Nee, maar zo'n grap had ik wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
De eerste week is introductie Chris, en je introductie leiders zitten nu met zijn allen de eerste jaars uit te lachen omdat ze erin trapten dat ze al les hadden.
Daarvoor moet ik eerst mijn lollerdeuse halenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:40 schreef Salvad0R het volgende:
Ga uni doen dan luiaard.
Als dat bij mij gebeurt houd ik 2 klokuren over per week. Maar ik heb 1 docent, dus als die er niet is, hoef ik ook niet heen.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:36 schreef Chriz2k het volgende:
In de eerste week al eenderde van de lessen uitgevallen.
Zijn er wel chicks?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:40 schreef Nosh het volgende:
Ik heb zojuist vijtienhonderd gedokt voor twee veredelde LOI-cursussen op de uni, dus wat práát je Chris.
met je kóp.
Mja, vroeger heb ik een jaar stagegelopen. Dan werk je voor nfl 2,50 / uur én mocht je nog eens nfl 3200,- betalen.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef mirved het volgende:
ik zit nu in het 4de jaar en heb 4uur les per week. Daar betaal ik dan 1400 euro voor
IK BEN EEN SURVIVOR, WEETJE.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:43 schreef Nosh het volgende:
sowieso chris wat doe je op het hbo als je ook kunt leren OVERLEVEN.
Omdat jij De Belofte bent, mien jong.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom posten er zo ziek veel kwaliteitsusers hier?
Ik word er verlegen van.
Thanksquote:Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom posten er zo ziek veel kwaliteitsusers hier?
Damnquote:Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geschiedenis, chriz. Geschiedenis.
HBO'ers drinken alleen malt en ze plassen zittend.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iedere fatsoenlijke HBO heeft een bierkelder/zuipkeet
Ik voel me meer een ''Tyler''.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat jij De Belofte bent, mien jong.
Joe ar du Wan, Neo!
Goed genaaid dan. Heb op m'n 20e (8 jaar terug) stage gelopen voor 2500 gulden / maand bruto.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, vroeger heb ik een jaar stagegelopen. Dan werk je voor nfl 2,50 / uur én mocht je nog eens nfl 3200,- betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |