quote:Op donderdag 4 september 2008 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Dat is niet erg, dat is perfect. Nu willen al die grietjes je als gay best friend en als ze bij je uit willen janken is het easy versieren.
ja als beste vriend. en neuken homaar. jammer ts.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Dat is niet erg, dat is perfect. Nu willen al die grietjes je als gay best friend en als ze bij je uit willen janken is het easy versieren.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef makkie88 het volgende:
god, maak je druk
iedereen vind mij ook gay![]()
maar ik niet van hun
Alsof homo's zich niet aftrekken op hetero'squote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit is heel goed, weet je in ieder geval zeker dat 1 jongen uit je klas zich gaat aftrekken op jou.
Eerste dag op de grote middelbare schoolquote:Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef Juugen het volgende:
Iedereen op mijn school denk nu dat ik gay ben omdat ik vandaag op school een grap maakte
Het gesprek ging zo
Vrouwelijke klasgenoot:Welk meisje hier op school vind jij leuk?
Ik:Niemand
Vrouwelijke klasgenoot:Ben je gay ofzo?![]()
Ik:Ja, hoe wist je dat?![]()
Vrouwelijke klasgenoot:![]()
Ik:![]()
![]()
Ze heeft het dus blijkbaar aan iedereen door vertelden het ergste is nog dat mensen haar geloven.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n pilletje nemen
http://www.hetracil.com/
wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof homo's zich niet aftrekken op hetero's![]()
.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof homo's zich niet aftrekken op hetero's![]()
.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eerste dag op de grote middelbare schooleng he!
Zit in de 5e en Ik heb geen geblondeerd haarquote:Op donderdag 4 september 2008 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eerste dag op de grote middelbare schooleng he!
alleen je fok!naam is al gay. maakt niet uit. het schijnt dat homo's zich prima kunnen vermaken. even je ouders vertellen en klaar ben je. reup ze!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:52 schreef Juugen het volgende:
[..]
Zit in de 5e en Ik heb geen geblondeerd haar
Oh, jij bent de mannelijke homo..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:52 schreef Juugen het volgende:
[..]
Zit in de 5e en Ik heb geen geblondeerd haar
Ik denk inderdaad dat ie zeker geen lesbo isquote:Op donderdag 4 september 2008 17:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, jij bent de mannelijke homo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |