Weet je dat niet eens? Wat ben je dan voor een autist...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:08 schreef Catbert het volgende:
WTF is 'fatoe' voor'n bijvoegelijk naamwoord?
Nee, heb alleen weinig surinamers in m'n vriendengroep, sorry!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef MrDice het volgende:
Weet je dat niet eens? Wat ben je dan voor een autist...![]()
Heb 't gegoogled, als bijvoegelijk naamwoord betekent het kennelijk 'grappig'.quote:
Volgens Wiki is het straattaal:quote:Op donderdag 4 september 2008 14:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, heb alleen weinig surinamers in m'n vriendengroep, sorry!
Een grapje gebeurtenis? Ik snap hem niet...quote:Fa2(Fatoe): Grapje
Een vorm van spraakgebrek dus.quote:
Ik vind het 'toevallig' erg veel lijken op de taal die een anderhalf-jarige dochter van vrienden uitkraamt. Dus of ze wordt zo'n streetwise slutty, of die straattaal is gewoon een verzameling baby-gebrabbel.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:14 schreef MrDice het volgende:
Die Wiki, mijn hemel wie praat zo!Straattaal
Ik ga voor het laatste. Is ook een vorm van integratie natuurlijk. Kunnen ze communiceren met de allerkleinsten onder ons. Het is een begin.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het 'toevallig' erg veel lijken op de taal die een anderhalf-jarige dochter van vrienden uitkraamt. Dus of ze wordt zo'n streetwise slutty, of die straattaal is gewoon een verzameling baby-gebrabbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |