Ik heb hem dan helemaal gemist.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een constatering, geen vraag (want geen vraagteken).
Op zich is dat vrij logisch. Het danswereldje is best klein. Vrijwel iedereen die de finale haalt zal als hobby of gewoon als beroep al rollen hebben gehad in musicals, bandjes, showprogramma's enzo. Dit is alleen hun kans om echt door te breken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef -Peach het volgende:
Ik weet niet of hij bij meerdere mensen bekend voorkwam, maar dat is m dus![]()
Dr zitten trouwens (vind ik) best wat dansers bij die al 'wat' gedaan hebben...namelijk die Uri (donkere jongen met half lange dreads) en Giovanni van Dancing Queen, en ik geloof dat iemand anders ook al een meisje herkende van Op zoek naar Evita. Ik geef ze groot gelijk om aan zo'n programma mee te doen, het is toch een enorme kans denk ik zo
Suzan ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:19 schreef -Peach het volgende:
Hehe ik weet het eindelijk! Ik heb me al een miljoen keer afgevraagd waar ik die jongen met die enorme blauwe ogen (ik geloof dat hij Bas heet ofzo), die tijdens de moderne dans zijn shirt kapot scheurde van kende. Maar hij was dus de 'big spender' tijdens het liedje van dat kleine vrouwtje, Inge of Ingrid ofzo, bij Op zoek naar Evita....
Ik weet niet of hij bij meerdere mensen bekend voorkwam, maar dat is m dus![]()
Dr zitten trouwens (vind ik) best wat dansers bij die al 'wat' gedaan hebben...namelijk die Uri (donkere jongen met half lange dreads) en Giovanni van Dancing Queen, en ik geloof dat iemand anders ook al een meisje herkende van Op zoek naar Evita. Ik geef ze groot gelijk om aan zo'n programma mee te doen, het is toch een enorme kans denk ik zo
Aah ja Suzan. Inge, hoe kom ik erbijquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Suzan ?
Iig heeft die Uri echt een heel mooie uitstralingIk ben fan !
Ja, inderdaad. Heb het idee dat ze nooit aan de bootcamp is gestart. Volgens mij zit ze er niet meer bij in ieder geval.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:20 schreef Rebbedebje het volgende:
Is dat zusje van Hind er ook al uitgestemd?
Ik heb haar na haar auditie niet meer gezien eigenlijk...
Ze is volgens mij niet de enige. Die Sabina(? iig die waarvan het zusje niet doorging) die heb ik ook niet meer gezien, terwijl ze het best goed deed bij de audities.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb het idee dat ze nooit aan de bootcamp is gestart. Volgens mij zit ze er niet meer bij in ieder geval.
preciesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Ben blij dat die Anne May of hoe ze ook precies heet eruit is.
Die was zo vol van haar zelf
Hear hear. Mooi ook die opmerking dat ze vond dat ze zeker tot de top behoorde, vlak voordat ze er uit vloog.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Ben blij dat die Anne May of hoe ze ook precies heet eruit is.
Die was zo vol van haar zelf
Kan me wel vinden in je favorieten. Die Ivar heeft echt iets speciaals. Zal wel uitstraling zijn, want ik heb verder niets met latin/ballroom dansen. En die TImor heeft behalve een waanzinnige dansstijl ook een ontzettend mooi bovenlijf.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan me best verheugen op de live shows![]()
Mijn top-favorieten zijn: Timor& Ivar (die met dat rode haar)
Ivar omdat hij oprecht overkomt en gewoon erg verrast met zijn dansen, hij heeft wel wat
Timor, ja, gewoon een kijkplezier, gave stijl die me aanspreekt en een leuke uitstralingMijn topfavoriet!
En die donkere jongen, de 'zon', hij straalt echt plezier uit
Met Boris heb ik helemaal niks. Hij kan vast goed dansen maar ik ben geen fan van zijn uitstraling.
quote:Dames:
Annemiek
Anuschka
Dapheny
Eline
Giotta
Julia
Mariëlle
Natascha
Sigourney
Heren:
Alessandro