat er gebeurt met dat meisje dat "onder contract staat bij een productie"
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')