Dag 68
De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
Nog even dit:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-22-1999 om 05:19 PM schreef DIGGER het volgende:
Aha dat iets met die cadeautjes schijnt te gaan over speciaal soort oud postpapier om ze mee in te pakken en ze willen en krijgen speciale pennen of zo om daarmee de adressen en leeftijd en naam en zo op te schrijven.Ik hoorde ook iets over morgen en 5 uur in combinatie met foto's, gedichtjes voorlezen.
Weet alleen niet of ze foto's krijgen van screenshot's of dat ze die gedichtjes dan in de DBK mogen voorlezen maar het zal wel zoiets zijn. Helemaal goed te volgens is alles niet namelijk. Zo te horen is Ruud bezig met een soort sfhinx te maken.De redactie heeft overigens de gehele dag op stream 4 de tuin laten zien en op stream 2 een shot van de baal hout die buiten voor de achterdeur staat. zeer boeiend. stelletje
![]()
![]()
ook die redacteurs bij VOO.
En toen was het weer stil tijdens het geknutsel. Toch veel van die momenten geweest zo in de loop van de dag dat even alles en iedereen stil viel. Ze lopen nu 'droog te kussen', maken allemaal kus geluiden. Ruud haakt er meteen op in door te zeggen dat ie best wel zin heeft om iemand te kussen nu (weer een zeer verrassende uitspraak van Ruud natuurlijk...NOT). Ik zie Bart nu weer close up met zijn vliegtuig. Best een mooi ding.
"Hoe is het nu Anouk?" vraagt Mauwries haar.
"Ik ben blij verlost te zijn van die etterbuilen" antwoord ze. Ze zeggen nu dat ze hopen op bier. Anouk zegt te hopen dat haar jaarclub 'Haai', waarvan niemand zich overigens de naam kon herinneren (bleek uit Karin haar vraag naar de naam net) en donderdag is als ze het huis uit gaat.Anouk vraagt zich nu af waarom 'ze' (VOO dus) iets niet wouden doorgeven van/aan haar zus. Is me alleen niet duidelijk waar dit over gaat. En toen verviel iedereen weer in een minuten lange stilte
De Stem: "In de voorraadkamer zijn weer wat spullen gebracht". Onder andere melk en yoghurt. Ze zijn verbaasd dat het zo snel gekomen is. Ook hebben ze iets van bouwplastic gekregen. Ze blijven er wel vrij kalm onder in elk geval. Karin en Anouk liepen 1 keer met de armen vol terug uit de voorraadkamer, hebben alles weggezet en zitten nu weer aan tafel. Veel was het dus niet. Het bouwplastic is voor die baal hout die voor de deur staat, omdat dat wat slordig voor de camera staat zegt de stem (Hans). Of ze morgen die zak weg willen werken en dus het hout netjes even ergens aan de kant willen leggen, dan kunnen ze dit afdekken met het bouwplastic.
OK ik ga shoppen en voor me eten zorgen, tot zo ver voor vandaag voor mij wat de streams betreft.
Belangrijkste van de dag even samenvattend: Een spraakzame Mauwries, Bart en Anouk, de andere 3 juist er stil. En natuurlijk de nominaties, Bart en Anouk dus genomineerd. Bart was even van slag, Anouk was blij. Anouk is er 100% van overtuigd dat zij het huis uitgestemd zal worden door het publiek.
Hoop dat jullie alles met plezier gelezen hebben, tot een andere dag (morgen kan ik zeer ws niet ivm studie en stud. ver.)Eet smakelijk allen
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 22 November 1999).]
Groeten van je stadsgenoot
P.S. @home is weer traag ja, ik weet het....
17.40 Bart is aan het figuurzagen in de woonkamer.
Anouk zingt een liedje "ik ben een beetje verliefd". Wel vrolijk voor iemand die is genomineerd
Verder is de hele keukentafel bezaais met knutselspullen, jeetje ze worden nog echt "huis en tuin".
Ruud is aan het afwassen samen met Anouk.
Bart is zeer hard aan het fluiten zeg, het toot mij in de oren , goed dat Binky er niet meer is met haar koptelefoon op
"Godverdikie hoe krijgen ze het voor elkaar joh" zegt Ruud. Wat hij bedoeld weet ik even niet, ik denk dat hij het over de kadootjes hebben.
Ze hebben het over programma's voor kinderen.
R: "In brede heb je alleen maar een programma voor kleine kinderen."
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
18.02 M: "weet jij waar de zaag is?"
B: "ja die ligt op de tafel in de kamer"
A: "Bart het staat je wel goed met naald en draad"
Bart zegt niets en gaat gewoon verder met waar hij mee bezig is.
Willem is wederom aan het koken, wat ze eten is me niet duidelijk nog maar daar kom ik wel achter . Ruud heeft in ieder geval weer afgewassen zodat de borden weer schoon zijn.
Anouk is de was aan het opvouwen, ze hebben de bedden verschoond vandaag.
A: "jezus het is nog wel erg nat en daar moeten we vannacht al onder liggen" De hele badkamer en de gang hangt vol met was.
Ruud is weer met de nepmielerolding bezig en maakt de kamer schoon.
18.31 Anouk legt iets uit over een spel dat je met potlood en papier moet doen maar helemaal weet ze het niet meer. Bart vult aan en weet wat ze bedoeld. Ze bedoeld dus een huisje te maken met het potlood en niet de punt van het papier halen...hmm moeilijke omschrijving van mij maar jullie weten vast wel wat ik bedoel ;-)
Maurice vult aan en maakt het puzzeltje zo af zonder erover na te denken.
Willem giet macaroni af, dus dat eten ze alweer??...YAKKKK
------------------
A: "dank jewel hoor", zei ze met een Cynische toon.
Bart deelt nieuwe batterijen uit aan iedereen voor de zendertjes, die heeft hij uit de dagboekkamer gehaald.
B: "ik ga vanavond denk ik minivoetballen in de tuin, wie nog meer?"
A: "mogen we de tafel dekken Maurice en Karin?" willen jullie dan even opruimen.
18.56 B: "ik sla elke keer tegen de microfoontjes aan"
------------------
B: "op de studentenvereniging vinden ze je een lekker ding en de jongen wil uit met je dan ga jij niet zo mee, zo ben jij"
A: "ik ben gewoon iemand die voorzichtig is en die inderdaad eerst op afstand de boel bekijkt"
A: "als ik een jongen echt leuk vindt knok ik er zeker voor"
Er wordt wat nagepraat, het geluis valt steeds wat weg is dus moeilijk te horen, verder stop ik er voor vandaag mee, ik zit alleen de streams te verslaan , ik hoop wel dat er nog iemand komt
tot morgen mensen bij de dagstreams, fijne avond allemaal.
BigBrother Spy werkt wel normaal, het "oud-hollans gezin" is weer te volgen... gezellig... rommelen, kaarten, kletsen...
22:24 Bart: Ruud zou jij niet naar de DBK gaan, naar Hans. Karin: die lange, aardige vent (hebben ze die gezien dan?).
Eén van de buitencamera's wil weer graag de bewaking in, draait rondjes over een donkere omgeving en treft daarbij af en toe een verdwaalde lantaarnpaal...
Verrek, ik zie 't nu pas, ik ben aan het jubileren!!
Bart en Anoek kibbelen weer eens (over dunne plakjes.... iets) Bart: wees toch es niet zo eigenwijs meisje .
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 22 November 1999).]
Het afgelopen kwartier niets van B. en R. gezien, geen iedee waar die zijn.
22.24
B. komt nu met 1 of ander speeldoosje of zo aan met allemaal kerstliedjes, volgens mij houdt hij hem bij zijn zender, wat een herrie.
A. gaat naar bed.
[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 22 November 1999).]
aha, knutseltaferelen in de keuken
zo te zien alleen maurice, karin en willem, allen zeer ingespannen bezig, geen conversatie
[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 22 November 1999).]
Ga verder bij : http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002358.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |