idd, mary is cool!quote:Op zaterdag 20 september 2008 06:30 schreef Jerruh het volgende:
ik vind mary muprhy eigenlijk geweldig! ze schreeuwt niet alleen maar heeft vaak hele scherpe beoordelingen en lofwoorden. Eigenlijk best een sympatiek mens.
ja idd best irri op een gegeven moment ja,quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar ook best leuk, alleen stoorde ik me in het laatste seizoen van SYTYCD USA wel vaak aan die zogenaamde 'fake-outs'. Dan deed ze eerst even laten denken dat ze het niks vond en dan WAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! De eerste keer was het leuk maar de 28 keren daarna hield ik alvast m'n handen op m'n oren voordat ze die fluitketel van haar weer open kon trekken.
Blijkbaar kennen jullie ezcteca nietquote:Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
Ik vind het irritant dat Elize steeds zegt: 'Je kan een dansopleiding winnen in Amerika naar keuze.' Alsof je kan kiezen uit verschillende Amerika's
En de jury is. Ze hebben op zich wel goede kritieken, maar die gozer die enkel straattaal praat vind ik dus echt niet kunnen.
Verder is de kwaliteit van de dansers wel hoog
ik vind 'm wel tof eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
Ik vind het irritant dat Elize steeds zegt: 'Je kan een dansopleiding winnen in Amerika naar keuze.' Alsof je kan kiezen uit verschillende Amerika's
En de jury is. Ze hebben op zich wel goede kritieken, maar die gozer die enkel straattaal praat vind ik dus echt niet kunnen.
Verder is de kwaliteit van de dansers wel hoog
Yoo yoo yoo wat jij zegt man!quote:Op maandag 22 september 2008 23:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Blijkbaar kennen jullie ezcteca nietdie gast is echt wel een van de beste van NL misschien wel de beste doet ook internationale toernooien enzo. IK vind het juist goed dat hij zich zelf is waarom zou hij zich anders voordoen zoals de rest van de mensen. Liever iemand die zichzelf is dan iemand die geforceerd interessant wil doen op tv met zijn taalgebruik.
Ik zag het in het voorstukje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt nog leuk als al die hiphoppers ballroom moeten gaan dansen enzo.
Verdomd! Die heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef kitchenbreak het volgende:
waar was die gast uit Manchester?
hij was gruwelijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef kitchenbreak het volgende:
Dat was zo ongeveer het enige wat mij ook boeide de hele aflevering.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef kitchenbreak het volgende:
Ik ergerde me vooral heel erg aan ODITIEquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Wat was Elize slecht zeg.JULLIE gaan nu BALLroom DOEN, er zullen ENKELEN van jullie AFvallen, de rest mag DOOR naar zuh BOESKEMP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |