De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.quote:Op maandag 8 september 2008 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb alleem pagina 1 en 5 gelezen, maar 2 3 en 4 zullen waarschijnlijk gaan over hoe makkelijk iemand zijn bepaalde opleiding wel dan niet vind > dan komt er iemand die zegt dat je wel moet zwoegen, de ander komt hierop terug dat het makkelijk is.
Dat is samengevat dit topic toch ?
Sadness
[ afbeelding ]
Het zijn wel de leukste pagina'squote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Fixed, kk?quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan Tuvai die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Uiteraard, overal waar ik ben is het leuk. Might pwn some noobs (tuvai) while im at itquote:
Waarom moet je ditquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zou graag dit legendarische topic even willen kicken.
er expliciet bij vermelden? Ben je bang dat mensen de verkeerde indruk van je krijgen?quote:Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Waarom moet je dit
[..]
er expliciet bij vermelden? Ben je bang dat mensen de verkeerde indruk van je krijgen?![]()
Los van het feit dat het: "Op deze post" zou moeten zijnstaat het ook nog bijzonder knullig.
Meh geen behoefte aan. Ik maak geen onderscheid in zaken waar mensen geen keuze in hebben. Maar het zal vast grappig zijn als je oppervlakkig van aard bent.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Je snapt hem echt niet he. Tip voor jou, zoek nog maar eens de Soddom en Gommora meet topics door. En om het semi-grappige, over de top humor van no homo te begrijpen, verwijs ik je door naar dit:
Laten we dat maar niet doen. Dan is het einde topique, aangezien ik je smoel gewoon kier dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef Paramnesia het volgende:
Fritz, Fritz, hoeveeeeeel verdieeeieieiieein je nouououuo???
Post die loonstrook swa.
Je gaat iemand afzeiken vanwege zoiets terwijl al je posts, topic na topic, bulken van grammaticale fouten en spelfouten? Om nog maar over je excessief gebruik van "me", waar "mijn" hoort te staan, te zwijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Los van het feit dat het: "Op deze post" zou moeten zijnstaat het ook nog bijzonder knullig.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dan is het einde topique, aangezien ik je smoel gewoon kier dan.
Bulken van grammaticale fouten? Dat houdt in dat er meer foute dan goede dingen instaan. Verweet jij mij niet het oneigenlijk gebruik van rond?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je gaat iemand afzeiken vanwege zoiets terwijl al je posts, topic na topic, bulken van grammaticale fouten en spelfouten? Om nog maar over je excessief gebruik van "me", waar "mijn" hoort te staan, te zwijgen."Bitch"!
![]()
Dat je een irritant, gefrustreerd en nietig mannetje bent is na al jouw akkefietjes hier op Fok! wel duidelijk, prutztiaan. Wat me mij echter nog steeds onduidelijk is, is tot welke cultuur jij nou toebehoort.Je lijkt wel een superieure mengelmoes van alles; van supersuccesvolle, met Microsoft certificaten beladen yuppenclub bezoeker tot fysiek ijzersterke, in topconditie zijnde bodybuilder. Kudo's voor zulks goed doordacht imaginair leven!
Ga je gang. Ik heb echter niet de behoefte om ermee te koop te lopen. Zoals ik al zei was de enige reden dat ik het vermeldde om aan te tonen dat ik wel degelijk werk, en dus recht van spreken heb.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Laten we dat nou gewoon wel doen Fritzie, dan post ik hem ook ok?
Als ik, Prutztiaan.... Als ik....quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:47 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik heb echter niet de behoefte om ermee te koop te lopen. Zoals ik al zei was de enige reden dat ik het vermeldde om aan te tonen dat ik wel degelijk werk, en dus recht van spreken heb.
Gelukkig heb ik dat maar pas 3 keer gezegd. Maargoed, ik heb veel geduld. Ik begrijp dat niet iedereen zo gevat is als mij.
aah, je hebt ook weer de moed gevonden om te reageren? Ik was je al kwijtquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Als ik, Prutztiaan.... Als ik....
Oeh, op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
aah, je hebt ook weer de moed gevonden om te reageren? Ik was je al kwijt
Weet je wat heel goed op jou van toepassing is ? ALS JE GEEN ZAK DOET, KAN JE OOK GEEN REET FOUT DOEN
Door een gummibeer? Nee hoor. vind het alleen hypocriet dat je even snel reageert als ik een taalfout maak en dan snel weer weg bent. Maargoed, das de laffe mentaliteit van tegenwoordig he. trek het je niet aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:54 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Oeh, op je pikkie getrapt?
Weet je, sommige mensen hebben het soms druk en moeten zich concentreren op andere zaken dan Fok!
Wel gek dat jij daar, als dikverdienende zelfstandige, geen last van schijnt te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |