Ik word zo moe van jou.....quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Pas op of ik spuug
Serieus, denk je nou echt dat een debiel zoals jij, die met angstzweet op zijn rug wegfietst voor een bejaarde, MIJ wat kan maken ? Ik blaas naar je en je valt al om. Ga toch fietsen (_! )
Ja is dat zo? Slechte conditie dan !quote:
Ja echt he. vage gast die tuvaiquote:Op maandag 8 september 2008 12:16 schreef Biels het volgende:
Gast, waarom faal jij zo hard en ga je dan vervolgens op internet stoer doen over hoe tof je wel niet bent?
Dit is echt om te huilen. Je hebt het niet door he... je hebt het écht niet door he?quote:Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja echt he. vage gast die tuvai
Juist wel, beste gummibeer, juist wel.quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Dit is echt om te huilen. Je hebt het niet door he... je hebt het écht niet door he?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.
WAT BEN JE STOERquote:Op maandag 8 september 2008 15:40 schreef Agorias het volgende: ik heb geen eens een agenda
De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.quote:Op maandag 8 september 2008 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb alleem pagina 1 en 5 gelezen, maar 2 3 en 4 zullen waarschijnlijk gaan over hoe makkelijk iemand zijn bepaalde opleiding wel dan niet vind > dan komt er iemand die zegt dat je wel moet zwoegen, de ander komt hierop terug dat het makkelijk is.
Dat is samengevat dit topic toch ?
Sadness
[ afbeelding ]
Het zijn wel de leukste pagina'squote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Fixed, kk?quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
De eerste paar pagina's waren nog netjes ontopic, de pagina's er na gingen voornamelijk over Fritztiaan Tuvai die zichzelf weer eens onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt.
Uiteraard, overal waar ik ben is het leuk. Might pwn some noobs (tuvai) while im at itquote:
Waarom moet je ditquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zou graag dit legendarische topic even willen kicken.
er expliciet bij vermelden? Ben je bang dat mensen de verkeerde indruk van je krijgen?quote:Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Waarom moet je dit
[..]
er expliciet bij vermelden? Ben je bang dat mensen de verkeerde indruk van je krijgen?![]()
Los van het feit dat het: "Op deze post" zou moeten zijnstaat het ook nog bijzonder knullig.
Meh geen behoefte aan. Ik maak geen onderscheid in zaken waar mensen geen keuze in hebben. Maar het zal vast grappig zijn als je oppervlakkig van aard bent.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Je snapt hem echt niet he. Tip voor jou, zoek nog maar eens de Soddom en Gommora meet topics door. En om het semi-grappige, over de top humor van no homo te begrijpen, verwijs ik je door naar dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |