Ja want verder hebben ze ook niet je telefoon nodig om er gebruik van te kunnen maken...quote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef Chriz2k het volgende:
Internetbankieren met een wachtwoord.
0 risico!
Je kan er gewoon niet mee omgaan!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:32 schreef Henno het volgende:
Maar nee zo'n nepcalculator blijft veeeel irritanter
joh, volgens mij ben je een achterlijke idioot. maar dat is juist fijn op fok! er is al een overvloed aan serieuze kankrstengels hier.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef tenenkaas het volgende:
al zouden ze me wachtwoord te pakken kunnen krijgen, dan kunnen ze nog niks want bij postbank hebben ze speciale codes nodig om een bedrag over te maken, en die codes liggen dan wel in een kluis. Ik ben geen achterlijke idioot
als je het maar veilig bewaart, bijv. in een luciferdoosje, is er niks aan de handquote:Op donderdag 4 september 2008 17:23 schreef Enslaved het volgende:
Mensen die hun wachtwoorden bewaren op papier....
Ik doe dat via mijn mobielquote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef tenenkaas het volgende:
al zouden ze me wachtwoord te pakken kunnen krijgen, dan kunnen ze nog niks want bij postbank hebben ze speciale codes nodig om een bedrag over te maken, en die codes liggen dan wel in een kluis. Ik ben geen achterlijke idioot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |