Nee dat was het enige waar je wel wat MOEST doenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Psychologie studeren -> Geestesziekte faken -> Uitkeringquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
TS:
Ik verheug me er nu al wanneer de "Lang leve de lol"-generatie straks aan een fulltime baan heeft en zelf voor hun eigen centen moeten zorgen.
Competent houdt zeker wel in dat je deskundig bent in zekere zin. Nu moet je het woord deskundige niet letterlijk nemen en denken aan een professor. Iemand die goed geschoold is, is competent. Als jij op school zit kan jij nooit competent zijn. Je bent immers nog aan het leren. Competent zijn, en anderzijds leren strookt niet met elkaar. Ik heb maar even de definitie voor je erbij gepakt, aangezien jij een andere definitie schijnt te hanteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef Emimich het volgende:
Helemaal niet, iemand die competent is hoeft helemaal niet deskundig te zijn. Het woord 'competent' heeft meer betekenissen dan enkel en alleen deskundigheid,
PUNT.quote:com·pe·tent (bijvoeglijk naamwoord; competenter, competentst; competentie)
1 deskundig, bekwaam
2 tot handelen of oordelen bevoegd
3 iem. rechtens toekomend
Jij wil echt tegendraads zijn hequote:Onzin, het is juist andersom, de meest mensen die op het VWO zitten zijn niet intelligent.
quote:in·tel·li·gen·tie (dev)
1 verstandelijk vermogen
Jij bent echt het type persoon wat snel oud wordt. Jij bent jonger dan mij en zit altijd maar te kankeren op de jeugd. God wat moet jij een kutleven hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
TS:
Ik verheug me er nu al wanneer de "Lang leve de lol"-generatie straks aan een fulltime baan heeft en zelf voor hun eigen centen moeten zorgen.
Ach, daar zul je onze grootste kutkloon ook weer hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jij bent echt het type persoon wat snel oud wordt. Jij bent jonger dan mij en zit altijd maar te kankeren op de jeugd. God wat moet jij een kutleven hebben
Echt zo triest dat je erop verheugtIs jouw leven zo oninteressant dat je je verheugt op het leed van een ander
![]()
![]()
![]()
Wat een verweer, ik val echt van mijn stoel...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, daar zul je onze grootste kutkloon ook weer hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fritztiaan op 05-09-2008 13:24:44 ]Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat een verweer, ik val echt van me stoel...Verweer? Denk je nou echt dat iemand nou nog serieus op jou in gaat? Half Fok! weet inmiddels wel beter, flapdrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh ja, zie onder andere dit topic?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Verweer? Denk je nou echt dat iemand nou nog serieus op jou in gaat? Half Fok! weet inmiddels wel beter, flapdrol.
Zal ik doen! Maar allereerst... mag ik je aanraken? Jij bent zó geweldig!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euh ja, zie onder andere dit topic?![]()
Ik ben eerder bang dat mensen jou niet serieus nemen. Het kneusje is net 20 en gedraagt zich al als een bejaarde![]()
Dag tuvai, ga je maar lekker verheugen op het leed van anderen, triest mannetje
Hee daar is onze internetheld weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, niet eens met een stok. Opbokken latente homofiel. ga je kontje maar verkopen. Mag je anderen aanraken en krijg je er geld voor![]()
Kom je ook in contact met de mensen die je zo graag mag. Die jeugd.. dat is toch niks !!![]()
En jij bent?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hee daar is onze internetheld weer
I know, non-argument, maar het geeft wel iets aan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
Hoeveel geld verdien je nou op het VWO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |