ik haat kaasquote:Op donderdag 4 september 2008 15:00 schreef TeenWolf het volgende:
Vergelijk mensen met kaas. Hoe ouder hoe meer geur.
Iets met een ketel en een potquote:Op donderdag 4 september 2008 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Leer nou toch is goed spellen.............
En de penetrante geur van pis.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:51 schreef dagdag het volgende:
dat altijd in bejaardentehuizen enz er zon muffe luuht hangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:31 schreef beelz het volgende:
Het is 50 meter lang en het stinkt naar poep?dat is wat ik lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
hmmm vrouwen die vies naar pis ruiken? dat komt niet me bekend voor...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef RobRobert het volgende:
Hij heeft wel gelijk.
Maar het grootste mysterie is nog wel waarom oude vrouwen altijd naar pis en wc verfrissers ruiken. ALLE oude vrouwen dragen zo'n luchtje...
Geven ze in het bejaardenhuis gratis van die 'parfum' weg ofzo? Of krijg je die thuisgestuurd als je een vrouw van 60+ bent?
Ik vind dit heel vreemd...
gastquote:Op donderdag 4 september 2008 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Leer nou toch is goed spellen.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |