-
Ik denk eerlijk gezegd niet dat VOO dat gaat doen, dat Rolf dat vorige week zei is gewoon omdat ze ook zien dat de kijkcijfers naar beneden gaan en zo hou je er iets meer spanning in. Als het nu wel het geval is dat nederland kan bellen wie erin moet van de oude bewoners zou ik zeggen:
NIET bellen dus en kijken wat VOO doet. Zelf denk ik namelijk niet dat ze het doen, ze kunnen dat ook niet maken, dag 70 komt dichterbij en het zou zeer onlogisch zijn er iemand bij te zetten ongeacht of dat nu een oude bewoner is of een nieuwe.
Bart zal denk ik niet weggaan, hij zei wel eens wat, maar na woorden komen altijd nog daden en ik denk dat Bart er te trots voor is om zelf weg tegaan. Alhoewel ik ook wel weer moet zeggen dat als hij nu niet weggaat het waarschijnlijk over 14 dagen zal gebeuren
HAHA...het wordt dus reuze spannend.
We zullen het zien..
quote:
op 11-22-1999 om 06:28 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Alhoewel ik ook wel weer moet zeggen dat als hij nu niet weggaat het waarschijnlijk over 14 dagen zal gebeuren
_______________Beste Oliebol, het is nog altijd het publiek die de doorslag geeft. Aangezien Bart het nu goed doet bij het publiek denk ik niet dat hij er (als hij er zelf niet uit gaat) over 14 dagen uit is.
quote:
op 11-22-1999 om 06:19 PM schreef PINOK het volgende:Wat ik zelf niet uitsluit is, dat wanneer het waar is wat er op dit moment gezegd wordt over de bewering van Bart; ik ga er donderdag ook uit(zie de diverse andere topics) en we dus, zoals RolfW al aankondigde een oude bewoner terug zien in het BB huis, dit zal gebeuren via een extra belronde. Wat te denken van een situatie zoals bij de komst van Anouk en Cyrille, maar dan nu met Martin, Sabine en Cyrille. Wie van de drie willen de kijkers het liefst terug in het BB huis. Extra geld (belronde) en sensatie, dus hoge kijkcyfers.
-
Martin & Sabine is genoeg, Pinok, er waren er vorige keer 2 om te vervangen (Mona & Bianca) nu - als Bart 'de held gaat spelen' - maar 1.
groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |