Laten we dat maar niet doen. Dan is het einde topique, aangezien ik je smoel gewoon kier dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef Paramnesia het volgende:
Fritz, Fritz, hoeveeeeeel verdieeeieieiieein je nouououuo???
Post die loonstrook swa.
Je gaat iemand afzeiken vanwege zoiets terwijl al je posts, topic na topic, bulken van grammaticale fouten en spelfouten? Om nog maar over je excessief gebruik van "me", waar "mijn" hoort te staan, te zwijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Los van het feit dat het: "Op deze post" zou moeten zijnstaat het ook nog bijzonder knullig.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Dan is het einde topique, aangezien ik je smoel gewoon kier dan.
Bulken van grammaticale fouten? Dat houdt in dat er meer foute dan goede dingen instaan. Verweet jij mij niet het oneigenlijk gebruik van rond?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je gaat iemand afzeiken vanwege zoiets terwijl al je posts, topic na topic, bulken van grammaticale fouten en spelfouten? Om nog maar over je excessief gebruik van "me", waar "mijn" hoort te staan, te zwijgen."Bitch"!
![]()
Dat je een irritant, gefrustreerd en nietig mannetje bent is na al jouw akkefietjes hier op Fok! wel duidelijk, prutztiaan. Wat me mij echter nog steeds onduidelijk is, is tot welke cultuur jij nou toebehoort.Je lijkt wel een superieure mengelmoes van alles; van supersuccesvolle, met Microsoft certificaten beladen yuppenclub bezoeker tot fysiek ijzersterke, in topconditie zijnde bodybuilder. Kudo's voor zulks goed doordacht imaginair leven!
Ga je gang. Ik heb echter niet de behoefte om ermee te koop te lopen. Zoals ik al zei was de enige reden dat ik het vermeldde om aan te tonen dat ik wel degelijk werk, en dus recht van spreken heb.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Laten we dat nou gewoon wel doen Fritzie, dan post ik hem ook ok?
Als ik, Prutztiaan.... Als ik....quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:47 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik heb echter niet de behoefte om ermee te koop te lopen. Zoals ik al zei was de enige reden dat ik het vermeldde om aan te tonen dat ik wel degelijk werk, en dus recht van spreken heb.
Gelukkig heb ik dat maar pas 3 keer gezegd. Maargoed, ik heb veel geduld. Ik begrijp dat niet iedereen zo gevat is als mij.
aah, je hebt ook weer de moed gevonden om te reageren? Ik was je al kwijtquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Als ik, Prutztiaan.... Als ik....
Oeh, op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
aah, je hebt ook weer de moed gevonden om te reageren? Ik was je al kwijt
Weet je wat heel goed op jou van toepassing is ? ALS JE GEEN ZAK DOET, KAN JE OOK GEEN REET FOUT DOEN
Door een gummibeer? Nee hoor. vind het alleen hypocriet dat je even snel reageert als ik een taalfout maak en dan snel weer weg bent. Maargoed, das de laffe mentaliteit van tegenwoordig he. trek het je niet aan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:54 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Oeh, op je pikkie getrapt?
Weet je, sommige mensen hebben het soms druk en moeten zich concentreren op andere zaken dan Fok!
Wel gek dat jij daar, als dikverdienende zelfstandige, geen last van schijnt te hebben...
Ah, dus volgens jou heeft het editten van een post een verband met uitgekosts worden? Okquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:01 schreef Gummibeer79 het volgende:
En je blijft je posts maar editen. Je kunt het blijkbaar moeilijk verkroppen dat je uitgekotst wordt door je gebral.
Zeg nou eens eerlijk: Je bent vroeger heel erg gepest he?
"Op dat gebied superieur aan jou."quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Als je mij al wilt proberen te pakken op fouten, doe dat dan niet met Nederlands. Ik ben superieur op dat gebied aan jou. Voor elke fout die jij bij mij vindt, vind ik er 3 bij jou.
Zijn beide, goed... Helaaschquote:
Gast.. jij zit nog op school. Jij moet het nog leren. Ga maar lekker discussieren met je vriendjes op het schoolplein, kk? Of vraag het na bij je leraar. Die wordt ervoor betaald !quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je de taalvaardigheid van een kleuter hebt wel ja.
Toon eens aan waarom het fout is ipv persoonlijk te worden dan? Of kan je het stiekem niet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je de taalvaardigheid van een kleuter hebt wel ja.
Goed hoor, op het VMBO.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:19 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Gast.. jij zit nog op school. Jij moet het nog leren. Ga maar lekker discussieren met je vriendjes op het schoolplein, kk? Of vraag het na bij je leraar. Die wordt ervoor betaald !
los daarvan heb ik Nederlands afgesloten met een 8.7. Dus ik acht de kans zeer klein, dat een leerling mij gaat vertellen hoe het zit. Haal jij maar eerst je diploma. Misschien praten we dan verder, als ik tijd heb.
quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22superieur+op+dat+gebied+aan%22&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Toon eens aan waarom het fout is ipv persoonlijk te worden dan? Of kan je het stiekem niet?
En je woont nog bij je oudersquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
![]()
toen ik afstudeerde bestond het VMBO niet, broekie.
Maar het toont wel aan dat, hoewel Clitztiaan het tegendeel zal beweren, zijn Nederlands niet zo goed is als hij zelf pretendeert.quote:
Ohja, toen heette het nog de MAVO.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
![]()
toen ik afstudeerde bestond het VMBO niet, broekie.
Ik hoop dat je google searchresults, niet aandraagt als een bron. Ik hoop het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |