Ja moeder heeft weer iets gevonden om over te zeuren. Eerst was het de harde muziek maar mocht ik niet isoleren.
Nu is het de deur waar ze weer over zit te zaniken. Als ik 'm dicht doe schuurt hij over de grond en als hij bijna dicht is moet ik nog wat extra kracht zetten, wat een klap geeft die ze weer in bed hoort waardoor ze wakker schrikt.
Ik moet dus iets vinden waardoor de deur niet over de grond schuurt bij het dichtdoen.
Na even een kijkje genomen te hebben zie ik dat de houten vloer een beetje hoog zit omdat deze is uitgezet.
![]()
De plek des onheils.
![]()
Aan de rechterkant schuurt hij, en aan de linkerkant ook waar goed te zien is dat de vloer iets omhoog staat.
Die TV kabel belemmert de dichtgang ook, maar die ga ik weghalen omdat ik 'm toch niet gebruik maar dat is een hoop gedoe dus dat komt later.
Maar de vloer staat dus te hoog en de deur staat te laag. Moeder zeurt vanwege het lawaai, en ik wil de deur ook wel eens fatsoenlijk dicht kunnen doen. Ik weet alleen geen oplossing en daarom dit topic.
Ik zat er aan te denken om de deur misschien een beetje in te korten door er een halve CM af te zagen aan de onderkant. Of het te schuren oid maar dat lijkt me een beetje te veel werk.
advies iemand?
bedankt,
julian6