Meerdere dunne plakjes op/aan elkaar vormen ook een dikke plak.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:31 schreef Gummibeer79 het volgende:
Terechte klacht!
Doe mij maar een goede dikke plak.
De belgen doen het met hun hesp behoorlijk goed!
Meerdere dunne plakjes vormen een frot in dit geval..quote:Op donderdag 4 september 2008 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meerdere dunne plakjes op/aan elkaar vormen ook een dikke plak.
Ja, maar waarom zou je dan in de eerste plaats extra dunne plakjes kopen om ze daarna weer op elkaar te stapelen?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meerdere dunne plakjes op/aan elkaar vormen ook een dikke plak.
Dat is dan soms idd een nadeelquote:Op donderdag 4 september 2008 13:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Meerdere dunne plakjes vormen een frot in dit geval..
Het grootste stukje ham dat nog heel was was niet groter als een postzegel
Zo ging het net ook met mij.. Maat belde op en zei net voor die ging ophangen.. "ben me tostie opeten"..quote:Op donderdag 4 september 2008 13:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga maar ff tosti's maken.
Dat vind ik ook, al smaakt sommige ham van de LIDL of ALDI ook best waterig. Maar de plakken zijn vaak wel lekker dik net als ik België of Duitsland b.v.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dan in de eerste plaats extra dunne plakjes kopen om ze daarna weer op elkaar te stapelen?
Gewoon een goede dikke plak, dat moeten we hebben.
Het valt me trouwens op dat veel ham bij de grotere supermarkten maar waterige zooi is. En bijvoorbeeld de hamvarianten bij de ALdi hartstikke lekker zijn.
Je moet eigenlijk best wel zoeken naar een goeie ham, waar tenminste nog een beetje bite in zit. Dat je echt vlees krijgt ipv met zetmeel aangemaakt troep.
Vind ik persoonlijk niet. Tostie ijzer pakken, aanzetten en wachten tot hij warm is. Daarna af laten koelen.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:36 schreef Agiath het volgende:
Net nog tosti gemaakt.
Maare magnetron en dan oven? Tosti-ijzer is toch veel makkelijker?
vriend hier graag ook 1quote:Op donderdag 4 september 2008 13:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga maar ff tosti's maken.
Je kunt toch ook al je tosti-ijzer van tevoren aanzetten?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niet. Tostie ijzer pakken, aanzetten en wachten tot hij warm is. Daarna af laten koelen.
Liever even in de magnetron zodat de kaas smelt, en daarna in de oven die ik even dervoor al had aangezet. Dan krijg je niet zo'n plat geduwde tostie.. Of je moet zo'n broodroostertostie apparaat hebben.
Kzie het al.. een level 1 tostie nubske..quote:Op donderdag 4 september 2008 13:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
Tosties in de magnetron .. episch falen .. een tostie bak je in een tostieapparaat.
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:28 schreef deepart het volgende:
Welke klaptostie verzint er nu zo iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |