oke, so be itquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Zodra er nog 5 jongens en 5 meisjes over zijn, wisselt de samenstelling van de koppels iedere show. In de finaleshow dansen zelfs de jongens en de meisjes met elkaar. Uiteindelijk gaat het om 1 winnaar maar de beoordelingen worden wat de publieksstemmen betreft gebaseerd op de dansen die de kandidaten in koppels doen.
Nee, het is:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:18 schreef Cee het volgende:
EliZe, laat die SCHOUDERS nou eens zakken meid!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, het is:
EliZe, laat die schouders nou EENS zakken meid!
Vind ik ook, het mag wat strakker en flitsenderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
LeukWel iets te veel acteren op de plaats, te weinig dans, en te langzaam. Ja ik ben kritisch met twee rechterbenen.
ik doe zo ontzetted met je meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe echt heel erg mijn best om me niet te ergeren aan Elize..... het lukt niet
Hier ook een. Ze probeert het te hard maar ze kan er te weinig van.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik doe echt heel erg mijn best om me niet te ergeren aan Elize..... het lukt niet
Ze werken volgens mij met een delay van een halve minuut of zo. De ondertiteling die er is, is duidelijk heel vlug opgezet, met hier en daar wat typfouten. Dus ergens in een donker ondertitelhok zit een snelle tolk/typiste die teksten neer te rammen zodat het een halve minuut of minuut later bij ons binnenkomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Maraca het volgende:
Erm.. ik ben een n00b als het gaat om SYTYCD maar erm.. als dit live is.. what's up met de ondertiteling van die Engelse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |