abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61475280
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb alleem pagina 1 en 5 gelezen, maar 2 3 en 4 zullen waarschijnlijk gaan over hoe makkelijk iemand zijn bepaalde opleiding wel dan niet vind > dan komt er iemand die zegt dat je wel moet zwoegen, de ander komt hierop terug dat het makkelijk is.

Dat is samengevat dit topic toch ?

Sadness

[ afbeelding ]

De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
  maandag 8 september 2008 @ 15:56:05 #242
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61475374
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Het zijn wel de leukste pagina's
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61475484
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:56 schreef xalo het volgende:

[..]

Daar kan ik het niet meer dan mee eens zijn.
  maandag 8 september 2008 @ 16:34:41 #244
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61476192
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan Tuvai die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Fixed, kk?
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  maandag 8 september 2008 @ 16:35:27 #245
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61476212
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:56 schreef xalo het volgende:

[..]

Uiteraard, overal waar ik ben is het leuk. Might pwn some noobs (tuvai) while im at it
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:13:35 #246
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61492842
Ik zou graag dit legendarische topic even willen kicken.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:59:00 #247
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61493861
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zou graag dit legendarische topic even willen kicken.
Waarom moet je dit
quote:
er expliciet bij vermelden? Ben je bang dat mensen de verkeerde indruk van je krijgen?

Los van het feit dat het: "Op deze post" zou moeten zijn staat het ook nog bijzonder knullig.
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:04:07 #248
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61493985
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Waarom moet je dit
[..]

er expliciet bij vermelden? Ben je bang dat mensen de verkeerde indruk van je krijgen?

Los van het feit dat het: "Op deze post" zou moeten zijn staat het ook nog bijzonder knullig.
Je snapt hem echt niet he. Tip voor jou, zoek nog maar eens de Soddom en Gommora meet topics door. En om het semi-grappige, over de top humor van no homo te begrijpen, verwijs ik je door naar dit:

The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:09:52 #249
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61494118
Fritz, Fritz, hoeveeeeeel verdieeeieieiieein je nouououuo???

Post die loonstrook swa.
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:19:10 #250
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61494317
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:04 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Je snapt hem echt niet he. Tip voor jou, zoek nog maar eens de Soddom en Gommora meet topics door. En om het semi-grappige, over de top humor van no homo te begrijpen, verwijs ik je door naar dit:

Meh geen behoefte aan. Ik maak geen onderscheid in zaken waar mensen geen keuze in hebben. Maar het zal vast grappig zijn als je oppervlakkig van aard bent.
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:20:36 #251
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61494350
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef Paramnesia het volgende:
Fritz, Fritz, hoeveeeeeel verdieeeieieiieein je nouououuo???

Post die loonstrook swa.
Laten we dat maar niet doen. Dan is het einde topique, aangezien ik je smoel gewoon kier dan.
Peace out homies
pi_61494577
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Je gaat iemand afzeiken vanwege zoiets terwijl al je posts, topic na topic, bulken van grammaticale fouten en spelfouten? Om nog maar over je excessief gebruik van "me", waar "mijn" hoort te staan, te zwijgen. "Bitch"!

Dat je een irritant, gefrustreerd en nietig mannetje bent is na al jouw akkefietjes hier op Fok! wel duidelijk, prutztiaan. Wat me echter nog steeds onduidelijk is, is tot welke cultuur jij nou toebehoort. Je lijkt wel een superieure mengelmoes van alles; van supersuccesvolle, met Microsoft certificaten beladen yuppenclub bezoeker tot fysiek ijzersterke, in topconditie zijnde bodybuilder. Kudo's voor zulks goed doordacht imaginair leven!
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:12:39 #253
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61495559
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Laten we dat maar niet doen. Dan is het einde topique, aangezien ik je smoel gewoon kier dan.
Laten we dat nou gewoon wel doen Fritzie, dan post ik hem ook ok?
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:38:04 #254
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61496090
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Je gaat iemand afzeiken vanwege zoiets terwijl al je posts, topic na topic, bulken van grammaticale fouten en spelfouten? Om nog maar over je excessief gebruik van "me", waar "mijn" hoort te staan, te zwijgen. "Bitch"!

Dat je een irritant, gefrustreerd en nietig mannetje bent is na al jouw akkefietjes hier op Fok! wel duidelijk, prutztiaan. Wat me mij echter nog steeds onduidelijk is, is tot welke cultuur jij nou toebehoort. Je lijkt wel een superieure mengelmoes van alles; van supersuccesvolle, met Microsoft certificaten beladen yuppenclub bezoeker tot fysiek ijzersterke, in topconditie zijnde bodybuilder. Kudo's voor zulks goed doordacht imaginair leven!
Bulken van grammaticale fouten? Dat houdt in dat er meer foute dan goede dingen instaan. Verweet jij mij niet het oneigenlijk gebruik van rond?

Trouwens zeek ik hem niet af. Ik merkte het alleen op. Nu gebruik je het woord afzeiken ook al verkeerd
Kijk trouwens eens naar het dikgedrukte woordje in jouw quote

Dag tuvai

Wederom heb je met je "slimme" post jezelf weer goed voor lul gezet. Hilarisch man, ga door

Als je mij al wilt proberen te pakken op fouten, doe dat dan niet met Nederlands. Ik ben superieur op dat gebied aan jou. Voor elke fout die jij bij mij vindt, vind ik er 3 bij jou.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fritztiaan op 09-09-2008 12:50:09 ]
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:47:48 #255
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61496289
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Laten we dat nou gewoon wel doen Fritzie, dan post ik hem ook ok?
Ga je gang. Ik heb echter niet de behoefte om ermee te koop te lopen. Zoals ik al zei was de enige reden dat ik het vermeldde om aan te tonen dat ik wel degelijk werk, en dus recht van spreken heb.

Gelukkig heb ik dat maar pas 3 keer gezegd. Maargoed, ik heb veel geduld. Ik begrijp dat niet iedereen zo gevat is als mij.
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:49:18 #256
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61496329
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:47 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ga je gang. Ik heb echter niet de behoefte om ermee te koop te lopen. Zoals ik al zei was de enige reden dat ik het vermeldde om aan te tonen dat ik wel degelijk werk, en dus recht van spreken heb.

Gelukkig heb ik dat maar pas 3 keer gezegd. Maargoed, ik heb veel geduld. Ik begrijp dat niet iedereen zo gevat is als mij.
Als ik, Prutztiaan.... Als ik....
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:51:19 #257
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61496351
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:49 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Als ik, Prutztiaan.... Als ik....
aah, je hebt ook weer de moed gevonden om te reageren? Ik was je al kwijt

Weet je wat heel goed op jou van toepassing is ? ALS JE GEEN ZAK DOET, KAN JE OOK GEEN REET FOUT DOEN.

Overigens snap ik de leuke variaties op mijn username niet zo. Denk je dat ik daar verdrietig van word, of ben je zo wanhopig dat je het met normale taal niet meer red, en maar kinderachtig moet gaan doen, in de hoop mij te krenken?

Het is namelijk echt zooo grappig, en je hebt natuurlijk kunnen oefenen he. Op de basisschool deden wij dat ook, lachen man Sommige mensen lopen wat achter in hun ontwikkeling. Is geen schande. Als jij je prettig voelt bij het idee dat jij die fritztiaan goed hebt gepakt door hem prutztiaan te noemen, zal ik je dat pleziertje niet ontnemen
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:54:31 #258
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61496424
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

aah, je hebt ook weer de moed gevonden om te reageren? Ik was je al kwijt

Weet je wat heel goed op jou van toepassing is ? ALS JE GEEN ZAK DOET, KAN JE OOK GEEN REET FOUT DOEN
Oeh, op je pikkie getrapt?

Weet je, sommige mensen hebben het soms druk en moeten zich concentreren op andere zaken dan Fok!
Wel gek dat jij daar, als dikverdienende zelfstandige, geen last van schijnt te hebben...
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:57:54 #259
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61496508
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:54 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Oeh, op je pikkie getrapt?

Weet je, sommige mensen hebben het soms druk en moeten zich concentreren op andere zaken dan Fok!
Wel gek dat jij daar, als dikverdienende zelfstandige, geen last van schijnt te hebben...
Door een gummibeer? Nee hoor. vind het alleen hypocriet dat je even snel reageert als ik een taalfout maak en dan snel weer weg bent. Maargoed, das de laffe mentaliteit van tegenwoordig he. trek het je niet aan.

En IT' ers zijn slim. Kijk, ik kan alles handmatig doen, maar in de automatisering, zo heet die tak van sport, laten wij dingen doen. Dwz, scriptbased. Ik hoef dus alleen wat logs na te kijken en een aantal zaken te monitoren.

Omdat ik goed ben in wat ik doe, zijn er ook weinig problemen, wat ook voor een verminderde werkdruk zorgt.

Als je mij op mijn pik wilt trappen, moet je wat beter je best doen. Van dit VMBO gebrabbel raakt mijn nichtje niet eens van onder de indruk.
Peace out homies
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:01:41 #260
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61496601
En je blijft je posts maar editen. Je kunt het blijkbaar moeilijk verkroppen dat je uitgekotst wordt door je gebral.
Zeg nou eens eerlijk: Je bent vroeger heel erg gepest he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')